1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] deel 11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn toto, tot nu alles fout 8)

    2-2 wel een terechte uitslag. Ook al was het weer met een omstreden penalty voor Feyenoord.

    De schade voor PSV blijft zo wel lekker klein.
     
  2. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Vooraf op eredivisie live. "Wat wordt de uitslag? De een zegt 0-3 de ander 1-4..."
    Zo dachten de meesten er over. Dat Feyenoord met dit elftal 2-2 speelt is dan geen schande.
     
  3. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die een stream van Twente heeft? dan maak je honderden tukker blij :p
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    van wat ik op de radio heb gehoord lijkt 2-2 me een terechte uitslag.
    topweekend :)
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Tijd om maar eens de rug te rechten. Ajax heeft een buitenkans laten liggen om het gat te dichten met PSV en die vieze smaak van de wedstrijd tegen Willem II weg te spoelen. Zo blijf je bezig natuurlijk. Als het zo doorgaat is het weer een seizoen vol achtervolging...
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ging mij erom dat ze toch nog 1 puntje inlopen.

    Maar het blijft wel kut. Ging echt uit van een overwinning. Ik ga het niet wijten aan de scheids maar ook aan het feit dat Ajax wéér inzakte in de tweede helft.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ajax mist gabri en aissati. 2 spelers die ze zeker hadden kunnen gebruiken voor wat rust en controle in het spel.
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb 't echt heeeeeeeeelemaal gehad met dat Nederlandse voetbal. Ik ga niet de scheids de schuld geven of boos zijn om het gelijke spel (gewoon terecht gezien het spelbeeld), maar het VOETBAL is echt:

    VER-SCHRIK-KE-LIJK

    Wat een schandalig slechte wedstrijd. Heb 90 minuten lang zitten schelden op beide ploegen omdat ze geen BAL fatsoenlijk aan kunnen nemen en ik heb niet één speler gezien die inzicht heeft in het spelletje.
     
  9. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    denk ik niet, als meer ploegen PSV weten te pakken (want ongenaakbaar zijn ze niet, dat hebben we wel gezien).
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina