1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] deel 11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Leuk potje gisteren voor Jaap Stam. Blijkt dat hij ook nog van een lekkere pot metal houdt:

    Maar schitterend om ook al die oud-voetballers te zien. Dennis Bergkamp, Marc Overmars etcetera. Die Overmars is trouwens nog zo snel als de neten. Kunnen we hem nog niet even verleiden tot nog een jaartje profvoetbal?8)
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jah daar dacht ik ook aan! hij is iig even snel als rommedahl en misschien kan ie ook nog beter voetballen dus waarom niet8)

    bij Bergkamp zag je wel dat hij het 2 jaar niet meer gedaan had..

    Kluivert was buiten dat hakballetje ook matig bezig zeg.. je zou toch jezelf een beetje in de schijnwerpers willen spelen?

    Rosenborg - Nac staat 2-0..

    Fc Zwolle wint 2-1 van Aberdeen8)
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Helaas maar Feyenoord is en blijft bagger. met je jubileum na 5 minuten al achter tegen Borussia, het spel is ook niet aantezien. het team is ronduit kut. de spelers tonen geen flair, slechts sympathie. die mols is dan wel een publiekslieveling maar op 1 goaltje na is hij echt niet een spits waar een team met zo'n historie op moet leunen.
    Greene en Bahia zijn slechte verdedigers. Buys is een slechte middenvelder. Biseswar heeft wel potentie maar moet nog flink groeien en is nu nog niet echt een meerwaarde..
    ik ben ajacied maar ik vind het erg jammer. ik zie liever ajax op 1 puntje voorsprong op feyenoord kampioen worden dan met 3 punten kampioen worden op psv en feyenoord op een 6de plek.

    aan verbeek ligt het trouwens niet, hij heeft juist de selectie een stuk strenger aangepakt als zijn voorganger, zegt de commentator in ieder geval..
     
  4. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    tsjonge, jonge...je ijlt...
    Heb je gezien wie er (niet) speelt??? Feyenoord speelt met een tweede elftal en doet het gezien de omstandigheden redelijk. Wat jij allemaal zegt nu slaat echt nergens op..
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ondertussen 1-1 door Wijnaldum maar is Dortmund beter. Wel een aardig schot van Bisseswar op de lat, maar Dortmund heeft veel meer kansen. Verdediging is nog steeds crap, ook slecht dat er gewoon geen nieuwe verdediger is bij gekomen. Wel hebben ze nu geen Makaay, Tomasson, Ahmadi, Guzman, Vlaar en nog wat gasten volgens mij.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Jaha dat snap ik ook wel. Hij heeft er een jaartje z'n carriere afgebouwd en is daarna op een lachwekkende manier weggelopen!
    Ik vond het gewoon leuk om die mensen die denken dat Stam een echte Ajacied is.


    Zo, jij snapt het echt niet he?
    Anders ga jij effe Feyenoord 2 afkraken.. Buijs is inderdaad een drama, misschien dat die daarom wordt verkocht? En Greene een slechte verdediger noemen terwijl bij Ajax Colin en Emanuelson rondlopen is ook een stunt.
    En luister vooral naar de commentator... :/
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2008
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik snap het niet..?

    dat moet jij zeggen man, doe is normaal ofzo jij begrijpt er niks van hij zat niet lekker in zijn vel en toen overleed zijn vader. dan knak je wat knap dat jij dat lachwekkend vind! zegt dat wat over jou persoonlijkheid..?
    en misschien is het je trouwens opgevallen dat Colin voor een miniprijsje is gehaald en aangezien hij er niks van bakt nu op de bank zit. greene speelt al hoeveel jaar in de basis maar hij is gewoon matig. en waarom denk ik dat ik er ''zegt de commentator'' erachter zet?! anders had ik dat weggelaten maar verbeek laat de spelers op een speciaal voedselplan en met concentratie in de kleedkamer. dat heeft die commentator echt niet zitten lullen hoor.
    maar jij begrijpt er zelf gezien de kansloze reactie over stam niets van.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2008
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    dubbelpost..

    laat ik hem maar gebruiken dan..

    @pacboyslim: feyenoord speelt de hele oefencampagne al matig tot lachwekkend. 1-1 tegen dordrecht waar de goal een eigen goal is. en nog verliezen van een oostenrijkse club (weet niet welke dat was) en dat als vervolg van een zwaar slechte 2de seizoenshelft waar feyenoord wel mooi spel liet zien in de beker maar verder inspiratieloos bezig was. ik vind niet dat ik ijl. en dit is geen B team ik bedoel hiermee de eerste helft; Timmer, de cler, bahia, greene, hofs, van bronckhorst, mols, bruins, buys(?) waren het hele jaar de vaste keuzes voor de positie, mols als uitzondering die later kwam dan. alleen makaay is een grote afwezige maar dat haalt niet weg dat je zulke potjes dan zo matig kan spelen
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2008
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij had het over dat je Feyenoord afkraakte, dat was je eigen mening. En het was idd beetje kansloos aangezien het een vriendschappelijke wedstrijd is met een b-elftal.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    misschien waren de eerste worden uit mijn verhaaltje wat te overdreven over feyenoord maar ben jij dan trots op het team van het afgelopen half jaar?? een beetje kritiek lijkt me toch wel op zijn plaats. en het is zoals ik al zij geen B elftal..

    2-1 voor de duitsers
     
  11. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    pfff..wat is feyenoord slecht zeg, en hoezo Nitram B-team??

    De guzman, Makaay en Tomasson waren er niet bij en dat maakt dat team echt niet beter. Makaay en Tomasson zijn 2 afbouwers waar je bijna niet op kunt bouwen, De Guzman is dan de enige rede dat Feyenoord slecht speelde maar daar geloof ik niks van. Feyenoord had veelste weinig inspiratie vandaag en daarom denk ik ook dat ze volgend seizoen er weer (dik) naast grijpen en weer uit de top 5 belanden. Als je al die balle zag die gewoon naar voren werden getrapt, nergens naar toe. het verdedigen was nog dramatischer dan de gemiddelde Jupiler League ploeg en dat was gewoon van het A-elftal (als de rest dat ook al niet was).
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2008
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574

    Ach, Ajax kan ook niet winnen van Cardiff City. Wel leuk om te lezen hoe overdreven heftig jij reageert. Take it easy man.

    En wat lul ik nou over Stam? Echt, jullie Ajacieden doen echt alsof Jaap zijn hele leven bij Ajax voetbalde. Beetje kansloos IMO.
     
  13. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Wie misten we vanavond (en ook in de eerdere wedstrijden van de voorbereiding): Makaay, Tomasson, Guzman, Hofland, El Ahmadi, Lucius, Slory en Vincken. Zeker vijf basisspelers dus... ik vind dat ze het aardig gedaan hebben en het kan alleen maar beter worden.:)
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Inderdaad, en dat tegen een Dortmund dat al helemaal seizoensklaar is. Over 2 weken begint de Bundesliga dus voor Borussia was het meer een test dan voor Feyenoord, die over 4 weken pas beginnen... En ze zijn dus nog niet zo lang in de voorbereiding. De enige voorbereiding die er was, was vooral cardio en fysieke training.

    En niemand heeft het over de talenten, want Biseswar en Wijnaldum gaan het echt maken dit seizoen. Verbeek gaat ze meer minuten gunnen, dus dat komt goed.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2008
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat heb je het nou steeds over Ajax jongen? Het gaat over Feyenoord.

    Jullie lopen altijd maar te janken dat het altijd en overal over Ajax gaat maar degene die steeds over Ajax begint ben jij. Gefrustreerd mannetje.

    Feyenoord was gewoon ontzettend slecht. Geen creativiteit, geen aanspeelpunten (ja, Mols, maar kom op zeg) en de verdediging (die dus alleen de niet al te betrouwbare Vlaar mist) was echt schandalig slecht.

    Ik hoop voor jullie dat Makaay en Tomasson voorin en De Guzman en El Ahmadi op het middenveld wat dynamiek brengen want kwalitatief gezien is de selectie bijzonder slank en absoluut niet kampioenswaardig.


    Over Ajax: Heb het niet gezien maar zonder basisspelers Silva, Vermaelen, Vertonghen, Gabri, Suarez en Sulejmani is er weinig over te zeggen. Ik lees dat het verre van indrukwekkend was in ieder geval.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2008
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Lol, het was mijn eerste post in dit topic..
    En waarom mogen we het niet hebben over Ajax, die hebben toch ook vanavond gespeeld of niet? Volgens mij gaat het nog altijd over Uitslagen, dus als Ajax net 4 minuten klaar is met de wedstrijd, mag ik toch wel vermelden dat ze hebben gelijk gespeeld?
    Ik weet niet waar jouw reactie op slaat, maar dit is niet het Feyenoord topic dus ik mag het gewoon over Ajax hebben heur.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Omdat het over Feyenoord ging en je tot twee keer toe je stekels opzet en gefrustreerd met je vingertje naar Ajax begint te wijzen (alsof wij geen kritiek op het spel van Feyenoord mogen leveren omdat Ajax ook kut was vanavond).

    Komt nogal zielig over.

    Ik zou me toch echt grote zorgen maken als mijn ploeg zo'n verdediging had. Vlaar is dan nog een talent (niet erg betrouwbaar, maar die kan tenminste groeien). Hofland is een kluns die vorig jaar door de grootste kneuzen aan alle kanten voorbij werd gelopen.

    Feyenoord moet écht nodig sleutelen aan de achterhoede.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2008
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ze hebben een nieuwe rechtsback nodig en vlug.
    Ze hadden het geld van El Ahmadi beter kunnen besteden IMO.
     
  19. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, de achterhoede is al lang de zwakste schakel. Maar toch waren Vlaar en Hofland verleden jaar een sterk duo. Als die samen spelen heb ik er wel vertrouwen in. Vooral als je daarvoor een sterk(er) middenveld hebt. Nu ontstonden veel kansen door slordigheden van de middenvelders. En tenslotte valt er zonder geld weinig te sleutelen.
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Vind El Ahmadi wel een goede speler, maar ik begrijp sowieso niet waarom ze het middenveld zijn gaan versterken terwijl daar het probleem niet echt ligt. Met Landzaat (ben geen fan van 'm maar hij is behoorlijk degelijk), Bronckhorst, De Guzman en Bruins hadden ze al een redelijke balans.

    Dat duo was in het begin van het seizoen (voordat Vlaar geblesseerd raakte) inderdaad wel aardig, maar toen draaide de ploeg ook nog redelijk.

    De meeste kansen ontstonden inderdaad doordat de verdedigers en middenvelders de bal niet vooruit konden spelen en ze in de problemen kwamen door het vroege storen van Dortmund, maar iedere steekpass was ook gevaarlijk omdat de verdedigers steeds als een stel blinde runderen op lijn een klote eind van hun doel af stonden te verdedigen. En Bahia en Greene, die gasten hebben geen snelheid ook, dus dat lijkt me geen al te slimme tactiek (Hofland en Vlaar staan ook niet bekend om hun draaicirkel en (start)snelheid).

    Wat dat betreft had Van Marwijk wel goed in de gaten dat hij beter niet vol op de aanval kon spelen.

    Rechtsback is trouwens inderdaad wel nodig. Fer voldoet niet aan het niveau imo (kan misschien wel groeien) en Lucius is natuurlijk ook niet van het niveau dat Feyenoord na hoort te streven.

    Maarja, een talent als Janmaat vertrekt dan naar Heerenveen. Ik vraag me dan toch echt af of ze in Rotterdam dan liggen te snurken of het een gewoon een te groot risico vonden (zoveel geld kan een ADO-speler toch niet kosten).
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina