Dead or Alive 4 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Indrukwekkend. Nou begrijp ik ook beter die opvang move van Gen Fu. Je combo counter loopt daarna dus gewoon door. Op die manier (als iemand jouw acties niet countered) kun je zijn hele levensbalk slopen.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Voor Tengu meot je Time-Attack halen met alle karakters, ook met de specials?

    Hoe doe ik met Kasumi Hoshinpo? Ik weet wat Shinpo is, dat is teleporteren, net als in Bleach. :+ Maar hoe doe je dat met Kasumi?
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2006
  3. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat is wel waar maar dat is niet het beste, als het goed is kan je tegenstander niet blokken dus alleen nog counteren.
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja om Tengu te halen moet je met elke karakter time attack uitspelen ook met de karakters die je moet unlocke dus. Je kan hem op 1 ronde zetten om Tengu te krijgen maar dan krijg je geen pakjes als je het uitspeeld, daarvoor moet je het op 2 rondes spelen.
    Als je met verdwijnen die counter bedoel is dat bv. Schuin naar voren boven en dan X.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik moet in Sparring een Counter doen, dat is A+Y tijdens Hoshinpo. Maar hoe?
     
  6. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Hmmm dat is lastig, want ik heb me xbox niet hier :'-( . Als het goed is moet je naar voren+LT en dan A dan ga je door de tegenstander heen, maar waar je op moet letten is dat je met naarvoren+LT niet de tegenstander raakt want dan werkt hij niet. Als het goed is is dat de move die je moet doen.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oke, thanx, dat zocht ik dus, die teleport move! :D
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik keek laatst nog 's de Ending van Helena, en dan volgen de Credtis.
    In de Credits stond dat de Ending met muziek van Aerosmith is, dat klopt, maar er staat dat de Opening dat ook is, maar ik heb helemaal geen Opening? :eek:
    Als ik het spel opstart krijk ik het filmpje van Team Ninja, meer niet! Klopt dit? Want anders kloppen de Credits niet.

    Even iets heel anders, ik denk niet dat Gen Fu nog terugkeert in DOA5/DOA: Chronus. Eliot heeft zijn kleding en vechtstijl overgenomen, dus ik denk dat we hem met DOA4 vaarwel hebben gezegd!
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Offtopic:
    Is er al iets bekend dan over DOA5?
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dit is er over bekend:

    En daarop volgt:


    Meer:

     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2006
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het "Press Start" scherm moet je gewoon ff laten staan. Dan begint het openingsfilmpje vanzelf
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach gewoon met bayman iedereen breeke maar zelf vind ik hayabusa ook chill spele en ik kan er wel veel combo`s mee maar meestal moet ik met een anderen cahr tegen bekenden spelen al speel ik anders met hayabusa dat zegt nog niet dat ze m`n style niet kennen.
     
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is de enige manier om de rank SS te halen door alleen maar te vechten met dezelfde character.

    die wereldranglijst staat meestal alleen maar vol met japannertjes -_-
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja, die spelen dat ook 24/7. :eek:
     
  15. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg binnenkort Xbox Live hopelijk deze maand nog en dan ben ik van plan om Dead or Alive 4 te halen, Ik zelf heb Dead or Alive 3 dus ik vroeg mij af is DoA 3 en DoA 4 qua vechten het zelfde? Want ik wil graag oefenen om online te gaan.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ehm DOA 3 en 4 vecht het zelfde maar dan gewoon veel sneller de gameplay werkt veel sneller etc.

    Voor de rest veel nieuwe moves etc maar de basis is het zelfde maar dan gewoon veel beter.
     
  17. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik ken ook mensen die met random SS zijn geworden en als je kijkt bij de Grade lijst van staan daar allemaal cheaters bovenaan, er staat ook een nederlander Romero the pro en die denkt dat hij vet goed is maar hij zuigt zwaar 8)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dan zal ik mijn japanse account maar eens ff afstoffen en op mijn HD plaatsen :9
     
  19. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi ik heb pas een een xbox360 en hij is hartstikke SUPER !!!

    Ok maar nu ONtoppic lol :p...

    Ik heb 3 probleempjes:

    1. Waarom zie ik altijd maar 10 servers en speelt haast niemand andere game modes.

    2. Waarom loopt de Xbox360, 8 van de 10 keer vast als ik op de Xboxguide knop drukt als ik online aan het spelen ben.

    3. Komt er nog een update met nieuwe levels (want het begint een beetje saai te worden om steeds diezelfde levels te spelen)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Om je laatste vraag te beantwoorden: updates zijn niet zoiets als expansion packs. Nieuwe levels zul je dus bijna nooit tegenkomen in een update. Dat kost de developers veel te veel tijd (en het moet nog kosteloos ook zijn).
     

Deel Deze Pagina