dynamike @ EA World & 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 19 okt 2005.

  1. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, niet echt. Ondanks mijn skate/wake/snowboardervaring hield ik het niet lang vol :)
    edit: Haha, juist Slurpgeit _O_

    Mugshot gepost in foto's van members in de GM.
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Was opzich wel grappig daar, alleen jammer dat m'n brommer gejat was toen ik terug kwam..
     
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus?!?! WTF.... :{
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Haha, leuk verhaaltje Mike :)

    Ook fijn dat je me even jaloers kwam maken toen ik hier thuis zat. (K)
     
  5. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi verhaal, komt in grote lijnen ook weer neer op onze avond. Mijn broertje en ik waren blij dat er niet teveel van die sletterige boothbabes waren, maar wel een shitload met redelijk leuk ogende 'normale' EA-promotiedames. Wel funny om te zien dat iedereen als een vlieg op een hoop stront op die rollerblade-babes afging, de outfit was best ok, alleen rollen konden ze niet. Heb ze tweemaal neer zien gaan (wellicht onderdeel van de act ?? :D)..

    Zuur op de hete hond, not for me...helaas mijn hond aan fikkie gegeven.

    Fish en Chips --> Was goed te doen

    Gratis bier --> Klote dat ik met de auto was gegaan, had meer een colasfeer verwacht :mad:

    Die dude van 'CNN', briljante pik, heb me helemaal suf gelachen, alhoewel de lol er na een derde 'What's your name' wel een beetje vanaf was. Zijn heilige Chillzone was wel weer funny daarentegen.

    xbox360? Omdat je het niet mocht zien, werd het een principe-kwestie (nl. Wat maakt het uit of 50 mensen die console 2 maanden van tevoren al zien). Ik lees dat anderen het voor elkaar hebben gekregen? Ik had geen zin om te likken als lassie, ik geloof op jullie woord wel dat het tof moet zijn geweest.

    Funny dat die gast van Gamekings handtekeningen stond uit te delen .... een van die gasten vroeg mij om een sigaret, ik wist niet eens wie hij was, maar twee tellen later deelde hij ook een handtekening uit (weet nog steeds niet wie het was..)

    Ik heb nog een paar potjes fifa gespeeld, was vermakelijk. Een paar keer BF2, super! Nog wat gepsp'ed, niet te doen op een pod. Van de andere spellen ben ik geen fan.

    Kwam nog een vrouwtje langslopen met een dikke sliert pindasaus op haar wang. Ik wees haar erop en ze dacht dat ik haar voor gek uitmaakte, sjanspoging 1 mislukt :D....

    Ik neem fish en chips, saus is op. Ik zeg; 'Geef maar aan waar het ligt, dan halen we het samen even'. Zij zegt; 'Meneer, het is echt op...' Domoor :D

    Maargoed, het ging om de avond....

    - Het leukste moment:
    Die toeschouwer die bij het voetballen die bal vol op zijn giegel kreeg en geen krimp gaf! Bravo!

    - Brakste moment
    Vooraf fekkin' 20 minuten in die ijzige wind staan. Mijn winterjas is blijkbaar niet winterproof....

    Wat vond ik er van in het algemeen:

    Tja, ik had me er wat anders bij voorgesteld. Begrijp me niet verkeerd, ik heb me absoluut vermaakt, en ben ook geen pessimist (je weet wel, die persoon die altijd als enige beweerd dat die blockbuster echt ronduit slecht was)....ik had simpelweg wat meer EA-talks verwacht en wat minder 'Ronddwalen tot je erbij neerviel'. Ik hoopte nog op een soort press-verhaal van een hoge boef bij EA... Op een speciaal onderdeel van de avond dat 'uniek' mag worden genoemd. Maargoed, misschien kijk ik nu een gegeven paard in mond, niet de bedoeling. Mijn broertje en ik hebben ons uiteindelijk prima vermaakt, dus de avond was absoluut de moeite waard. Ik kan alleen niet zeggen dat dit de event van het jaar was, maar misschien ben ik zo'n n00b dat ik de lat simpelweg te hoog had gelegd....

    Xbw, wel bedankt voor de kaartjes! Enorm leuk om eens mee te maken.
     
  6. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Leuk verslag man.. nice hoe je toch binnen bent gekomen..
    Hoe meer goede verhalen ik hoor hoe meer zin ik krijg in me eigen 360:mad: t moet maar snel 2 dec worden:)
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, dat gebeurde idd een paar keer :D Soms echt een paar mensen die iets te veel aan het gratis bier hadden gezeten in de voetbal arena.
    Heb er ook eentje gezien die vol over dat hek aan de zijkant heen ging :D

    Die CNN dude was idd wel grappig. Loopt ie naar zo´n dude toe die ligt te chillen:

    `Hi soldier, have you killed somebody yet?´
    - ´No
    ´Stand up! No kill, no chill!! :+
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  8. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik hoorde het ook dat er psp's gejat waren. Maarja die dingen in die stellingen zitten nou ook niet echt stevig..ik heb er geen 1 meegenomen want ja pik dan liever een xbox 360..jammer dat ik niet boven geweest ben bij de 360 had wel leuk gevonden..
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Mooi verslag :)
     
  10. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
  11. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    en alleen maar omdat desertfox aan t filmen was, staat ie er zelf niet op..
     
  12. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben samen met The Watcher (thx voor de kaartjes!) en nog een vriend van mij mee gegegaan. Het was er zeer tof, leuke acts, vette games enz enz. En btw niet te vergeten de catering!!!

    het hoogtepunt was zoals The Watcher al vertelde dat we 4 perskaarten hadden gejat. Het ging namelijk zo:

    Op het einde van de avond (rond 21.30) hadden we alles al 3 x gezien, en bedachten we dat het wel heel vet zou zijn als we een paar perskaarten zouden kunnen bemachtigen. Zo gezegd zo gedaan, we slenterden heel onopvallend rond de tafel van de EA-medewerkers met daar onder in de doos de perskaarten. The Watcher deed een greep in de doos met het resultaat van 1 perskaart, dit was echter niet genoeg omdat we met zn 3en waren (Dutch Vilgiliante en Dutch DON Elite waren al weg :) :)) Dus probeerde we het nog een keer. Uiteindelijk hadden we 4 perskaarten gekaapt!! we maakte dat we wegkwamen en belanden ergens in een rustig hoekje waar we onze buit opspelde. Een dude zag dat en bood metteen 10 euro voor een perskaart die we toch over hadden :)

    Toen gingen we met een dikke heartbeat in de rij staan voor de Xbox 360´s
    Na een 10 eindeloze minuten mochten we eindelijk naar boven!!! We stormden als een gek naar boven, en wisten niet wat we zagen...

    De rest hebben jullie hierboven kunnen lezen, het was echt fantastisch...daarna zijn we nog naar de presentatie van "Black" geweest, zeer mooi, maar wel erg rechtlijnig.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2005

Deel Deze Pagina