1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Totti en Toni kan ik me voorstellen, maar het blijft buitengewoon triest dat Balotelli, Cassano en Miccoli zelfs geen kans hebben gekregen (al is Miccoli nu net zwaar geblesseerd). Dat Legro er niet bij is begrijp ik ook niet overigens.

    Wordt een dramatisch WK vrees ik. Alleen die waarschijnlijke verdediging al: Zambrotta - Cannavaro - Chiellini - Grosso

    :emo: Alleen Chiellini is wereldtop. De rest is lachwekkend. Had nog eerder Materazzi meegenomen zeg, jezus.
     
  2. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL!
    Denk niet dat Afellay en Engelaar afvallen.
    Verder echt dom dat van Nistelrooij niet mee gaat, liever hem dan Lens of Babel. We missen nu de nodige ervaring in het elftal
     
  3. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    V. Persie, Kuyt en Huntelaar hebben genoeg ervaring, als we het over spitsen hebben.
     
  4. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Huntelaar, wie is dat? Ziet die niet ergens de bank warm te houden in Italië :confused:
    Hoe kun je zeggen dat Huntelaar ervaring heeft :confused::confused:
     
  5. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    die zijn ook echt wel goed hoor :) (Grosso is idd minder) maar als je hun al slecht vindt wat is de verdediging van oranje dan ? 8)
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb net zo'n beetje de wedstrijden van het EK 2008 zitten kijken op youtube, en moet zeggen dat we zeker wel een spitsje als Ruud nodig hebben hoor.

    Kuyt en Huntelaar zijn allebei wel leuk en aardig, en natuurlijk ook gewoon goede spelers, maar Ruud is toch iemand die je er wel bij moet hebben. Ookal is het gewoon voor invalbeurten. Erg handige spits, net zo'n Filipo Inzaghi die altijd bezig is met het spel en weet waar hij moet staan.

    Qua ervaring is Ruud van Nistelrooy gelijk aan Kuyt en Huntelaar bij elkaar, whaha.

    Geen commentaar op Van Persie, hij is heilig _O_
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zambrotta is ook al een jaartje ouder he, hij is ook niet zo goed meer als vroeger. Nog steeds beter als Grosso, vind ik, maar geen topklasse meer.

    Cannavaro is zeer ervaren en wel een goede leider op het veld, snap het wel. Materazzi gaat toch ook mee of niet?

    En ja, de verdediging van Oranje is ook ballen vind ik zelf. Ooijer (:lol:), Mathijssen (:{), Heitinga (:{)..
     
  8. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45

    Afellay is controlerend te zwak en aanvallend hebben we hem niet nodig.
    En engelaar of schaars ik zou zelf engelaar meenemen maar ik denk dat bert liever schaars meeneemt.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Afellay is controlerend zeker niet te zwak, hij heeft dat deze competitie wel laten zien hoor.

    Ik zou veeel liever Engelaar meenemen. :+
     
  10. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Op EK 2008 zat hij al bij de selectie van Nederland. Daarnaast heeft hij in de grotere competities gespeeld in Europa (Spanje en Italië). Misschien speelt hij nu niet even vaak als voorheen maar dat neemt niet weg dat hij ervaring heeft. Daarnaast zal hij nu nog meer gebrand zijn om te presteren op het aankomend WK om te laten zien wat hij in huis heeft.

    @Tricker/Siemenn: Ik zeg alleen maar dat Kuyt en Huntelaar niet onderdoen qua ervaring. Niet of het verstandig is om Nistelrooy wel of niet mee te nemen, voor de duidelijkheid.

    Heitinga en Mathijssen vind ik allebei wel redelijk goede verdedigers, Ooijer is inderdaad om te huilen. Linksback is nogal problematisch. Jammer dat Braafheid niet meer goed speelde bij Celtic, ik dacht dat ze in het begin wel enthousiast waren over zijn spel.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2010
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Posts omtrend het WK kunnen hier terecht. ;)
     
  12. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Mja controlerend word het: van bommel---de jong
    Of tegen zwak land:van bommel---van der vaart
    En dan heb je ook nog de zeeuw en engelaar dan is affelay in mijn ogen overbodig.

    Edit:eek:k ga nu naar het wk 2010 topic :cool:
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nee, ze hebben allebei een dramatisch seizoen gedraaid.
     
  14. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    oh oke, jij weet het beter als ik want ik kijk weinig Italiaans voetbal :b:

    ik ben benieuwd naar de Fransen, niet dat ik daar een supporter van ben
    maar ben wel benieuwd of Djibril erbij zit :cool: \o/
     
  15. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Van Bronckhorst stopt met voetbal.
    http://ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/a...05/12/Van-Bronckhorst-stopt-met-voetbal.dhtml

    Nu hebben ze bij feyenoord weer een probleem erbij. Geld voor een andere speler hebben ze niet. En ze hebben waarschijnlijk ook geen goede jeugdspeler voor die positie...:x

    De De aanklager betaald voetbal van de KNVB is ook weer lekker bezig... Ze hebben Vertonghen een schikkingsvoorstel gedaan van 2 wedstrijden.:emo: Hij heeft tot 12.00 vandaag de tijd om te reageren. Hopenlijk gaat Vertonghen niet akkoord en doet hij er alles aan om die schorsing te voorkomen! Ik dacht dat we vrijheid van meningsuiting hadden in Nederland.:confused:

    http://www.ajaxupdate.nl/2010/05/mogelijk-schorsing-2-duels-vertonghen/

    Pantelic geeft voor 15 mei duidelijkheid.
    http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=12201
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Pantelic vind ik wel jammer, vond het altijd wel interessant om naar te kijken. Om te zien hoe hij groeide naarmate het seizoen duurde. Jammer voor Ajax, jammer voor mij, jammer voor de eredivisie (?).

    PS. Ik ben PSV-supporter. :+
     
  17. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ajax accepteert voorstel tot schikking niet.:D
    http://www.ajax.nl/Nieuws/Laatste-n...ax-accepteert-voorstel-tot-schikking-niet.htm
     
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    gelijk hebben ze imo. Andere uitspraken in aanloop naar de ontknoping van het seizoen zijn ook niet bestraft.

    Het is een domme uitspraak, maar om er een dergelijke schorsing aan vast te hangen, zou niets anders zijn dan een punt willen maken over de rug van.
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Had je Ronnie Stam ook wel mogen schorsen..
     
  20. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Je zult toch wel zien dat hij uiteindelijk die straf krijgt. Hier komt hij echt niet mee weg.
    Denk niet dat het slim is van Ajax om de straf niet te aanvaarden. Ze staan al bekend als arrogante, onsympathieke club en dit maakt ze er niet veel geliefder op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina