1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nu nog promoveren hé. Stuur Roda maar eens terug de jupiler league in! Verheug ik me al jaren op.

    Ja, loopt niet echt goed zo. Las dit overigens op de supporters site van ons.

     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Onverwachts, ik denk dat Cruijff geen goede bondscoach voor Nederland zou zijn, maar wel voor een ander land waar hij een grote naam heeft..
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmmja bondscoach van Catalonië. Die spelen drie wedstrijdjes per jaar tegen andere regio's van Spanje. Meestal moet je het ook nog doen met de B-keus Catalanen, omdat de beste spelers van Catalonië gewoon voor Spanje spelen. Geen kunst aan dus.
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Doet hij toch niet.
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij zeiden ze vanmiddag in het journaal al dat hij het gaat doen, en het om één wedstrijd per jaar gaat. :+
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Cruijff wil geen bondscoach van Nederland worden omdat hij weet met wat voor volgevreten typetjes hij dan te maken krijgt. Als hij dan faalt is hij in veel ogen gewoon de lul.
     
  7. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    Aanklager buigt zich over NAC-zaak
    Uitgegeven: 28 september 2009 17:59
    Laatst gewijzigd: 28 september 2009 18:05

    ZEIST - De KNVB heeft de supportersperikelen in het uitvak zondag bij de thuiswedstrijd van NAC Breda tegen Feyenoord (0-2) gemeld bij de aanklager betaald voetbal.

    © ANPDeze onafhankelijke functionaris moet beslissen of er een vooronderzoek naar de kwestie komt. De kans daarop is vrij groot, zo liet een woordvoerster van de KNVB maandag weten.

    ''Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat supporters van de bezoekende club geen of te weinig zicht hebben op het veld en dat ze daardoor nog voor het begin van de wedstrijd het stadion weer verlaten'', aldus de zegsvrouw.




    Uiteindelijk betrad ongeveer de helft van de meegereisde fans van Feyenoord na ruim een half uur alsnog de nieuwe staantribune.


    Protest

    Wegens de slechte ontvangst van de eigen fans in het Rat Verlegh Stadion speelde Feyenoord in Breda onder protest.

    ''Dat was waarschijnlijk als statement bedoeld, van de club en van het team. Formeel hebben wij daarover niets binnen gekregen. Wij hebben het wel uit de media vernomen en kunnen er gezien de omstandigheden ook begrip voor opbrengen'', liet de voorlichtster van de KNVB weten




    gewoon hard straffen!!!!!
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik was er. Zelden zoiets meegemaakt. Het zicht op het veld was zo erbarmelijk slecht folie op het plexiglas en dubbele netten, zo hebben we het nog nooit meegemaakt. Daarom zijn wij weggegaan. Erg jammer dat er later nog een groep van 300 man van een andere locatie kwamen, die wel naar binnen gingen. Zo haal je je eigen statement toch een beetje onderuit. Wel klasse dat Feyenoord zich direct achter de supporters opstelde, is wel eens anders geweest. Hoop dan ook dat we ons geld nog terugkrijgen.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vind een enkel net al vervelend en krijg je al koppijn van als je de hele tijd de bal moet volgen. Dubbel net is schandalig en dan ook nog is folie op het plexieglas. Ze mogen heel wat aanpassen want ben niet van plan om te gaan als je geen reed ziet.

    En nac wilt het kaartje terug betalen. Maar dat is meestal maar een 10tje ofzo. Vervoerskosten en organisatiekosten zijn meer en die krijg je niet terug volgens mij!
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, kaartje kostte iets van 12 euro, en wij betaalden 29. Maar Feyenoord gaat proberen alles op Nak te verhalen. Zou me ook redelijk lijken. We zijn toch voor niks daarheen gegaan.

    Ook grappig: Mark Koevermans, de commercieel directeur, was deze wedstrijd meegegaan met de uitsupporters, hij wilde wel eens weten hoe zo'n buscombi in z'n werk gaat. Heeft dus precies de goeie uitgekozen ;)

    Btw, ADO heeft een uitstekend uitvak, geen net ofzo. En was vorig jaar echt feesten daar :+ hoop dit jaar weer ;) vind je toch niet erg :D

    EDIT:
    Hier is het enigzins te zien:

     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een uitvak,heb er al veel meegemaakt maar dit is echt een visbokaal.Respect dat jullie daar weg gingen trouwens.
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Onzin, ben het volkomen eens met de heer Derkssen.
     
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Echt een droom die uitkomt voor deze jongen dan.8)
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dan ga je vast nooit naar een uitwedstrijd. Je betaald voor de meeste combi's godver 30 euro. Dan wil je wel een beetje zicht op het veld hebben. Bij me meeste clubs heb je ook gewoon redelijk zicht. Maar nu betalen ze die 30 euro en krijg je er 12 terug omdat je niks kon zien. Vind dat oneerlijk. Nac moet gelijk dat hele bedrag aan de supporters terug betalen! Derksen loopt altijd maar te zeuren dat het grote schreeuwers zijn maar hij zit gratis ergens op een Viptribune! Vind dat ie maar is voor 30 euro is zo'n bak moet gaan zitten! Vind ie ook zonde van z'n geld!
     
  15. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel blij dat er nu eindelijk een degradatie mogelijkheid is in de jupiler league, dat dit niet kon vroeger was natuurlijk een lachertje ...

    Ik denk dat er genoeg jupiler ploegen het heel moeilijk gaan krijgen, het niveau van de hoofd en volgend jaar top klasse is nauwelijks/niet lager dan dat van de Jupiler league.

    Soms verdienen ze zelfs nog meer ook :eek:

    ( maar dit heeft dan weer te maken met het feit dat profclubs zich aan allerlei regels moeten houden waar amateurclubs niks mee te maken hebben )
     
  16. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er zondag geweest en zo ontvang je uitsupporters niet. Of het nou nette mensen zijn of tuig maakt niet uit je betaalt 30 euro om de wedstrijd te zien en niet om tegen netten aan te kijken of om in een spiegel te kijken.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Die Feyenoord supporters moeten zich niet aanstellen. Ze hebben de wedstrijd kunnen kijken. Als je dan even dat filmpje had bekeken zie je dat je gewoon op het veld kan kijken. Geeft dat de Feyenoord supporters toestemming om dan de boel daar maar even te proberen te vernielen? Niet echt ... :emo:
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje is genomen toen de zon al weg was. Moet je je voorstellen hoe het was als de zon er vol opstaat. Het is gewoon niet netjes. En NAC heeft zelf ook toegegeven dat het slecht was. Dus zulke aanstellers waren het niet.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee, maar het gross van de mensen gaan de ME uit lopen dagen en gooien het dan op "Het uitvaak was slecht-excuus". Belachelijk :emo:

    Ik geef toe, het uitvak is nog niet af ... en slecht geregeld. Maar is dat een goedkoop excuus om de boel in Breda maar op stelten te zetten?
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Hehe, ja. Schijnt dat hij op eigen initiatief naar Amsterdam is gekomen en na een training aan Martin Jol vroeg of hij een keertje mee mocht trainen:cool: Mocht hij meedoen met Jong Ajax, met alle gevolgen van dien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina