De XBW Game of the Year Awards 2011!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 2 dec 2011.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    An idiot.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vet filmpje Dulle. "Took a arrow to the knee" lol. :p
    Verbaast dat AC niet in de top 5 stond eigenlijk. :)


    Ik denk dat die bedoeld met het filmpje zelf. Had wel iets van muziek tussen mogen zitten als je de game aankondigde. Maar ja het is zo al veel werk natuurlijk. :)
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2011
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nog eisen stellen ook zeg, alsof het niet al genoeg werk is 8)
    Volgens mij is dat trouwens ook niet hoe hij het bedoelde :p
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nee dat bedoel ik niet, zou wat zijn als ik eisen ga stellen aan het filmpje.

    Maar wat mij betreft: (nb: niet overlegd met de andere mods :+) mag de thread een aantal weken als sticky bovenaan in elk forum om meer stemmers te krijgen en een wat eerdere (grotere?) aankondiging op de FP :) Zijn maar voorbeelden natuurlijk, ongetwijfeld meer voor te verzinnen
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dude waar de fuck stel ik eisen..?
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mja, bewust ervoor gekozen om geen muziek te gebruiken. In ieder filmpje wat ik maak zet ik muziek, maar er is altijd wel iemand die het niet eens is met de keuze. :+ Dus gewoon blanco gehouden. Vooral omdat het toch maar gaat om steeds stukjes van een paar seconden. Vond het niet echt storend; vond het zelfs wel eens wat hebben, die stilte. Mijn muziekkennis is ook nihil dus geen idee waar ik muziek zou moeten vinden wat goed past bij titlecards van +/- 5 seconden per keer en waar je een mooie overgang kunt creëren naar de gameplay.

    Bij de credits heb ik dan wel weer een muziekje gebruikt omdat dat langer is dan een paar seconden.

    @Kevf: Uit eigen ervaring kan ik dit zeggen: Een sticky krijgt minder reply's dan een thread wat ehm, niet sticky is. :+ Kijk naar mijn 2012 topic tov mijn 2011 topic. Ook van mensen gehoord dat ze de thread niet eens hadden zien staan omdat ze gewoon blindelings langs de stickies scrollen.

    Nounou, CoD heeft lange tijd op de eerste plaats bij de Flop 5 gestaan hoor! :eek:
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2011
  7. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    WHAHAHAHAHA DE flop 5 met MW3 ertussen, dan mag BF3 daar al hemaal gaan staan
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Want?
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Ben niet echt thuis in het technische, maar kan beide niet?? Sommige kijken namelijk wel naar die "stickies".
    Dus een Sticky met enkel een algemene tekst en een link naar de betreffende thread?
     
  10. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Obvious fanboy is obvious ;)
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    haha Skyrim op 11 in de flop en 1 in de toplijst.

    En tuurlijk staat MWF 3 in die floplijst. Speel MWF 1 en er is nog niks verandert.
     
  12. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Don't feed the troll.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.437
    Leuk Bevonden:
    4.995
    Het is geen troll, het is een fanboy.

    We willen natuurlijk zijn ontzettende sterke argumenten horen :+
     
  14. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Uiteindelijk zijn we allemaal fanboys. Of dat nou van BF,Cod of Skyrim is.


    Als je de moeite neemt om te gaan stemmen opje favoriete spel van het afgelopen jaar ben je in mijn ogen fanatiek genoeg om jezelf een fanboy te noemen.

    Stemmen liegen niet dus Skyrim zal de terechte winnaar zijn. Het is totaal niet mijn genre dus ik zal het niet spelen. Dit geldt ook voor BF. Daarentegen heb ik me/of vermaak ik mij erg met spellen als LA Noir, MW3.

    Volgens de meerderheid zijn beide geflopt. Het zal mij aan mn reet roesten wat andere van mijn smaak qua games vinden. En als ik met name kijk naar MW3 hoeveel mensen er ondanks lag/elite problemen online zijn zijner meer mensen met dezelfde smaak.

    In mijn ogen kan een spel tegenvallen of meevallen, je kan het echter niet presenteren als een feit, aangezien het over smaak gaat en daar valt nou éénmaal niet over te twisten.

    Als laatste wens ik iedereen een goed uiteinde, denk om je vingers,want anders gamed dat zo lastig in 2012. Cheers
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2011
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.437
    Leuk Bevonden:
    4.995
    Joh 8)

    Dit is kan alleen toch gebaseerd zijn uit meningen, wie beweert dat het feiten zijn dan :+
     
  16. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Joh, waar vertel ik dan dat dit feiten zijn? Ik bedoel ermee te zeggen dat mensen in het algemeen dit niet als een feit moeten aannemen. Nergens beschuldig ik iemand dat die deze lijstjes als feiten presenteer.

    Dit geldt voor mensen die het wel of niet eens zijn met de uitslagen.

    Mensen zouden eens elkaars smaken qua games moeten respecteren ipv elkaar veroordelen. ( voordat je gaat vragen wie dit doet, dit is niet persoonlijk naar iemand, maar in het algemeen).
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.080
    Leuk Bevonden:
    4.718
    Mooi filmpje Dulle, maar Yellow13 en later Yellow 13 kan natuurlijk niet he. Ik kan je zeker niet vragen dat nog even te veranderen in de aftiteling? Sorry, maar hier komt de irritante perfectionist in me naar boven. :+
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    I suggest you shut the fuck up. Sorry dan komt mijn kant naar boven :)
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.437
    Leuk Bevonden:
    4.995
    Ja joh, even dat hele filmpje opnieuw uploaden en de views etc. kwijt zijn omdat een naam niet klopt, top idee!
     

Deel Deze Pagina