1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Braafheid is naar Celtic, gehuurd voor de rest van het seizoen.
     
  2. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Geweldig moment gisteren.

    Jaa..:D
     
  3. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    ^^Geniaal, nog steeds een soort god voor die Koreanen:9
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0


    Wat een vervelende vent zeg.
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Daarom gooi je je armen omhoog 8)
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoe zit 't verder met de sfeer in het stadion? :)
     
  7. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens, totaal niet 'des Tomassons', vond het meer een actie die van een ajax speler zou kunnen zijn. Vond het ook een belachelijke actie van Tomasson, zo wil ik niet winnen.
     
  8. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet des Tomassons :emo:.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    :emo:

    hij deed het trouwens nog een keer daarna, maar toen net buiten de 16. Jij bent vast ook zo iemand die vind dat ajax niet moet zeuren over die 1 (2?) strafschoppen die zijn onthouden, ondanks dat je helemaal tekeer ging bij het babovic geval.
     
  10. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo hypocriet.. Suarez heeft dit ook een tijdje gedaan en als Ajax 'm dan meekreeg hoorde we jou niet.. Natuurlijk is het triest en Toivonen had hier ook een paar wedstrijden last van maar om nou gelijk te zeggen dat het een 'vervelend' ventje is...
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kijk die Shin David en Voltreffer hier nou huilen om één "schwalbe" van Tomasson.

    Kap nou toch eens met dat AJAX IST KEUNING gemiep en kijk eens verder dan je neus lang is.

    [yt]vlvmf9GG83I[/yt]
    [yt]7bht2VOqtAk[/yt]

    Goed, ik kan nog wel wedstrijden genoeg door pluizen met schwalbes van Suárez. Dan vind men het gek dat er niet "voor" hem gefloten word :emo:
     
  12. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    1 filmpje van 8 juni 2008
    2e filmpje met het groningen shirt nog aan. Hou toch op man :emo:

    Suarez maakt al sinds een geruime tijd geen schwalbes. Tuurlijk zul je nog wel een enkel voorbeeld vinden maargoed dat is dus bij Thomasson ook en dan nog even veel erger.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    En van wanneer zijn die filmpjes? Juist, hou toch op man. :emo:
     
  14. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat er behalve deze twee schwalbes echt geen vinden hoor van Tomasson dit seizoen.
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees dan mijn post. Hij ontkent dat hij een schwalbe maakt, dat vind ik nog het treurigste. Zegt ie dat ie niet uitkomt met zijn passen en dat hij geen geel had horen krijgen, dat vind ik gewoon zielig. Kom er dan voor uit dat je een schwalbe maakt.

    Dat je meteen weer over Ajax begint zegt veel over jou en je mede PSV-supportertjes. Jullie staan 9 punten voor op ons en zijn veel verder qua team en toch blijven jullie altijd met ons bezig.. het gaat hier toch echt om Tomasson dacht ik en niet Suarez.

    En die post van ons 24-jarig kind ga ik natuurlijk helemaal niet op reageren.
     
  16. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk is Tomasson een 'vervelend' ventje. Hij kan heel goed de tegenstander een beetje opnaaien, de keeper irriteren, etc. Voor Feyenoordsupporters is dat prachtig. Voor de tegenstander natuurlijk niet. Maar het is absoluut geen vervelend ventje omdat hij schwalbes maakt. Echt een uitzondering die de regel bevestigd in dit geval. En dan gaan lopen klagen dat ie ontkent dat ie een schwalbe maakt. Ach, hoe vaak zal Suarez dat niet ontkent hebben? In ieder geval zie je hem op de beelden duidelijk maken dat ie dat doet. Misschien omdat de schwalbe mislukte, misschien omdat ie echt niet uitkwam. Beetje gezuer imo. Kunnen we ook gaan ouwehoeren over de Zeeuw, die om de haverklap al lag te creperen als er iemand naar hem wees.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2010
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat hoeft ook niet hoor. Zolang jij je oogklepjes niet afdoet. Gelukkig gedraag jij je eigen wel erg volwassen hé? :emo:

    Al die Ajax huilie huilies hier, onvoorstelbaar. Misschien een keer iets toegeven in plaats van alles op een andere club afsteken? Tomasson maakt een duikeling, damn. 30 posts van mensen die hier hem de grond in boren. Echt triest.

    Ik ga er mijn tijd en moeite niet insteken om elke gespeelde Eredivisie wedstrijd 80x een schwalbe van Suarez te vinden. Dan staat het hier binnen no-time vol. Gelukkig kun je met echte supporters van Ajax / Feyenoord tenminste nog wel normaal over voetbal praten. Want ...

    "... een echte Ajaxcied, ziet de fouten niet".
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2010
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Gast, als jij nou eens begrijpend leert lezen. We vallen over het feit dat Tomasson zo glashard volhoudt dat hij over zijn eigen beentjes struikelde.
    Als dat het geval was:
    - Zou hij niet zo theatraal met zijn handjes wapperen
    - Zou hij het niet uitschreeuwen

    Dat, naast het feit dat er door Vink een penalty is ontnomen, zijn redenen genoeg om Tomasson gewoon uit te kotsen. Die vent weet wel beter dan dat.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nieuwe deel.

    Bij deze ook een einde aan deze nutteloze discussie. In het nieuwe deel gelieve weer over het aankomende weekend te praten. Dit gaat nergens meer over.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina