1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Divinity II: Ego Draconis

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 aug 2008.

  1. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    games waarbij je tijdens het spelen de moeilijkheid kunt veranderen vind ik dan ook erg handig.

    in sommige games moet je helemaal overnieuw beginnen als je vast zit, daar heb ik meestal geen zin in... O-)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Eens.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    het is voor de achievements een compleet nieuwe game. Zag ook dat er sommige zijn veranderd ...

    Heb ik de oude toch nog steeds compleet :D
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik vind het eerlijk gezegd erg pittig geworden. Ben nu level 8 en ik wil naar die Lovis' Tower, maar wegen de grote hoeveelheid aan fucking magic skeleton level 8+ vuurbalschieters kan ik daar niet geraken.

    Ik heb volgens mij de meeste quests die ik kan doen in dat eerste gedeelte wel gedaan, behalve naar het bandit camp ben ik nog niet geweest. Kun je daar alleen komen door de map te volgen (want dan zou ik nog steeds langs al die skeletons moeten, en dat ga ik niet overleven)?

    Er is toch zo'n secret passage naar het bandit camp? Iemand enig idee waar ik die kan vinden? En ik heb zo'n marker op mijn minimap staan, ik weet niet wat die er doet (waarschijnlijk storyline mission?). Die leidt me naar die secret passage die ik heb genomen om die ene gevangene te bevrijden voor Louis (?), maar die kan ik nu niet meer in... Iemand van de veterans die me verder kan helpen?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Jep, maar heel veel zijn secret nu en ook best wat zijn hetzelfde gebleven.

    Heb trouwens een gratis level erbij gekocht voor 1000 Goud. Mocht een wens doen ergens, dus ik koos daarvoor.

    Level 13 nu en ik kan naar de volgende vallei. ;)

    Maxos Temple ga ik wel in als ik een leger potions heb.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Wilde even zeggen dat ik erg geniet van DKS op dit moment. Spel ziet er goed uit, draait soepel en de muziek is goed te pruimen (geluidseffecten zijn wel een beetje nep).

    Wat DKS echter zo goed maakt is de diepgang in de RPG aspecten, zoals de vele skills, items, keuze opties in dialogen, dragon form en mindreading. Met de laatste feature is het mogelijk quests op verschillende manieren op te lossen. De combat is ook nog heel aardig (real time) en de moeilijkheidsgraad ligt zeker niet laag. Oh, en je moet nog opletten ook! Er liggen veel items op de grond die ergens nuttig voor zijn, maar er staat geen duidelijke quest marker of uitleg bij. Leuk dat je in deze game ook echt wel moet moeie moet doen (vergeet boeken niet te lezen) om quests op te lossen.

    Prima sfeervolle RPG tot nu toe! :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2010
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En er zitten echt stukken in dat je op een draak vliegt toch?
     
  8. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    in open ruimtes kun je in een draak veranderen wanneer jij dat wil ;-)
     
  9. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ben je overnieuw begonnen of verder gegaan met flames?

    Ik kan trouwens mijn oude saves niet opstarten in flames ook niet in de standaard story...

    iemand een idee of je je oude saves kunt gebruiken voor flames?

    heb tijdje geleden january de gewone versie al uitgespeeld, worden de menu's weer opnieuw uitgelegd?
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Neh, Divinity 2 heb ik toen maar een stukje gespeeld en verkocht. Dus gestart vanaf het begin.

    Eerlijk gezegd ben ik ook benieuwd hoe je karakter wordt overgezet naar FOV. Ik kon ook nergens een import optie vinden. Alleen een nieuwe game starten is mogelijk?
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2010
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Jeuxvideo.com the largest gaming website in France just put their review online of Divinity II - The Dragon Knight Saga. We were glad to see that they were rather explicit in their praise of the game. Here are a few of the things they had to say (translated):



    "Let's not beat around the bush - Flames of Vengeance is an add-on of exceptional quality"



    "The design of the scenario is brilliant and exciting, and the dialogs are so well written that it seems as if they come straight from the best point & click adventures."



    "The result is a magnificent experience, with a narrative quality that brings back memories of Planescape Torment."



    "A great role playing gaming which you cannot afford to miss under any condition !"



    ******************

    Their score: 18/20

    ******************
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Beter laat dan nooit he :9 :thumbs:
     
  13. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ik kon mijn games niet importeren..... dus moet overnieuw beginnen :'-(

    maar ga denk ik toch gelijk door met flames of vengeance, ben niet zo'n herhalingsspeler...
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, dat zou wel jammer zijn. Maar misschien ga ik wel helemaal opnieuw spelen, maar dan meer gefocused op magic. Zouden de mensen die DKS spelen ook met een nieuw char moeten starten bij FoV ? Dat zou wel wat lame zijn ...
     
  15. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    misschien dat Flames wel over een nieuw personage gaat? en dat je zowiezo overnieuw moet beginnen?
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    O ja, dat zou wel lame zijn. Lijkt me niet...

    Edit:

    Iemand hier nog hints/tips?

     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Gewoon voorlopig links laten liggen? Je karakter doet minder damage als hij under-leveled is in bepaalde gebieden. Heb je alles al voor dat gebied verkend/alle quests al gedaan?

    Volgens mij is mijn karakter al level 5 of 6 en ik ben nog niet eens uit de eerste vallei.

    "The result is a magnificent experience, with a narrative quality that brings back memories of Planescape Torment."

    Nou nou nou, overdrijven is ook een kunst. :D
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Ik ben nu level 13, in de maxos temple en ik heb op ondergrondse gebieden na alles gedaan in heel Broken Valley. Heb het begin van de Fjords al gezien, maar die gasten zijn met level 18 wat aan de sterke kant. :+
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben we het nou over deel 1 of 2 8)
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja, ik had er een guide bij gepakt en volgens mij had ik de meeste missies in het eerste gebied gedaan... Kijk nog wel even als ik tijd heb of ik nog wat kan uplevelen.
     

Deel Deze Pagina