1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Divinity II: Ego Draconis

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 aug 2008.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Grrrr, guys, jullie spreken elkaar tegen. Schept verwarring aan deze kant =(
    Als ik zin heb zal ik eens op de officiele forums gaan speuren ...
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Dat heeft wel zin omdat ik kan merken dat de fysieke kracht zichtbaar is verbeterd.

    Grafisch gaat de game een volle punt vooruit.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Geen schokkende animaties ook meer? Want dat vond ik echt zo vreemd. Betere framerate ook?
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Dat geldt voor de xbox versie, en Gakkie: dat heb ik dus zelf gezien toen ik de game heb opgestart ;) dus je kunt gewoon kiezen voor een nieuwe campaign van FoV.

    Wat betreft doorspelen met je oude character, ik dacht dat ik dat in de Q&A op de officiële site had gezien, maar ik kan niet bevestigen of dat ook werkelijk het geval is, want dat heb ik niet geprobeerd. Maar ik herinner me ook zoiets op het forum gelezen te hebben dat het inderdaad niet mogelijk was, dus waarschijnlijk heb jij gelijk.
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Schokkende animaties op welke momenten bedoel je precies? Ik herinner me van toen ik de oude ED speelde, dat die gesprekken grafisch nogal lelijk waren en dat daarbij soms cameraproblemen waren. Dat gaat nu allemaal een stuk soepeler en ik vind zelfs de gezichten mooier geanimeerd lijken. Wat betreft framerate, daar ben ik nog niets van tegengekomen, maar ik kan me niet herinneren hoe dat bij de oude ED was, dus of dat verbeterd is, durf ik niet te zeggen ;)

    Maar algemeen: Ik heb de oude ED weggelegd omdat ik geen fijne feeling had met mijn pop, en ik niet het gevoel had lekker rond te lopen in de omgeving... En als ik nu kijk, het ziet er gewoon superstrak uit. Camera is dichter op je pop, en dat vind ik stukken fijner spelen in dit geval. En de besturing met LS voor bewegen en RS voor camera voelt heel erg natuurlijk aan (vond ik bij de oude versie niet het geval). Dus wat die shit betreft waarop ik de eerdere versie min of meer heb afgeschreven, ben ik nu 100% tevreden.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou als je bijvoorbeeld NPCs zag rondlopen dan zag je ze echt schokken, alsof er frames mistten in hun animaties zeg maar. Zag er heel slecht uit toen.
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Is me net eerlijk gezegd niet opgevallen, maar ik heb echt een heel klein stukje gedaan... Ik kijk morgen wel even ;)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Waar de fock blijven de reviews ook? :)
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ook de mijne lag vandaag op de deurmat! Whoeiiii!

    Diviniy toen verveeld (en geirriteerd) aan de kant gelegd en snel verkocht, maar bij DKS heb ik een goed gevoel.

    Wordt op dit moment geinstalleerd en dan ga ik meteen een uurtje of wat genieten. Ben benieuwd wat de eerste indrukken zullen worden.
     
  10. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa laat maar ff weten, ben nog aan t twijvelen of ik deze ga halen... Eerste versie nooit gespeeld dus op zich een koopje, maar ik hoor veel nadelen hier..
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Nadelen?
     
  12. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook graag horen hoe men deze game ervaart! :)
    Ben zelf ook nog aan het twijfelen
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik snap al die negativiteit niet. Ik heb gewoon de originele divII gespeeld en toen was het al een dijk van een RPG. Met de extra content en grafische updates en rebalancing is er echt geen reden meer om deze te laten schieten als je van RPG's houdt!
     
  14. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Volmondig mee eens !!!!
    :)

    Buy this RPG, you don't regret it ! :thumbs:
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Nee, maar hij is ook makkelijker gemaakt heb ik het idee. Altijd leuk voor mij.

    De reden dat ik dit zeg is dat ik sommige NPC's in 5 klappen dood had bij het origineel en bij deze in 3.

    Heb gewoon het idee dat het makkelijk is gemaakt. Mooi zo! :thumbs:
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1

    :F:
     
  17. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar ik meen zou het vooral in het begin wat gemakkelijker zijn gemaakt en naar het einde toe minder "TE gemakkelijk" ! (meer in balans dus)
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Will do!!!


    Alleen eerst TWII en ik denk daarna komt deze game wel.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Ik speel games het liefst zo makkelijk mogelijk. ;)

    @ Kirimo: Nog altijd beter dan wat we eerst hadden. Wat ik begrepen had was dat het eindgevecht in origineel nogal een bitch was.
     
  20. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    vond die drakenvallei die net voor het einde zat veel pittiger dan het eind.
    en volgens mij ben jij 1 vd weinige die ook games het liefst zo makkelijk mogelijk speelt \o/

    Vond originele divinty ego draconis 1 vd beste rpg's die ik gespeeld heb _O_
    Ga deze wel halen, maar heb nog erg veel games liggen die ik verder moet spelen....
     

Deel Deze Pagina