1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat bedoel ik, als je gegarandeerd 25 doelpunten en 10 assists wil kopen dat moet je ook weer 20 miljoen uitgeven ben ik bang. En anders weer gokken op een jonge jongen
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop toch dat Suarez voor iets van 25-27 miljoen vertrekt. Ben er van overtuigd dat Ajax er daarna uiteindelijk beter van zal gaan voetballen, met Suarez voorin speel je toch altijd wat opportunistisch; het was vaak inleveren bij Suarez en hopen dat hij er wat leuks meedeed. Hij deed alles op intuitie dus was totaal onnavolgbaar. En de laatste maanden vond ik hem echt minder spelen. Vorig jaar was denk ik een beter seizoen voor hem spelmatig, qua statistieken dit jaar uiteraard.

    Blijft uiteraard wel een enorm gemis, samen met Pantelic goed voor 60 goals(reken je assists ook mee). Dat gaat je wel opbreken. Wel hoop ik dat het het spel ten goede komt en we wat meer richting het echte Ajax-spel kunnen gaan(4-3-3 ). Sowieso dan Lens halen als-ie nog niet naar PSV is, dat vind ik een geweldige speler die het in zich heeft om een echte rechtsbuiten te worden.

    En doe Dembele er dan ook maar bij als vervanger voor Pantelic. :+
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hopelijk krijgen wij Lens, aha! :) Inderdaad erg leuke speler.

    Pantelic is inderdaad ook jammer, leuke en ook goede speler. Heeft hij wel laten zien in het tweede seizoenshelft.
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er van Pantelic al wat meer duidelijk? Weekendje niet thuis geweest..

    En Shin, wil je nou echt nog steeds aanhouden aan het 'echte ajax-spel'..?

    Ik heb liever 100+ goals met een goed lopend systeem dan een ouderwets spel model..
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin wel een beetje te twijfelen daaraan, ja. Maar op zijn minst echte buitenspelers moet toch te doen zijn? Dat heb ik al tijden niet meer gezien bij Ajax. Daarom is het eeuwig zonde dat we Elia vorig jaar niet hebben gehaald. Nee we moesten weer die Servier de kans geven, pakte goed uit. 8)

    Over Pantelic: ja hij roept zelf van alles in de media. Dat er zoveel clubs voor hem in de rij staan en dat ie geld nodig heeft, maar het lijkt me allemaal sterk dat er een club hem een 3jarig contract wil aanbieden. Wel las ik op AN van een poster daar(die er niet zo vaak naast zit, wist bijv. al van Lodeiro, Sulejmani, Oleguer een paar dagen vantevoren) dat hij al verhuisd is.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Als het echt zo is dat Schalke hem wil hebben dan is die natuurlijk weg
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker dan.. Altijd wel een leuke club gevonden waar Ajax er een stuk of 4 in kan rammen :+

    Goed, nou deden ze dat 't afgelopen seizoen bij bijna iedereen 8)
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Wtf gebeurt daar allemaal in Turkije?



     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze dachten dat ze kampioen werden, hadden een kampioensfeest etc geregeld en toen hebben ze het laten liggen en werden ze een beetje gek :+. Overigens tweede keer dat ze zo een kampioenschap laten liggen onder Daum. Volgens mij in 2006/2007 oid ook op de laatste speeldag en toen werd Galatasaray kampioen omdat Daum een idioot is die alleen defensief kan spelen.

    E: Oooh nog erger, ik lees net dat in de 92e minuut toen Fener een vrije trap had dat de speaker in het stadion omriep dat het 2-2 stond en Fener dus alsnog met 1 punt verschil kampioen werd _O_ waardoor ze de wedstrijd maar uittikten xD
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Haha ja maar kom op, je eigen stadion in de fik zetten.:+
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    :lol::lol:
     
  12. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Staan mij meerdere incidenten bij dat supporters van Ajax de ArenA in brand hebben gezet hoor ;) .

    Maar het valt me wel op, overal in Europa wordt de competitie op de slotdag bepaald _O_
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die kerel achter die speaker is ook zijn leven niet zeker meer :lol:

    Volgens mij is er bijna geen één eredivisie club waar dat niet is gebeurd... Hoewel deze fik wel een stuk groter is.

    Edit://
    Iemand die nog de eindstanden heeft van Duitsland en België op teletekst? Alleen de beker uitslagen staan er nog op.
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat wil je daar nou mee zeggen, dat het dan opeens minder triest is?;)
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gaan we weer.
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa echt niet normaal meer, ze gingen echt een minuut lang achterin rondtikken om geen risico te nemen. Vandaag ook wat grappen gemaakt, die gast was zeker stiekem van van Galatasaray ofzo. Een vriend van me durfde het niet eens aan om erover te beginnen vandaag, binnen twee zinnen was voor hem het gesprek klaar xD
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Volgens Derksen net in VI wil van den Boog €40 miljoen voor Suarez hebben:lol: Wat een gast:emo:
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Niks mis mee, 40 miljoen bieden is misschien 30+ miljoen krijgen. Je kan beter te hoog vragen dan te laag (25 miljoen) met als resultaat dat hij meteen voor een 'bodemprijsje' verkocht wordt ondanks dat een club veel verder wilde gaan.

    Al geloof ik Derksen rondom Ajax niet meer, al zijn 'nieuwtjes' blijken niet te kloppen de laatste tijd.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Tuurlijk moet je wat hoger inzetten maar met €40 miljoen maak je je imo gewoon belachelijk
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Daarom geloof ik Derksen niet, ik schat eerder 35 miljoen in als hoogste vraagprijs.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina