1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] deel 11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Drie keer niet gewonnen met het reserveelftal.
    Nou, whoepie, ik doe het echt al in mijn broek voor de competitie...

    Feyenoord heeft ook positieve punten laten zien, maar daar ben jij schijnbaar blind voor..
     
  2. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is toch logisch. Als je van Real Mallorca, Borussia Dortmund en Celtic verliest dan ben je bij voorbaat als kansloos tegen volemdam, de graafschap, willem 2, ado den haag, enz. :+
     
  3. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Zal je weer net zien dat NAC de enige ploeg is die dit jaar niet in de Kuip wint :mad:
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb het vooral over fc dordrecht 1-1. feyenoord heeft in mijn ogen weinig goeds laten zien. noem is een paar goede punten dan..? het enige goede punt vond ik gister het publiek wat met een 3-0 achterstand massaal achter feyenoord ging staan bij ajax zie je dat niet. een achterstand is in amsterdam rede tot stilte maar dat is in de kuip anders. respect voor het publiek maar niet voor het spel van feyenoord.


     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2008
  5. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Reserve elftal of niet, zo hard afgaan op je eigen jubileumtoernooi blijft natuurlijk uiterst pijnlijk.
     
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    de 0-0 van Ajax tegen cardiff was natuurlijk geweldig, en de 1-1 van PSV tegen VVV ook. En Feyenoord vond ik gister aanvallend goed, enige wat we miste is een afmaker. Verdedigend was het slecht, maar ik weet bijna wel zeker dat het beter gaat als we met het beste elftal spelen.
     
  7. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen een achterstand is daar reden tot stilte, gezellig is het daar nooit!

    Tegen FCD is er een week van arbeid vooraf gegaan in Oostenrijk, waar alle tegenstanders gemakkelijk op werden gerold (Met B-Team). De dag na aankomst moest er op een hete dag tegen FCD gevoetbald worden, onder deze omstandigheden waren de jonkies en het B-team niet opgewassen. Oke, je moet altijd winnen als je voor een club als Fey speelt. Maar we weten gewoon dat er jongens lopen die het niet kunnen opbrengen. Denk aan Greene/Buys/Bahia/Ekramy/ en in mindere mate Mols en Biseswar.

    De goede punten heb ik al meerdere malen aangehaald en zal ik ook niet meer doen, lees mijn andere teksten maar eens.
     
  8. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Goed.
    Feyenoord kwam voor het duel tegen Dordrecht nét terug uit het trainingskamp in Oostenrijk waar kei- en keihard was getraind. Diezelfde ochtend is er óók nog erg hard getraind.
    Verder kwam Feyenoord ook daar zonder El Ahmadi, Makaay, De Guzman, De Cler en noem alle geblesseerden maar op, aan de aftrap. Opnieuw een B-elftal dus. Het zegt allemaal zo weinig, het is de voorbereiding. Dan is het juist goed als je niet alles klakkeloos wint, zo zie je de verbeterpunten die nog aangebracht moeten worden.

    Positieve punten:
    - Wijnaldum is zeventien en nu al beslissend...
    - Fer is nog jong en al basisplaatswaardig...
    - Feyenoord is in aanvallend opzicht zeer gevaarlijk, vijf keer 1-op-1 gestaan tegen Boruc en Brown, terwijl de Schotse competitie deze week nog begint...
    - Er werd - i.t.t. vorig jaar - de gehele tijd naar voren gevoetbald.
    - De reserves hebben zich kranig verweerd.
    - De eigen jeugd wordt steeds meer gebracht en het blijkt een goede lichting te zijn.
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57


    Weer lekker hoor, die goals. Die paas van Iniesta op Hleb was ook weer prachtig, lekkere combinaties weer. Eerste tegengoal was een foute terugspeelbal van volgens mij Alves, maarja dat kan de pret niet drukken. Als de geruchten van Silva naar Barça waar zijn, dan gaan we helemaal vlammen komend seizoen.:)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Barça doet het idd goed, en dan hopelijk nog Silva. Word een prachtig seizoen!

