1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Divinity II: Ego Draconis

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 aug 2008.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Beste HJM Stultiens,
    Bedankt voor het plaatsen van uw order bij gamedumper. Uw order is verzonden! U kunt deze binnen 1-2 dagen verwachten. Voor meer order details kunt u inloggen op uw account. Heeft u vragen over uw order? We helpen u graag verder.


    Uw Zending #800001155 voor Order #800002560
    Factuur informatie: Betalingsmethode:

    Zending Informatie: Verzendmethode:
    Standaard - Verzendkosten

    Artikel Aantal
    Divinity 2 - The Dragon Knight Saga
    1

    Verzonden! 31 Euro nog wat! :D
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    :+
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn... zal ik hem ook kopen of wachten tot hij ergens goedkoper is ??? Hmmmm, ik heb al eens het volle pond betaald voor de game dus ....

    EDIT:
    hij staat nu voor 28,95€ bij GD ....
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik denk niet dat de prijs veel zal zakken. De PC versie was trouwens incl. verzendkosten 28 euro, dus ik zat nog te hoog ook. ;)
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hij komt vast tzt bij zavvi voor minder dan 20,- voorbij. Anders wel op de bazar :)
    Degene die het nog helemaal niet gespeeld hebben, krijgen wel echt een koopje imho ...
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ga eerst TW II halen, en als ik daar ooit klaar mee ben haal ik de DKS wel (origineel nooit gespeeld, dus dat maakt het steeds leuker).
     
  7. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Ego Draconis in bezit en uitgespeeld en toch koop ik de DKS zowieso zeker aankomende vrijdag (of in het weekend) ! :+

    Ik ben al erg tevreden met Ego Draconis en de DKS kan alleen maar beter zijn na die massive rebalance ! :D
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wel jammer, divII heb ik 1000/1000 (g) en met de uitbreiding is hij dus niet meer 100% ...
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    DKS binnen. Even zien of ik hem vandaag ga spelen. :+
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Da's snel. Bij mij bezorgen ze pas om 16:00u ofzo, als ze al komen =(

    Ik ga 'm sowieso wel even checken, kijken hoe het veranderd is :p
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Ok:

    Je moet alle achievements weer opnieuw behalen.
    Ziet er allemaal een stuk strakker en mooier uit.
    Menu's en fysieke kracht zijn allemaal verbeterd.
    FOV is los van de gewone game en moet ook los gespeeld worden.
    Zoals het er naar uit ziet ook met een aparte char.

    Beetje raar gevoel toch, maar als ik kijk naar de prijs heb ik geen klagen.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn de gekke stotterende animaties verbeterd nu ook?
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn. Ik moet dus een nieuwe campaign starten voor FoV, kan dus niet mijn char importeren? Gaar ...

    En ik heb geen zin de hele game opnieuw te spelen. Ik kan met de lay-out en andere details van de spelwereld nog te goed herinneren ...
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Het ziet er echt een stuk beter uit volgens mij, en het speelt veel fijner. Heb veel meer het gevoel dat ik echt mijn pop bestuur :)
     
  15. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    ENKEL de Xbox versie dacht ik dat je geheel opnieuw moet spelen vanaf Farglow ?

    Je kan WEL met de DKS (op de Xbox) Ego Draconis uitspelen en DAN met hetzelfde karakter VERDER spelen in Flames of Vengeance.
    En dat je FoV ook apart kan starten met een nieuw level 35 karakter? Maar ik vrees dat dit enkel met de PC-versie kan! (?)

    @Yellow:
    heeft een "schild dragen" nu ook méér zin dan voorheen? Ik heb in Ego Draconis bijna niet met een schild bezig geweest ... in Risen heeft een schild écht wel nut en ik hoop dat dit aspect verbeterd is in de DKS !
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben wel benieuwd hoeveel het verbeterd is qua animaties,combat, etc. Want ook aan de combat was genoeg op aan te merken, het leek soms alsof je de vijanden niet eens raakte. Hopelijk komen er gauw gameplay videos uit.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als iemand mij wat meer duidelijkheid hierover kan geven dan hoor ik het graag. Ik wil nl niet weer de HELE game gaan spelen. Dus als het op de 360 onmogelijk is om of verder te gaan met je oude puppet uit DivII, of met een nieuwe puppet alleen de nieuwe content, dan laat ik hem gaan ...
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    In het titelmenu krijg je de optie om een nieuwe ED te starten of een nieuwe FoV. Maar als het goed is kan je met je oude pop verder spelen, zo werd is het althans op het officiële forum gepresenteerd.
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik heb alleen die drie oefeningen gedaan als warrior/ranger/mage, dus kan er weinig over zeggen. Maar het is me in ieder geval niet negatief opgevallen. Wat betreft algemene indruk is de camera zwaar verbeterd en zijn de omgevingen een stuk gedetailleerder. Moet erbij zeggen dat 't een poosje geleden is dat ik de oude ED speelde.
     
  20. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij hebt het over de XBOX versie??
    Hmmm .. heel goed nieuws voor heel wat gamers dan!

    MAAR het zou me wél sterk verwonderen dat ik een savegame van mijn "oude" Ego Draconis kan gebruiken in de vernieuwde DKS op de Xbox ! Of wel?
    Ik heb voor zover ik weet alleen gelezen op het Larian forum dat je géén savegames kan importeren (wel met de PC versie denk ik, maar ik ben er niet 100% zeker van :confused: ) !
     

Deel Deze Pagina