1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [tussenstanden, uitslagen en discussies] Deel 10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik hoop eigenlijk dat PSV gewoon keihard op de kloten krijgt met 5-0 en Ajax nog ruimer wint d.m.v. een schitterende showvoorstelling.

    Het hoeft van mij allemaal niet zo spannend. In Italië moet ook nog een robbertje worden uitgevochten en dat zal ook wel de nodige extra samentrekkingen van de hartspieren gaan opleveren.

    Zou wel lekker zijn, als allebei m'n ploegen kampioen zouden worden (en doe dan maar Liverpool Champions League \o/).

    *Droomt vrolijk verder* O-)
     
  2. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zegt meer dan genoeg over psv, hun achterban en alles waar ze voor staan. Afbraakvoetbal, lelijkste voetbal allertijden. Serieus, ik zie nog liever duitsland in de laatste minuut van de finale wereldkampioen worden dan dat psv nog een jaar kampioen wordt.

    Ik ga er vanuit dat ze het dit jaar nog redden, maar dan is eindelijk afgelopen hoop ik.



    ik ga zondag lekker wielrennen kijken en dan hoor ik 's-avonds wel ergens wat het geworden is, volgend jaar vol gas. Ajax kampioenen!
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2008
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Boertje_PSV is hier alleen maar aan het provoceren (wat vrij nutteloos is). Jij gaat er dan weer serieus op in en generaliseert meteen alle PSV supporters. Wat nou wij houden niet van mooi voetbal? Tuurlijk wel! Maar kan je na een seizoen zo zwaar als dat PSV nu heeft gehad écht verlangen dat ze de laatste wedstrijden nog creatief en mooi spelen. Nee, nu moet het zakelijk gebeuren. Zo snel mogelijk de 1-0 en 2-0, als dat niet lukt zo goed mogelijk verdedigen om niks tegen te krijgen, met Gomes als ultieme redmiddel. Het is niet leuk om naar te kijken, ook voor ons niet. Maar we willen nu wel kampioen worden. Vitesse mag geen probleem zijn, ik ben er ook van overtuigd dat we ze een pak slaag kunnen geven. Op dit moment ben ik echter tevreden met een 1-0 overwinning voor PSV, en laat ze volgend seizoen maar weer eens zien wat ze waard zijn.

    Overigens, als we toch aan het dromen zijn:
    Affelay maakt in de eerste helft een hattrick, Koevermans prikt er ook nog eentje in en in de slotminuten weet Aisatti (die erin kwam na de publiekswissel voor Affelay) de 5-0 te maken. Vitesse doet niks, want ze proberen alleen maar Aad de Mos te luisteren en al die vervelende supporters blèren er zo doorheen.

    We worden kampioen :cool:
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Excelsior kennende, dacht ik ook dat ze billenkoek kregen vorig jaar. En die speelden ook nog eens nérgens voor. Niets is dus uitgesloten, dat lijkt me duidelijk.
     
  5. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    PSV is mentaal gezien alleen wel veel sterker dan AZ. Maar Vitesse en Roda staan er wel bekend om te klungelen tegen de kleintjes en te schitteren tegen de toppers, dus wie weet. Nu NAC geen tweede meer kan worden, mag Ajax van mij wel kampioen worden. Is wel weer eens tijd voor een andere club.
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    dat Vitesse wint en Rob Maas in de 93ste minuut met de hand scoort tegen Ajax;)
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee, maar het hele seizoen speelt PSV al zo, en in een grote lijn gezien ook de laatste jaren. Maar dit seizoen is wel het dieptepunt. Begint Italiaans te worden. Balletje tikken, tegenstander hoop geven, even aanzetten en zelf scoren en de boel op slot gooien. Waardeloos om naar te kijken.
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ze spelen in ieder geval zo onder sef vergoosen. Onder koeman was het nog iets aanvallender ingesteld en werd er ook een stuk vaker gescoord.
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Is inderdaad de laatste wedstrijden vooral zo en in het begin echt totaal niet. Wat sommige roepen snap ik echt niet. Het apartste vind ik nog wel dat iemand gaat klagen over afbraakvoetbal terwijl hij alleen de score even bekijkt op teletekst en verder wielrennen gaat kijken. Of het dus goed voetbal is of niet, je kijkt toch niet schijnbaar dus waarom erover zeuren? :x

    Maarja, ik vond PSV tegen Twente niet eens zo slecht spelen eigenlijk. De kansen die ze er normaal inschieten maakten ze echter niet af, maar de mentaliteit om te winnen leek er wel enigszins te zijn (vond Marcellis bv. opvallend). Daarom denk ik ook wel dat ze minimaal een punt pakken tegen Vitesse die de laatste tijd nogal aan het kloten zijn. Marja, dit seizoen maar snel vergeten, want het is van alle kanten niks (op Heerenveen na). Huub ftw! \o/
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2008
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Terugkomend op mijn vorige post..
    Als Vitesse een beetje alles of niets en op de counter gaat spelen dan kan dat nog wel eens een negatieve verrassing worden voor PSV. En zoals eerder vermeld werd, tegen de grote clubs staat vitesse áltijd scherper (vooral thuis).
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Op basis van de vorm van Ajax en PSV(hun laatste 6 wedstrijden) en de vorige confrontaties tussen Ajax en Heracles en Vitesse en PSV heb ik de kans berekend dat Ajax kampioen wordt: 17,6 %. Houdt ook niet over 8)
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Mag ik je totale rekensom opnieuw zien?

    Ik vrees het ergste voor zondag. Niet zozeer dat PSV punten pakt, maar het is weer echt typisch Ajax om zelf een kutwedstrijd te spelen en gelijkspeelt. Zal me niet verbazen...
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax heeft van de laatste 6 wedstrijden er 4 gewonnen dus dat is een winkans van 66,67 %. En van de laatste 5 wedstrijden tegen Heracles werden er 4 gewonnen dus dat is 80 %. Toen heb ik daar het gemiddelde van genomen(dat zal dan vast niet zo kunnen, maar ja), dat was 70,34 %.

    PSV heeft van de laatste 6 wedstrijden er 2 gewonnen dus een winkans van 33,33 %. En in de laatste 6 confrontaties met Vitesse heeft PSV er 5 gewonnen dus dat is (1-83,33= 16,67 dat PSV verliest). Daar weer het gemiddelde van is 25 %.

    0,25 x 0,7034= 0,1756= 17,6 % zal vast wel niet helemaal kloppen maar het zal wel dichtbij de waarheid liggen.

    Edit: ik zie dat ik in de fout ben gegaan :+ De kans dat PSV wint heb ik genomen ipv de kans dat PSV verliest.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2008
  14. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst :D

    Laten we hopen dat ajax en psv er een mooie pot van maken. ajax scoort in de laatste minuut de 1-0 en psv krijgt in de laatste minuut de 1-0 om de oren :cool:
    Dat zal een fantastisch scenario zijn :D
     
  15. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zie ik liever dat Ajax al na 15 min. 1-0 maakt. Dat PSV dan in de 85e minuut scoort en 0-1 maakt, en dan in blessure tijd krijgt Ajax nog een goal tegen zodat het daar 1-1 wordt. Dan kampioensfeest in Ehv vieren :)
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je vooral moet hopen dat Vitesse wil voetballen voor de winst..
     
  17. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat er zondag nog een video voor funniest home video's richting www.afca.nl gaat.

    Maarja, ik zie Vitesse niet alles op alles zetten. Gezien het feit dat het een grote puinhoop binnen de selectie is en een aantal spelers volgend seizoen Arnhem zullen verlaten. Theo Janssen en Gill Swerts bijvoorbeeld. Ook de trainer zelf zal hoogstwaarschijnlijk verkassen en zijn heil ergens anders zoeken.

    Dus ja, of zij Vitesse Europees voetbal gunnen, is nog maar de vraag. Maar hopen kan geen kwaad.
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Santi Kolk... De man die Ajax kampioen maakt.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook anders opvatten. Het is hun laatste wedstrijd voor Vitesse. Theo Janssen voornamelijk(7 seizoenen Vitesse ofzo?) zal dit met een winst willen afsluiten lijkt me.
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    misschien wilt Megrelishvili zich laten gelden?8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina