1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als ik thuis ben ga ik het even testen, maar voor zijn prijs klasse ben ik in iedergeval tevreden. Ik speelde eerst boven zonder geluid ;) .. dus dit is een hele verbetering en het lijkt op 5.1, als het geen 5.1 is
     
  2. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Is toch goed als jij tevreden bent, daar gaat het toch om.
    En je moet mij gewoon laten lullen je kent me nu wel toch een beetje;) ;) ;) ;) ;)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm de x-tactic 5.1 heeft wel een dolby decoder ... hier staat trouwens een zeer uitgebreide review: http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&number=3&artpage=1869&articID=442

    Het geluid kan niet toppen aan mijn stereo installatie, maar hij is zeker goed voor zijn prijs/doel :)

    De headset kan je in je controller pluggen en dan kan je gewoon chatten. Je moet dan alleen de mute via de xbox 360 GUI regelen
     
  4. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ziet er netjes uit toch.
    Die headset die je kan aansluiten zie ik als een groot pluspunt omdat je dan ook online 5.1 kan spelen.
    In ieder geval veel plezier ermee.
    Gisteren schrok ik me helemaal het apelazerus in lost planet komt er ineens zo'n beest vanachter aangevlogen en dat hoor je ook en dan schrik je echt wel.
    Je kan echt de kleinste details horen die je daarvoor nooit hoorde dus niet schrikken he.
    Neem rainbowsix in mexico, op je tv hoor je wel geluid maar met een koptelefoon op hoor je heel in de verte mensen roepen baby's huilen heel apart.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  5. Victim be

    Victim be Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dus de optical kabel in je xbox stoppen en verbinden naar de decoder dan heb je 5.1 geluid. Kan je zo dan ook op xbox live de mic gebruiken of moet je de originele headset (van xbox zelf) ook nog eens aan doen , nee toch. Ben een beetje wantrouwig na mijn miskoop (XFPS)
     
  6. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    hier een plaatje van mijn philips sbc hd1500u :cool: (en de rest van mn speelset)

    [​IMG]

    jaja ik heb hem toch maar gekocht (thank you tasso:)) en heb er geen moment spijt van gehad!

    geweldig geluid! :9
     
  7. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie geen plaatje.
    Maar gelukkig dat je er geen spijt van hebt anders had ik misschien een knokploeg binnekort kunnen verwachten.;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
    Zie je dat je de binnenste band uitrekt zodat hij lekker over je hoofd zit de buitenste band blijft zitten.
    Ook zit er een ander optical out op zodat je je setje er op kan aansluiten en dan gewoon kan gamen of met een koptelefoon of setje zonder snoeren te wisselen.
    In het begin duurt het alleen twee dagen voordat ze opgeladen zijn bij mij althans.
    Maar het makkelijke is dat de oplader in de decoder zit en zodra de batterijen op zijn gaat de hij piepen hup batterijpack eruit volle erin en klaar en de oude batterijen gelijk weer in de decoder stoppen en worden weer opgeladen.
    Het gaat niet zo snel maar het is dan ook een druppellader zodat je batterijen wat langer meegaan.
    Nu ben ik al een poosje op zoek naar een losse tweede koptelefoon wel dezelfde natuurlijk maar dat is nog niet makkelijk.
    De meeste leveren alleen het komplete pakket
    Veel plezier ermee en als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
    Wat ik trouwens wel had maar misschien heb jij daar geen last van ik had eerst een goedkope optical en daar was mijn geluid soms weg.
    Maar een duurdere van thx had ik het niet meer.
     
  8. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewoon die kabel die er bij zat ingestopt en geen problemen mee.

    uh, wat het plaatje betreft (ik zie hem wel hoor :{) maar hier dan nog maar een poging :): [​IMG]
     
  9. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die is goed maar ik had hem aangesloten via mijn joytech en die weer in mijn philips gestopt.
    En die werkte niet helemaal lekker.
    Maar waarschijnlijk als je hem rechtstreeks aansluit op je philips zal hij wel goed gaan.
    Als ik dat had gedaan had ik mijn oude xbox niet op mijn koptelefoon digital kunnen krijgen.
    Maar ook mijn ps2, cube en wii staan zo aangesloten wel niet digital maar pro logic maar wel over de philips.
    Maar waar leunt jouw philips nou op, is dat het randje van je scherm ofzo
     
  10. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies. maar nu je het zegt lijkt het idd wel of hij zweeft :+

    tsja een beetje een kwalitatief laagstaande foto, maar ik mag niet klagen want hij is met mn mobile genomen.
     
  11. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Die uitsparing van je antenne is speciaal gemaakt om je koptelefoon op te leggen.
    Maar dat wist je misschien
     
  12. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar dan past die niet in t kastje. hij zwerft dus door mn kamer. maar hij is vrij groot, dus zo gevonden :)
     
  13. Victim be

    Victim be Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo kan je eens uitleggen hoe je met deze hooftelefoon op live komt, en als hij deftig werkt.
     
  14. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was eigenlijk benieuwd fardo wat je indrukken van deze koptelefoon zijn en of je al een review hebt.
     
  15. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doen jullie dat met je 360 headset of praten jullie gewoon niet :confused:
     
  16. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
  17. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem dus gewoon als headset gebruiken? :D Dat is wel handig misschien dan toch overwegen :)
     
  18. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep geen probleem, het voordeel is dat je het spraakgedeelte is stereo hoort..
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dat is knap, want spraak is altijd mono ;)
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je mag hem ook hier plaatsen hoor :) .. maar ik ben er inderdaad ook tevreden mee
     

Deel Deze Pagina