1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Divinity II: Ego Draconis / Dragon Knight Saga

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 nov 2010.

  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of het al is gevraagd, maar hoe zijn de mages in dit spel? En zien de spells er goed/dope uit?
     
  2. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Met magic gaat het lekker, je moet wel alleen oppassen dat je mana niet opgaat dan zit je in de shit tenzij je nog een goed zwaard/goede boog hebt ofzo. Spells zien er ook prima uit :)
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zit te twijfelen of ik voor mijn 2e run een mage ga spelen. Of toch een warrior.... Hmmm
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mage! Spelen als Mage is echt makkelijk.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hehe, ik heb inderdaad gekozen om een mage te spelen (zonder je post te hebben gelezen). Ik speel eigenlijk altijd warrior, dus dan is een mage voor mij wat meer puzzelen met de skills enzo. Hoop een soort van battlemage te kunnen spelen, dus met melee en dikke armor. Volgens mij gaat dat goed in deze game.
    Wat overigens de doorslag gaf is dat je een polymhorp skill hebt. Lang lang geleden toen ik nog WoW speelde had ik twee mages en sheep was mijn favo spell :) In Wow vond ik de mage ook met afstand de leukste calsse om te spelen ...
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    WTF. 8)

    Go play the lates online sensation, Cataclysm, install it on your HDD before we all murder you Gakkie. :+
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, ik ben blij dat ik er na anderhalf jaar mee gestopt destijds. Je kunt er al je tijd in weggooien en ik had geen tijd voor andere games. Sinds ik gestopt ben met WoW heb ik legio andere leuke spellen gespeeld...
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Het is net Cocaine. *snif* :9
     
  9. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon lekkere magical weapons gebruiken, doe je meer dan genoeg damage mee met je mage :) zelf warrior gemaakt en moet zeggen dat het redelijk makkelijk gaat alleen me health moet ik nog iets omhoog krikken voor als ik weer een keer niet op let ;)
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Moet zeggen dat het wel even slikken is na Two Worlds II:

    # Grafisch een stuk minder mooi, veel blokkeriger, low res textures en veel slechtere lighting...
    # Char models zijn ook erg beneden peil
    # Lange laadtijden, jezus wat duurt dat lang om ergens binnen of buiten te gaan.
    # Ook in deze game kun je alles onder de neus van de eigenaar wegpikken :eek:

    Gameplay wise is het allemaal ok, maar het is toch ff wennen na TWII.
    Ook moet ik regelmatig nog aan de melee met mijn mage. De fireball heeft een te lange cooldown en voor de magic missile moet je 1s op de plaats stil staan om hem af te vuren. WTF, waarom kan ik niet al dodgende, springend, rennend magic missiles afvuren ??
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik kom er nog niet echt in. Heb het idee dat veel dingen anders zijn (negatief) tov het origineel. Zo vond ik eerst enorm veel limbs enzo voor je creature, en nu helemaal niks. Ook laten enemies weinig een loot zakje vallen. En waar zijn de rabbits? Die waren er eerst in overevloed en nu zie ik ze zelden ??

    Ben L10 nu. Klopt het dat je maar 1 skillpoint per level krijgt? Ik vind de mage erg matig om te spelen...
     
  12. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij krijg je inderdaad 1 skillpoint per level, en bij sommige stukken na mainquest krijg je er in 1x hele lading bij. Mooi dan ga ik denk flames of vengeance spelen met een archer heeft toch wel paar van de tofste skills denk in de game.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gisteren wel een leuk stukje met DE rabbit:

    Als je genoeg rabbits hebt gekilled spawnt er op een bepaald moment de Killer Rabit. Hij level 22 en erg sterk, dus je wil hem niet als low level tegen komen!
    Ik was level 12 en met de army het robbers camp aan het aanvallen. Ik gebruik steeds mijn fireball en die doet AoE damge, dus onbedoeld killde ik ook steeds chickens en rabbits. Plots verschijnt er midden in het tumult de killer rabbit. Alle soldiers omsingelden de rabbit en hakten er op los. En ik van afstand maar spells spammen :D Af en toe kwam hij op me af en dan was het rennen geblazen! Uiteindelijk ging hij down en had ik hem als l12 al plat :D


    Wat erg goed is aan deze game zijn de quests en de consequenties die er aan verbonden zijn. Er zijn al een aantal quests die helemaal anders lopen dan tijdens mijn eeerste playthrough ...

    EDIT:
    Ik heb 4 van die parchments gevonden en daar hoort een quest bij, maar ik weet niet meer van wie, hoe of wat :eek:

    EDIT2:
    found it
    Collect all four parchments M2(P) and take it to ZixZax M2(6). Once he reads them, you will learn the password to the special teleports.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2010
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben bijna L15. Ga nu de Maxos temple binnen. Dacht dat ik de eerste keer een hoger level had toen ik naar binnen ging. Maar ik heb echt alles in Broken Valley gedaan, dus het is tijd :D
     
  15. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je vorige keer al wat vijanden verslagen in het eerste pad in de Orobas Fjords vooraleer je in de Tempel van Maxos bent gegaan?

    Maar bijna level 15 is wel oké volgens mij. Er zijn o.a. wel L16 vijanden in de Temple, maar kan voor jou, een doorgewinterde gamer, geen probleem geven neem ik aan? ;)
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben al weer op Sentinal Island. Is nergens moeilijk geweest. Ging me meer om de vergelijking. Ik ben nog niet naar de Fjords geweest....
    Ik heb deze playthrough wel meer mindreading gedaan, dus dat scheelt ook wel in de XP...

    EDIT:
    Level 20 en net in het bezit van mijn Battletower :)
    Blijft een erg lekkere RPG dit, al hoewel ik het wle jammer vind dat DKS een stuk makkelijker is dan DivII.
    De Boss fights kunnen nog wel piuttig zijn, maar eigenlijk ben ik nergens in de problemen gekomen :)
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2010
  17. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    ;)
    1e : is de DKS = Divinity II (Ego Draconis + FoV)
    2e : er zal een patch uitkomen (voor de pc versie is die er al) dat wat wijzigd aan de overpowered weapons en nog enkele zaken, maar vooral leuk is dat ze er op aanvraag van verscheidene forumleden met die patch ook een zwaardere moeilijkheidsgraad includen: de "Nightmare difficulty mode" :thumbs: !!
    :+

    Mits ik (ja, ik val in herhaling) momenteel geen gametijd heb, wacht ik om te starten met m'n DKS game totdat die patch uit is !
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Er is weer een patch (2e) voor de PC versie. Ben benieuwd of die ook naar de 360 komen, al moet ik zeggen dat ik nog niet echt grote bugs ben tegen gekomen....
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    [​IMG]
    [​IMG]
    Divinity II - The Dragon Knight Saga - Demo
    Bestandsgrootte: 1,3 GB

    [​IMG]
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ga hem niet downloaden. Ben wel bang dat demo het intro stuk in Broken Valley is en daar kun je imho en niet uit opmaken hoe goede deze game is. Persoonlijk vind ik de game echt topklasse worden als je je draak vorm krijgt. De fjords zijn echt te gek!
     

Deel Deze Pagina