1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [tussenstanden, uitslagen en discussies] Deel 10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    zeker theo janssen zal in zijn laatste wedstrijd voor vitesse echt wel alles geven wat hij heeft. Ik denk dat van der schaaf en swerts ook wel hun best zullen doen want beiden hebben nog geen nieuwe club.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja en PSV wil zeker geen kampioen worden? Die vliegen er ook vol in, want die beseffen ook dat dit hun laatste kans is.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nu kan het gewoon niet meer misgaan. :D 8)
     
  4. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoezo? Vitesse hoeft nu toch ook nog 4 maanden geen actie te ondernemen :+.
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Als Aad De Mos het zo stellig beweert zie ik het voor Ajax ineens een stuk minder rooskleurig in :mad: :x
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.816
    Maakt het wel lekker spannend zo. Stel je voor PSV verliest van Vitesse, Ajax staat 1-0 voor en in de blessuretijd scoort er iemand bij Vitesse. Tja, dan is het pijnlijk. :+
     
  7. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, ik dacht precies hetzelfde.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Iemand scoort van Heracles bedoel je denk ik.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    :lol::lol:
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Is het nog 1 april? De druk ligt altijd bij de club die het eigen lot in handen heeft. Er is alleen druk bij Ajax als Vitesse 5 minuten voor tijd met 3-0 voorstaat en 0-0 in Amsterdam. Achja we zullen zien.

    FC Volendam is trouwens kampioen geworden van de Jupiler League. Uit bij ADO werd met 0-1 gewonnen en laat daarmee RKC achter zich, wat zelf met 2-1 won tegen Fortuna Sittard op doelsaldo.
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Die berekening slaat echt helemaal nergens op, het is namelijk geen kans...
    Denk je dat Vergoossen gaat inhameren dat de druk bij PSV ligt? Dat is lekker voor je zelfvertrouwen. Natuurlijk zegt hij tegen z'n ploeg dat de druk bij Ajax ligt. Er zit ook wel wat in, Ajax móet winnen anders is PSV alsnog kampioen. Zelfs als PSV verliest is er dus nog een kans dat PSV kampioen wordt, en dat geldt niet voor Ajax.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Volendam kampioen!
    Dus we krijgen volgend jaar weer vissers en palingrokers in de eredivisie! :D
     
  13. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ach volendam is wel een mooie uitwedstrijd denk ik. Het zou jammer zijn als vvv degradeert. Venlo uit is schitterend, mooie old skool hekken en je eten en drinken bestellen bij een tuinhuisje. Altijd lachen met die duitsers.
     
  14. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar ook die krijgen een nieuw stadion... Ze 'groeien' zogenaamd het stadion uit. Net als Fortuna toendertijd, ADO vorig seizoen. Leuk hoor nieuw stadion, het lijkt me verstandiger te zorgen om te overleven in de Eredivisie. Een kapitaal als Groningen bijvoorbeeld, hebben ze niet, om ook de spelers Eredivisie waardig te houden.
    Krijg je weer die uitspraken: op 1 goal het landskampioenschap verloren. ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes volgend seizoen lekker allemaal Eredivisiewedstrijden aan de Dijk. Wordt alleen raar als Ajax op bezoek komt, voor wie moet ik dan zijn :+
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Livorno _O_ Diamanti _O_

    Morgen winnen bij Torino en het verschil is zes punten. Dan nog 4 wedstrijden:

    - Inter-Cagliari
    - Milan-Inter
    - Inter-Siena
    - Parma-Inter

    Ik ga er van uit dat de thuiswedstrijden sowieso gewonnen worden, dan volstaat één puntje tegen Milan óf Parma \o/ :+

    Maar eerst winnen in Turijn morgenavond!
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Pff, wat een wedstrijd. Barcelona speelde niet slecht, en met name de tweede helft was wel van een hoog niveau. Het enige wat er nu nog aan schort is het afronden van kansen. Zo ontiegelijk veel net niet momenten deze wedstrijd. Props voor Kameni overigens, die deed wel goed zn werk in het doel van Espanyol. Tsja, het spel geeft me wel weer moed voor de Cl wedstrijd van komende wedstrijd, maar aan dat afronden moet echt nog gewerkt worden. En dat Espanyol maar hakken en ook tijd rekken, bah. Iniesta kreeg nog een aantal vieze trappen dus ik hoop niet dat hij nu weer geblesseerd is. Zou een flinke domper zijn.
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Matchday baby :)
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Over viereneenhalf uur weten we alles. 8)
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Laatst bewerkt: 20 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina