1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Elke class heeft toch 2 subclasses?

    Hunter - Bladedancer en Gunslinger
    Warlock - Sunsinger en Voidwalker
    Titan - Striker - Defender
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik weet het ook nog steeds niet, maar zal ook wel minstens 2 chars aanmaken.
    Wil toch weten welke lekkerder speelt Hunter of Warlock als je een hoger level hebt/meer unlocked hebt dus dan is er maar 1 optie.:+
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    3 hoor :) alleen die 3e is niet bekend

    Tenminste.. Ik heb tijdens de beta daar wat over gehoord/gelezen. Alleen heel zeker weet ik het nu niet :p met de planeten werd er eerst ook gezegd dat er 3 miljoenmiljard kwamen en uiteindelijk zijn het er 4 ofzo.
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik hoop het kerel, heb eerlijk gezegd meer berichten gezien waarin het 3de subclass ontkent werd, maar ach ik laat me verrassen :thumbs: (volgens mij duimpje emoticon)
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kut emoticons 8) ik zie ze echt heel slecht itt die kleinere
     
    Mouse en Mallakai vinden dit leuk.
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Laatst bewerkt: 1 sep 2014
  7. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Waarom is die preload dan maar 18gig? (Is toch 18gig?)
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Waarschijnlijk als deze uitgepakt wordt, zal deze rond de 40 zijn.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iemand had de disc al en daar stond dat je 40ggb aan HDD space nodig had uiteindelijk.
     
  10. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Vraag me niet waarom maar ik heb de Ghost edition onder andere besteld bij de Intertoys... Ik denk lekker makkelijk bij de winkel afhalen, sta ik daar om 9u 's morgens vroeg en geen ge-eikel met wachten op PostNL.

    Nu heb ik vandaag de bestel link gekregen om verzending te kiezen (kon op miraculeuze wijze kiezen voor 3 september) en te betalen e.d. en is dit wat er uiteindelijk staat in de email bevestiging van de bestelling:

    Uw afhaalbestelling wordt binnen 2-3 werkdagen door PostNL afgeleverd bij de winkel van uw keuze. U kunt dit volgen middels de track & code die u van ons per email ontvangt zodra wij de zending aan PostNL hebben overgedragen.

    Wanneer uw zending door de winkel is ontvangen is deze diezelfde dag na 16:00u beschikbaar om afgehaald te worden.

    Iemand enig idee wat ik nu kan verwachten / ervaring heeft op dit vlak met de Intertoys?

    Als ik daadwerkelijk moet wachten tot 16.00 word ik gek, laat staan 2-3 werkdagen vanaf release voordat die bij de winkel is
     
  11. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    @NaiZuro Je hebt er vrijwel niks aan deze game voor de release datum. 9 september gaan de servers pas open geloof ik.
    Dus als je de mogelijkheid nog hebt zou ik de game lekker in de winkel halen als ik jou was.
     
  12. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja zo ver was ik o_O ... 12u snachts 9 september Australische tijd.

    Maar daar gaat het me niet om, het gaat om de uitverkochte Ghost edition, dus die kan ik niet 'zomaar' even ergens anders kopen helaas :+
     
  13. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou gewoon even intertoys bellen, kijken wat die voor jou kunnen doen en hoe het precies zit.
     
  14. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    12 uur Australische tijd is hoelaat in NL dan ?
    Ik kan nergens vinden hoelaat alles online gaat komen
     
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Volgens mij is dat 4 uur hier smiddags.
     
  16. GeneralJack

    GeneralJack Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij gaat de digitale versie op de xbox one pas om 9 uur sochtends online.
     
  17. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Dat heb ik vanmorgen even gedaan inderdaad, maar zoals ik al verwachte zo´n standaard klantenservice verhaal.
    Ze kon me wel garanderen dat ik hem op de release dag kon afhalen, maar niet hoe laat.

    Dit is wat Deej (Community Manager van Bungie) heeft gezegd erover:

    When it is September 9th somewhere in the world, and you have access to your very own version of Destiny, it will be time for you to create a character that will keep you company for a good, long time. Retailers will stick to time-zones. Our servers won’t know the difference. Retailers will break street date. Our servers won’t.

    'Somewhere' kan op verschillende manieren geïnterpreteerd worden, maar de community gaat uit van het Australië verhaal.

    Ennnn dat zou dan betekenen 15.00 Nederlandse tijd
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2014
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zullen we maandag wel zien dan om 16:00. Zet ik hem wel even op Australie mijn locale.
     
  19. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Met een digitale editie valt het niet te omzeilen, dan is het echt pas op z'n vroegst 12u 's nachts.

    Dit is puur speculatie over wanneer de servers online gaan (en je evt eerder kunt spelen met een hardcopy) niet over een digital download.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat denk ik ook.
     

Deel Deze Pagina