    Vond vooral die goal van Bojan dope tegen Fiorentina. _O_



    Laatste goal! :)
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2008
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Toch wel opvallend dat je de negatieve punten wegwuift als niet aan de orde of niet relevant omdat het de voorbereiding betreft (deels terecht) en vervolgens een paar zeer voorbarige positieve conclusies trekt op basis van diezelfde voorbereiding.
     
  12. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet wat je punt is..
    Er wordt gevraagd naar positieve punten en deze geeft hij aan.
    Wijnaldum laat zien dat die voor zijn leeftijd ver is. Zelfde geldt voor Fer.
    Dat Feyenoord aanvaller gevaarlijk is had die kunnen nuanceren door te zeggen dat Feyenoord ieder geval naar voren voetbalt (probeert) en dat vorig seizoen te vaak niet deed.
    Feyenoord beschikt over veel talenten, waarvan sommige verder zijn dan gedacht.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, maar hij verbind er conclusies aan die nogal zwaar zijn in het licht van de huidige groep. En vergeet ook vooral niet dat ook Celtic en Dortmund niet volle bak gaan in zulke potjes. Het werkt twee kanten op hè...

    Opmerken dat iemand het goed doet voor z'n leeftijd of concluderen dat ie een basisplek verdient na een paar oefenwedstrijdjes is nogal een verschil in mijn ogen.
     
  14. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, de andere kant is dat Feyenoord met een ruim ondermaatse selectie aan het toernooi is begonnen!

    Kan ik het wel mee eens zijn,daarom had ik het erover dat deze jongens voor hun leeftijd gewoon al ver (niet Fer ;)) zijn.
    En met een trainer als GJVB die jeugd wel beter maakt en de kans geeft is dat een leuk vooruitzicht.
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    je moet toch roeien met de spanen die je hebt met zo'n laag budget..?
    en ik denk dat de voorgaande coaches de jeugd ook een kans hebben gegeven. Verbeek heeft nog geen enkele speler laten debuteren omdat ze dat allemaal al zijn, de voorgaande trainers deden dat daarentegen in de mid-competie wat niet zo handig is/blijkt.

    Drenthe debuteerde bijvoorbeeld tegen Ajax!!

    Maar het zou me niet verbazen als feyenoord komend seizoen 3 spelers onder de 20 in de basis heeft staan. maar dat zijn dan gewoon de beste spelers voor die positie op dit moment..
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Voor Drenthe de perfecte wedstrijd om in te debuteren:) Als Rotterdamse jongen die al zijn hele leven voor feyenoord is heb je geen moeite om je te motiveren voor een wedstrijd tegen ajax;)
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat ie toen ook enorme kramp kreeg in zijn benen omdat ie zich zó erg kapot had gerend die wedstrijd. Wat een instelling heeft die gast toch :thumbs:
     
  18. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het wel iets meevalt, Jongen al Wijnaldum heeft vorig jaar amper minuten mogen maken. Maar wel Buys standaard in laten vallen.
    Snap niet wat je bedoelt met debuteren. Verbeek heeft juist spelers laten debuteren.
     
  19. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Er werd mij gevraagd naar positieve punten dus geef ik die.

    Verder heb ik altijd gezegd dat Feyenoord zeven/acht basisspelers mist, dus dat de nederlagen te verklaren zijn, maar dat er wel nog iets bij moet komen achterin.

    Verder zijn de positieve punten van Wijnaldum en Fer grotendeels gebaseerd op vorig seizoen. Wijnaldum heb ik een paar keer zien schitteren in Jong Feyenoord, waar hij altijd bepalend was, Fer speelde al veel in het eerste.
    Dat we aanvallend prima bezig waren concludeer ik ook terecht lijkt me. Alleen het afwerken moet nog verbeterd worden, maar daar zijn Makaay en JDT voor.
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    klopt maar het was wel een wedstrijd die ajax toen (ruim?) won, je kan beter een ervaren kracht daar neerzetten, en als het dan minder gaat evt een gok wagen met Drenthe..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina