1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Diablo IV

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 18 mrt 2023.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Season 2 was inderdaad erg tof. Met die vampiric powers en de grind naar lvl 100 was met 40% verminderd. Abbatoir of Zir was ook hele toffe endgame content, weer een soort greater rifts uit Diablo 3. En een lvl 1 (liep tot lvl 30 volgens mij) AoZ was moeilijker dan een lvl 100 Nightmare dungeon, dus erg uitdagend. Lijkt mij veel leuker dan the Gauntlet in season 3. En ook nog een aantal endgame bosses toegevoegd oa Duriel, die ook best lastig kan zijn.

    Season 4 zal wel weer goed zijn :+.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Voor degene die D4 nog steeds spelen. Is dit spel nu echt zo'n drama, of is dit niet meer dan misplaatst internet sentiment (aangevoerd door diverse high profile streamers) en het springen op de "me too" wagen van negativiteit?
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Heb season 2 heel veel gespeeld, dus heb nu wel weer ff genoeg Diablo gezien voor een jaar of twee.
    Snap echt niet dat er mensen zijn die dit elke season kunnen spelen met minimale verschillen.
    Dan is Diablo ook niet echt de game voor jouw denk ik, is meer voor de mainstream/casuals.

    Als je echt een diehard ARPG'er bent die elke season alles helemaal gaat lopen min-maxen, dan kun je beter PoE spelen. Of nog eerder Diablo 2 Ressurected ipv 4.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik heb niet zo heel veel PoE gespeeld (ooit eens één playthrough vijf jaar geleden ofzo), maar ik begrijp uit jouw opmerking dat er grotere verschillen zijn tussen de seasons in PoE?
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.903
    Leuk Bevonden:
    3.282


    Since launch in June 2023, Diablo IV GeForce RTX gamers have been accelerating performance by 2.5X on average at 4K, thanks to the inclusion of DLSS 3. And with NVIDIA Reflex, system latency was reduced by up to 67%, for the most responsive gameplay possible.

    Coming March 26th, Diablo IV content will look even better thanks to the addition of 2 ray-traced effects. Armor, water, windows, and other suitably reflective surfaces will now feature accurate, realistic ray-traced reflections and ray-traced transparent reflections, making battles in Sanctuary even more spectacular. The many shadows of Diablo IV will be enhanced with ray tracing, adding extra detail to all scenes.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina