1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Omdat je 4321 speelt, staan je LF en RF min of meer in de rug van Ibra, dan is het logisch dat je niet echt goede voorzetten kan geven met als gevolg dat ibra niet goed zijn kop tegen die bal kan zetten en dus naast kopt, Ik had zelf een tijdje geleden een 433 Serie A team met Ibra in de spits en Di Natale en UP Krasic op de flanken, bijde een perfecte voorzet en Ibra kopte er zeker 3 van 5 kop kansen erin, en als je kijkt naar de Voorzetten van Pato en Robinho ( iets in de 60 ) dan verwacht je toch echt niet dat Ibra daar wat mee kan. Di Natale en UP Krasic hebben boven de 80 Crossing en dat merk je ook echt. Jullie praten hier allemaal over spelers met een hoge heading, klose etc. maar zoalang er geen goede voorzetten komen heeft die hoge heading totaal geen nut.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2011
  2. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je weer een nieuw team wil wel een potje tegen je.
    en hoe kan het dat telkens ea server weg valt ?
     
  3. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik kan niet tegen jou |:- We hebben het al 5x geprobeerd ofzo, elke keer lukt het niet..

    EDIT: Kheb echt geen idee wat voor team ik zal maken, Engeland en Duitsland ben ik wel een beetje beu met al die kracht patsers, vooral in duitsland heb je alleen maar van die statische spitsen met een draaicirkel van een Olifant en moet je op kracht al je duels winnen, nou als je tegenover IF K.Toure ofzo staat mag je dat ook vergeten. Italie is gewoon totaal niks voor mij en Spanje kan wel, maar een beetje Fatsoenlijke wingers daar kan ik never betalen, misschien een nationaal team, nja kheb geen idee. Kent iemand iets leuks? kan ook gewoon iets zijn wat ik niet wel want ik moet toch wel een team maken, graag geen opstellingen met 5 verdedigers en me Budget is zeer beperkt, rond de 90k. Alvast bedankt ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2011
  4. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ja vast omdat ik kpn heb denk ik :confused:
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Deze man heeft groot gelijk. Als je van flanken-spel houdt met een kopsterke spits in het midden is 4-3-2-1 niet hét systeem, maar 4-3-3. De opstelling 4-3-2-1 is fijn voor met kleine, technische spitsen, bijvoorbeeld Defoe.
     
  6. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt, zoals Siemenn zegt, kleine behendige spitsen, dan zal ik Lavezzi eens proberen. Ik kan nu moeilijk dat systeem nog veranderen, dat kost echt teveel geld=(
    Voorlopig maar eens Di Natale en Krasic aan de zijkant zetten, ik moet zeggen ik haal de achterlijn vaak genoeg, dus de plek van voorzetten zit wel goed. Robinho en Pato hadden alleen geen goede voorzet. Kijken of Ibra nu beter speelt, anders Lavezzi IF daar neer zetten.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2011
  7. stefvrm

    stefvrm Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeee ik heb even een vraagje. weet iemand wanneer die prijzen gaan dalen, of zijn ze al gedaald? want heb net heel m'n teampje verkocht, en misschien is het dus slimmer om even te wachten. danku!
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Lavezzi, Pato, Eto'o (!!!!!), kan allemaal. Ik ben vooral fan van Eto'o vanwege zijn snelheid en goede afmaken, én het is een échte spits en dat zijn Lavezzi en Pato niet echt, dat zijn meer schaduwspitsen (RF/LF/CF's).
     
  9. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat wil ik ook wel eens weten.
    want die bundesliga totw is al uit maar het daalt nog niet.
     
  10. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Tja, je kan ook gewoon iedereen verkopen en dan weer in de 433 formation kopen, maak je meestal ook nog winst mee.
     
  11. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    En als ik Eto'o neerzet, zal ik dan Robinho en Pato laten staan (betere chemistry met de rest van mijn team) of Di Natale en Krasic 84 neerzetten?
     
  12. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Wie heeft ervaring met die 25k Premium gold Player packs? Waar niet van die troep in zit maar alleen maar spelers, kwil het wel doen maar als ik niks goeds krijg heb ik gelijk 1/4 minder coins
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2011
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind Di Natale zelf altijd een beetje tegenvallen, terwijl ik Pato en Robinho wel heerlijk vind dribbelen. Pato kan je ook nog altijd als reserve-spits gebruiken, afwisselen met RF/LF en spits. Dus:

    Eto'o / Pato
    Robinho - Krasic / Pato
     
  14. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Hartstikke bedankt;) Di Natale vind ik inderdaad ook niet heel goed, ik denk dan dat ik met Pato op rechts ga spelen, betere chemistry met Hernanes op het middenveld, en dan Eto'o in de spits:p
     
  15. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    valt bij jullie ook aldoor de ea server weg ?
     
  16. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij nooit
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bij mij héél weinig, had er op het begin wel meer last van. Wel vaak dat het spel 'vastloopt' terwijl ik voorsta, kut quitters en glitchers =(.
     
  18. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    ik win 2-0, vlak na het laatste fluitsignaal slaat FUT vast. heel vervelend
     
  19. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het de laatste tijd vooral vandaag om de 7min kan niet eens 1 wedstrijd playen.
     
  20. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens of je kabeltjes er goed inzitten e.d.:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina