De Grote Voetbaldraad [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wat een debiel zeg.
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Strik eromheen en in de verkoop zetten. Lutser.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Bron : http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=132572
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Bizar verhaal , wat een bizarre mentaliteit heeft die man.

    Vraag me af hoe dit destijds bij AZ ging, kan me niet voorstellen dan Van Gaal dit soort geneuzel pikt en toch heeft hij het daar lang uitgehouden
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Met van Gaal ga jij geen loopje nemen. Geloof me. Van Gaal is ook niet bang voor persoonlijkheden. Kijk maar naar Bayern. Overhoop liggen met Ribéry, Klose en de keeper... dat is niet niks. Toch krijgt hij ze allemaal weer aan het voetballen.

    Krijg nu alleen een hele sterke indruk dat Jol gewoon een push-over was.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja daarom. volgens mij als je bij van Gaal niet de (volgens hem) goede topsportmentaliteit hebt dan heb je een probleem dus je zou denken dat dat er in de die jaren bij AZ wel ingestampt was bij El Hamkaas..

    Misschien valt het allemaal mee en heeft een of andere gek rond de klassieker zn familie in Rotterdam bedreigd en is dat de reden dat hij het niet meer trekt :+
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Oprotten maar met El Hamdaoui. Zit er een wedstrijd naast en stuurt meteen aan op een breuk. Wat een mentaliteit zeg:emo: Tief maar lekker een eind op. Eerst een enorm salaris eisen en dan vervolgens werkweigering? Het is een schandaal.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    El Hamkaas is toch Marokkaan? Spijt me zeer, maar als ik hem zou bedreigen zou ik eerder bang zijn voor zijn wraak actie met die hele familie :+
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    B

    Ik had op Ajax,AZ en Real Madrid ingezet, zondagavond net toen Real Madrid had gewonnen stond er 2,36 euro op mijn rekening. Ik had 2 euro ingezet op die 3 maar Ajax en AZ zijn gewoon geschrapt dus kreeg ik de uitkering van 1.18 voor Madrid.
     
  10. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Tof, ik heb nog steeds vertrouwen in Cvitanich, hij heeft eigenlijk nooit een goede kans gekregen bij Ajax. Werd er wel gezeurd dat hij alleen kon scoren tegen Willem II en een Roda maar het nooit liet zien bij grotere wedstrijden.. Ik ben benieuwd.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.487
    Leuk Bevonden:
    8.502
    Niet al te lang geleden kwam juist nog het nieuws dat Cvitanich zo goed als kwijt was?

    Anyway, deze kan dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina