1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] deel 11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga naar Feyenoord-Celtic met me pa. Hopelijk wordt het niet zo bagger als vrijdag.
     
  2. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad, alleen maar afbouwers. Deze periode met Tomasson een 30+ speler gehaald, maar Karim el Ahmadi, Kermit Erasmus en Manteiga zijn allemaal dik onder de 30. |:-
    Feyenoord heeft zich vorig seizoen versterkt qua ervaring omdat dat gemist werd. Dit seizoen wordt dat weer aangevuld met heel veel talent uit de eigen kweek (op Erasmus na, die is een seizoen geleden al gekocht). Wijnaldum en Fer maakten hun minuten al, maar Janota (topscorer van de voorbereiding), Norichio Nieveld, Kai Ramsteijn en Kevin Leerdam hebben een zeer goede indruk achtergelaten in de voorbereiding. Er staat een goede lichting aan te komen en Verbeek is niet bang die te gebruiken, dat heeft hij al bewezen bij Heerenveen.
    Ik zie dit seizoen wel positief tegemoet. De selectie is een stukie breder geworden en met dit materiaal stonden we vorig seizoen halverwege gelijk in punten met PSV. Na de wintestop kwam het verval, door veel blessures en schorsingen vooral, maar Verbeek heeft aangetoond zijn spelers erg fit te kunnen houden. Wanneer dat hier ook lukt, kunnen wij wel degelijk meedoen, maar dat moet je dus vrij blijven van (veel) blessures.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    't Is natuurlijk wel zo dat Feyenoord bol staat van de ouwe lullen die afbouwen bij Feyenoord:

    Timmer
    Hofland
    Landzaat
    Bronckhorst
    Tomasson
    Makaay
    Mols

    Volgens mij bedoelde Boertje dat, en niet dat ze deze zomer alleen maar afbouwers hebben gehaald.
     
  4. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt veel te veel over gezeikt.
    Daar tegenover zijn er natuurlijk zat talenten!!
     
  5. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is inderdaad een feit (al is Hofland 29, niet echt een 'ouwe lul'). Maar ik ben het met joostpolletje eens dat er wel een goede lichting talenten aankomt. Het is afwachten hoe we er over drie/vier jaar voorstaan, daar valt nu nog bijna niet over te praten.
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    jups, ze hebben wel wat talentjes inderdaad gehaald als Erasmus en El Ahmadi maar of dat genoeg is weet ik niet.


    Tuurlijk, vooral de Nederlandse talentjes spelen over ca. 5 jaar allemaal bij topclubs, anders wordt je niet voor niets 2x achter elkaar Europees kampioen..Ik zie het Nederlands elftal wel binnen nu en 10 jaar een grote titel pakken, het mooiste zou dan zijn tijdens het WK 2018 (Als dat dan in eigen land gebeurt)
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2008
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Als ik heel eerlijk ben zie ik alleen in Vlaar, De Guzman en Bruins echte talenten. Erasmus ken ik niet zo goed maar jongens als Vincken, Wijnaldum, Biseswar ben ik absoluut niet kapot van.

    Die Pool schijnt dan wel een goeie te zijn maar die heb ik nog nooit zien voetballen.

    Dat is ook een reden dat het zonde is dat Feyenoord veel oudere gasten heeft lopen. Die zijn natuurlijk behoorlijk goedkoop of zelfs gratis geweest om binnen te halen, maar hebben geen restwaarde omdat ze afsluiten bij Feyenoord. Ze genereren geen rooie cent, en daarom is het nu al min of meer zeker dat de toekomst volledig op de schouders van die talenten komt te liggen (aangezien Feyenoord geen euro in kas heeft). En zoals ik al zei, erg veel potentieel zie ik niet echt, naast De Guzman (die volgens mij zo weg is als er een gemiddelde Engelse ploeg komt), Bruins en Vlaar...

    Feyenoord moet echt een keer een gouden greep doen met een talent die ze voor veel geld kunnen verkopen om zo de club weer een beetje op te bouwen. Dat Drenthe al zo vroeg is vertrokken is dan ook eeuwig zonde, want daar hadden ze over drie jaar minimaal 20 miljoen voor kunnen vangen.
     
  8. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet hier El-Ahmadi en zoals je zelf aangeeft Janota (Pool). Erasmus is ook iemand die echt door kan groeien. Heb ik ook niet heel veel van gezien, maar dan leeftijd gebasseerd een de goede verhalen.
    Snap niet dat je Wijnaldum niet meerekent,als je ziet dat deze jongen pas 17-Jaar is en dan al zo kan voetballen.
    Darley, waar menigeen ook van gecharmeerd is. Daarnaast lopen er in de A-1 ook nog zat talenten die nu al aan het grote werk mogen ruiken van GJVB, denk aan jongens als Hagarry, Schet, Pedro
    Verder inderdaad bovenstaande voetballers.

    Vind nog steeds dat er een goeie mix is tussen Oud/Jong, maar inderdaad een super jonge spits zou welkom zijn (Arnoutovic, verhaal kennen we).
    Verder is het zo dat door de plannen van het nieuwe stadion de clubkas gespekt gaat worden en de begroting fors, lees meer dan twee keer zo groot gaat worden. (verwachting). Dus toekomst hangt niet alleen af van de Talenten.
    De schuld welke behoorlijk is weggewerkt 30Mjl, naar 10Mjl vind ik alleen maar positieve vooruitgang.
     
  9. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Stadion wordt op z'n vroegst 2016... Denk niet dat Makaay, Van Bronckhorst en Landzaat dan nog voetballen. ;)
    Een keel CL-voetbal halen zou ook al een slok op een borrel schelen trouwens. Er is dus wel degelijk genoeg potentieel met Janota, Wijnaldum, Erasmus, Fer en ga zo maar door. Het is verder wachten hoe het verlies van routiniers over een paar jaar opgevangen wordt, maar dat is nog heel ver weg.
     
  10. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het wel gehoopt.
    Ik doelde daarmee op de langere termijn, op de korte is het zo dat eerst de schuld teruggebracht is/wordt. Je ziet door de toename in de Business Seats dat de begroting ook al omhoog is gebracht.
    Daarna zou het inderdaad helpen als Feyenoord prijzen/CL zou oogsten en de verkoop van een of meerdere talenten.
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Wtf!
    Chelsea 5-0 Ac Milan. Lampard 1x, 4x Anelka. Iemand de opstellingen? Want dit vind ik wel opvallend. 8)

    edit:
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2008
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik weet niet of Feyenoord dat stadion zelf gaat financieren, of dat de gemeente dat doet, maar in het eerste geval zal het Feyenoord vooral een heleboel geld gaan kosten, gok ik.

    Het was hilarisch :lol:
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2008
  13. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn objectieve voorspelling:

    1. Feyenoord natuurlijk. Niemand verwacht wat van Feyenoord, en als ze al goed gaan voetballen, verwacht iedereen dat het na de winterstop wel instort. Maar het 100-jarig bestaan geeft magische krachten en Verbeek weet een hecht team te smeden. De oudjes willen nog een keer vlammen en vormen samen met de jonge talenten een perfecte combinatie. De beker (van verleden jaar) smaakt naar meer.

    2. Ajax. Eigenlijk een schande als ze geen kampioen gaan worden, met 30 miljoen aan aankopen. Maar ja, Van Basten bereikte met een van de beste selecties van het EK ook niets. Onnodig puntverlies tegen de kleintjes kost ze de titel.

    3. PSV. Het doel om vijf keer op rij kampioen te worden is een te grote last, waardoor ze stranden op plaats drie.

    4. Heerenveen. Gewoon, degelijk, zoals elk jaar.

    5. AZ. Doen weer goed mee, maar komen toch net iets te kort voor de bovenste plaatsen. De magie van Van Gaal is definitief uitgewerkt.

    6. Twente. Een moeilijk seizoen. Maar ja, door de winst op Arsenal spelen ze CL. De selectie is niet breed genoeg om en in Europa en in de Eredivisie te vlammen.
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah waarom wordt Sunderland-Ajax nou nergens uitgezonden :mad: Vorig jaar heb ik ook Ajax-Glasgow op TV kunnen zien en dit is dan weer te min? Op www.myp2p.eu staat ook al niets, terwijl Zarya Lugansk vs. Metalurg Zaporozje daar wel wordt uitgezonden :confused:
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Muaha, Lens is naar AZ, Holman zie ik ook vertrekken, Worm wil weg en er is interesse in Olsson en Wisgerhof.

    NEC wordt denk ik 11e dit seizoen.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is ook al naar AZ. ;)
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Oja, thanks voor de informatie :p. Ik dacht al dat ik daar wat over had gehoord. :+.

    Het moge duidelijk zijn, de selectie van NEC is dit jaar uitstekend geschikt voor het rechterrijtje.
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    1. Ajax
    2. PSV
    3. Heerenveen
    4. FC Twente
    5. Feyenoord
    6. AZ

    Ik denk dat we nu eindelijk weer eens aan de beurt zijn. En met die 30 miljoen moet dit eigenlijk wel. Ik denk dat het weer erg close gaat worden tussen Ajax en PSV. Heerenveen is elk jaar gewoon degelijk. Feyenoord zie ik dit jaar niet ver komen met deze selectie. Ben er gewoon niet van onder de indruk.
     
  19. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
  20. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Tadatadatadaaaa?

    Hij doet niks hoor...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina