1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.574
    sure
     
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.690
    Leuk Bevonden:
    569
    Hebben ze Heubach dan al geschorst met die uitlatingen tegenover het Ajax-publiek?
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Wat heeft die dan geroepen?
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Echt he, wat een dramaqueen die Van den Boog.
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Grosso excelleerde anders wel in 2006, toen Italië wereldkampioen werd. Vind Grosso eigenlijk nog beter en moderner (qua voetbal) dan Cannavaro.

    Afvallers bij Oranje:
    - Braafheid
    - Mendes da Silva
    - Schaars
    - Brama
    - Bakkal
    - Engelaar (of Affelay, maar die is in principe multifunctioneler inzetbaar, ook als aanvaller)
    - Lens
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    With all do respect, maar dat is bullshit. Waarom een onrechtvaardige straf accepteren.. Er is naar de aanloop van het einde van het seizoen zoveel gezegd omtrent het wel of niet kampioen worden van ajax en wel of niet gunnen. Daar hoor je vervolgens niemand over. Affalay heeft zich in het verleden ook op dergelijke manieren uitgelaten bij het winnen van het kampioenschap, bij mijn weten stonden hier ook geen sancties op.

    Verder maakt het toch geen reet uit wat ze wel of niet doen, iedereen heeft zijn mening toch al klaar, en zeker de mensen die niet voor ajax zijn..
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444

    Braafheid? Mee eens.
    Mendes da Silva? Mee eens.
    Schaars? Mee eens.
    Brama? Mee eens.
    Bakkal? Mee eens.
    Engelaar? Mee eens.. wachts eens effe. Engelaar?! Engelaar moet zeker wel mee, erg goede CDM. Ik zou graag Engelaar er nog bij heben als sterke verdedigende middenvelder hoor.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Je hebt De Jong, van Bommel, V/d Vaart & De Zeeuw voor die positie..
    Jongens, graag discussies omtrend het WK hier behandelen!!
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Eigenlijk zou Messi zich afzijdig moeten houden en zich niet moeten laten uitlokken door dit soort vragen. Desondanks ben ik het wel met hem eens, maar ik roep het dan ook al even langer dan vandaag. :+ Het zou echt geniaal zijn als Villa komt.
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Vraag me toch af wat er dan met Ibra gaat gebeuren. Dat Villa naar Barça gaat staat zo ongeveer wel vast, en Ibra gaat echt niet banken. Enige wat ik kan bedenken is dat ze 4-4-2 gaan spelen, maar terwijl ik dat typ weet ik ook hoe belachelijk dat is met de Barçacultuur (Pep en Cruijff) in het achterhoofd. En Ibra of Villa vanaf links is ronduit belachelijk.

    Dus.... Juve? Chelsea? ManU? Madrid? Dat lijken mij de enige reële opties. Als Mourinho naar Madrid gaat zie ik het nog wel gebeuren ook.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ibra ruilen tegen Higuain+€'s??
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dan zit je alsnog met een spitsenprobleem aangezien Villa ook komt:+
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Go Ahead Eagles 1 - 0 Willem II Tilburg

    :)
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik denk dat je Higuain wat beter als stand in voor Villa kunt gebruiken dan Ibra:+ Al zal Higuain na dit seizoen ook wel niet als reserve spits naar Barcelona willen
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.818
    Mwah, als stand-in heb je dan gewoon Bojan mocht Ibra weg gaan. Ibra moet iig weg als Villa komt, anders is het overkill. Wilt City niet met geld smijten? Of Fabregas -> Zlatan of Silva -> Zlatan ofzo. :+
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Oud maar relevant nieuws:
    R.I.P Veendam. Weer een stukje voetbalcultuur kapot door wanbeleid. De Langeleegte. Hoe beangstigend klonk dat niet voor clubs in de degradatiezone?
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Die is dus weg :+
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die is zeker weg. Jammer van Benzema, vind het wel sneu dat hij nooit speelt.

    Fabregas zou wel leuk zijn. Dan heb je qua passing echt een meester middenveld, Xavi en Fabregas. En dan ook nog Iniesta (ook spaans).

    Hoe zeker zijn ze eigenlijk over Villa?
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    21,5? Op zich natuurlijk heel veel geld maar de vraag is dan weer, wat koop je ervoor terug :confused:
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Daar kan je echt wel een hoop leuke spelertjes voor kopen hoor, maar of ze samen ook het gat van Suarez vullen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina