1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Weet niet echt wat ik ervan moet denken. Als ploegen voor staan tegen United dan zullen ze sneller gaan rekken waardoor de tijd ook langer door zal lopen. In het geval van City werd er na de goal van hun lang gejuicht waardoor de extra tijd ook langer werd. Maar het verschil is daarentegen wel aanzienlijk.
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zoals je zelf al aangeeft lijkt tijdrekken me een logische oorzaak. En ze hebben ook niet onderzocht of het bij andere (top)clubs ook zo is. Waardeloze onderzoeksconclusie dus.
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Misschien ook doordat de vedettes het niet gewend zijn en wat meer tikken uitdelen als ze achter staan :+

    Al zie ik geen conclusie. Iig niet in het onderzoek van The Guardian.
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ze hebben toch geconcludeerd dat Manchester meer blessuretijd krijgt als ze niet voorstaan?

    Die conclusie is dus waardeloos als je het niet vergelijkt. Ze impliceren er mee dat Manchester wordt bevoordeeld, wat dus totaal het geval niet hoeft te zijn.
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke, maar ik bedoelde dat ze zeg maar met de uitkomst geen verdere conclusie trekken. Uiteraard is het zinloos als je het niet checkt voor elk team though.
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nee oké, los van de resultaten trekken ze niet echt een conclusie, maar ze impliceren wel een heleboel door enkel Manchester te onderzoeken/noemen ;)
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    iszo. Nu ga ik pitten :+
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Die is dus weg.

     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wtf moet Barca nou weer met hem, die hebben nog niet genoeg scorend vermogen zeker... Als hij in de winterstop weg zou gaan dan zou het wel erg irritant zijn om een vervanger voor hem te vinden, op zo'n korte termijn.
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Het zal eens niet:mad: Als ze het in hun botte kop halen om weer een sleutelfiguur tussentijds te verkopen! Ik word al woedend bij de gedachte ervan!
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Bééééter niet. Laat ze maar aan het eind van het seizoen met een zak geld op de voordeur staan (35mil zo ongeveer)
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Lijkt me een nogal nutteloos gerucht, het staat zelfs nog niet in Marca en net alsof Guardiola zomaar een lijstje gaat geven aan een journalist.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dit is ook lekker handig:

    Bron: Voetbalzone.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Als het waar is én Ajax hem in de winter wil verkopen.
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ajax kennende laten ze hem zo gaan.
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen weinig keus hebben als Barca met een grote zak geld komt.
     
  17. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat sowieso. Maar getuige hoe Ajax afhankelijk is van Suarez zou het ongelooflijk stom zijn om hem te laten gaan. Maar goed, het sportieve belang lijkt door de hogere mensen niet als prioriteit te worden beschouwd. En daar wordt ik zo ziek van. Spelers als Zlatan, Sneijder en Huntelaar verkopen zonder dat er een goed alternatief voor in de plaats is gekomen is gewoon dodelijk. En dan wel weer zeiken dat we zo weinig poen hebben omdat we al vier jaar geen Champions League spelen:{
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Suarez is zeker belangrijk voor dit Ajax, misschien wel te belangrijk.
    Maar denk niet dat het slim zou zijn om een bod van 25 miljoen of iets in die richting te weigeren.

    Ajax moet zich verantwoorden naar de aandeelhouders. En je weet maar nooit wat er kan gebeuren. Voor hetzelfde geld raakt hij geblesseerd of wat dan ook.

    Feyenoord wees een jaar geleden een bod van 15 miljoen af op de Guzman, moet je kijken wat er nu met hem gebeurd.
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Daar was mijn antwoord dan ook op gericht.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Als Suarez weg is wordt Ajax geen kampioen, zo simpel ligt het.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina