1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  2. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Kippenvel
     
    Reckuuza en Yerewn vinden dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.449
    Leuk Bevonden:
    17.571
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.485
    Kippenvel
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Kippenvel
     
  7. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Nou, heb Elden Ring vanavond EINDELIJK uitgespeeld. Ik had wat vrije tijd en wilde zsm naar het einde dus heb nog niet alle optionele bosses (Malenia bv). Maar ben in elk geval Elden Lord. :cool:

    Hoewel ik over het algemeen redelijk soepel langs alle bosses ging zaten er op het einde toch nog wel een paar lastige tussen. Dus heb flink gebruikt gemaakt van de Mimic Tear, anders was het echt niet zo snel gelukt (heb in de afgelopen 5 dagen alles vanaf Leyndell er doorheen geknald). Vooral de laatste gevechten tegen Maliketh, Godfrey, Radagon/Elden Beast waren zo nu en dan echt frustrerend. Op het einde toch nog voor het eerst een Rune Arc gebruikt :').

    Verder geen summons (dwz multiplayer) gebruikt.

    Oh en FUCK die Draconic Tree Sentinel vlak voor Maliketh. Wat een asshole. Ik weet dat die optioneel was maar ben dan toch te koppig.
     
    NuclearGoat, Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.821
    Leuk Bevonden:
    844
    Vond vooral Radagon/Elden Beast na elkaar echt heel erg moeilijk.. Malenia had ik vrij snel, toen was ik al een veel hoger lvl en betere build.

    Wanneer komt er eens een keer een release date voor de DLC?
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.762
    Leuk Bevonden:
    2.016
    Ik vind het eerlijk gezegd wel een hoopvol teken dat ze zoveel tijd nemen voor die uitbreiding.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Maat van mij zit ondertussen in New Game +4 Godverdomme. :+ Maar gefeliciteerd. Moet zelf nog Lake of rot Rot over en weet dat daar een boss zit. :+
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.485
    Leak van Thrustmaster. Kan natuurlijk zijn dat het de originele plannen waren en het nu later wordt.
    [​IMG]

    Deze winter misschien toch maar eens verder met de base game.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709

    Wat is dit joh? Was op zoek naar een nummer met tekst, maar kwam dit tegen. :+
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.485
    algoritme
     
    Yellow 13 en Yerewn vinden dit leuk.
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.485
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.908
    Leuk Bevonden:
    3.282
    "As for George Martin's involvement, essentially it is the same as it was with the base game," said Miyazaki. "The DLC Shadow of the Erdtree is based on one part of that original mythos that he penned for us. It's not a brand new mythos that he's written specifically for Shadow of the Erdtree, he has not created something new which informed the design of the DLC. It's simply another part of the original story that we thought fit to tell as a new expansion."

    Ideas for the DLC began to form around the end of Elden Ring's development, as there were remaining ideas that were "clearly not going to fit in" and would make more sense as DLC. Development then began around the time updates and patches for the base game had begun to settle down.

    It takes place in a brand new area of a brand new map, which includes a similar structure to the original game: field areas, legacy dungeons, and other dungeons of varying scale. "In terms of pure surface area, you could think of something larger even than Limgrave in the base game," said Miyazaki.

    Further, there will be over 10 new boss fights, plus plenty of new weapons, equipment and skills to find. And eight new weapon categories have been added to account for new weapon types.

    Miyazaki specifically mentioned the infamous Malenia boss fight - an extremely tough, yet optional battle. "So players who look for that sort of challenge in our games will find a challenge on equal footing in the DLC as well," he said.

    Further, we see a variety of new environments - haunted grasslands, fiery caverns, mystical ruins - as well as some magnificent new bosses. I'm particularly fond of the horned beast-headed humanoid thing that leaps at the player, spews smoky breath and summons lightning.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Fucking hyped!
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.791
    Vet, kleinschaliger maar voller klinkt top. Zin an!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Klopt. Om vaker dood te gaan. :D
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Hart bonkte in mijn keel, bij de tweede poging de overkant van Lake of Rot gehaald. Moest ff plannen wat betreft mijn health. Vrijwel de hele afstand zonder platformen afgelegd. Nu verdomme de diepte in en daar zie ik akelige wezens rondlopen en nog geen summon in de buurt helaas. Blij dat ik die Grace site wel heb, die mistte ik op een haar na toen ik bij de eerste poging toch doodging. Maanden van afwegingen maken of ik het wel zou durven, maar het is gelukt. :D
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.449
    Leuk Bevonden:
    17.571
    vandaag om 04:24
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina