1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Zij hebben juist wel veel te besteden, ze willen het alleen niet, omdat het team eigenlijk vooral ervaring nodig heeft (en dan bedoel ik ervaring van de spelers die er nu zijn (dat dus vanzelf komt (wow wat veel haakjes in elkaar), geen 38 jarige gozer))))). Had liever ook een verdedigende middenvelder gezien, EEN ECHTE BEERRRRRR, maar kan het op zich wel begrijpen. Wenger zal wel weten waar hij mee bezig is. Denk sowieso niet dat het de enige aankoop blijft van Arsenal.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2009
  2. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry als ik wat gemist heb maar waarom heeft arsenal "maar" 13 miljoen te besteden? Dit is toch erg weinig voor een club als Arsenal ?? (wel een goede deal voor ajax ..)
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Volgens mij willen ze niet veel geld uitgeven, omdat ze hun stadion willen afbetalen en zich niet zoals andere clubs dik in de schulden willen steken. Correct me if I'm wrong ;)
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Je hebt het goed! Pas stond er nog een nieuwsbericht op internet met de totale schuld van de premier league teams. Een totaal bedrag van 3,1 miljard euro.:{
    Ook Arsenal heeft al een aardige schuld, maar nog niet zo groot als Chelsea, ManU en Liverpool!
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.818
    Arsenal doet over het algemeen altijd rustig inderdaad qua transfers en geld. Daarom vind ik het ook zo absurd dat ze 13 Miljoen gebruiken voor Vermaelen. Heb liever een ervaren middenvelder.
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik zie Adebayor nog wel vertrekken. Dan hebben ze wat ruimte. Vermaelen is inderdaad een lachwekkende aankoop, zeker voor 13 miljoen. Ajax doet dat (alweer) uitstekend, zakelijk gezien :thumbs:
     
  7. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    ???
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Iets meer geduld mag ook wel;)

    Er is nog niets officieel, maar de Braziliaanse bond heeft verklaard dat hij vandaag medisch is gekeurd door de artsen van Madrid.
    Dus reken er maar op dat het snel rond is.
     
  9. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk best triest dus. Arsenal is een van de weinige Engelse clubs die zich niet in miljoenen schulden steekt maar zal hierdoor nooit meer met ManU Chelsea en Liverpool mee kunnen doen ben ik bang=(
     
  10. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Wablief? Arsenal staat ook iets van 400 miljoen in het rood. Samen hebben de 4 grote clubs daar iets van 3 miljard pond schuld. Chelsea en Man utd beide iets van 900 miljoen euro.

    Bewijst maar weer hoe oneerlijk het voetbal tegenwoordig is.
     
  11. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, wou gwn weten want ik kon er ook niks over vinden
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2009
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dan zoek je verdomd slecht moet ik zeggen. Volg gewoon voetbalzone.nl een beetje en dan kan je er zelf ook wel achterkomen.


    De totale schuld van alle PL teams is 3 miljard euro. Die van de top 4 was volgens mij 1,2 miljard. En Arsenal heeft inderdaad ook een behoorlijke schuld. Dat klopt helemaal.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2009
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja is oneerlijke concurrentie. Ik vind het echter wel netjes hoe Arsenal met het feit omgaat. En alleen schulden zegt natuurlijk ook niet alles. Je moet kijken naar de schulden in verhouding tot de bezittingen. En de bezittingen zijn heel groot bij Man U
     
  14. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Lekker hoor
    [yt]Fyd0NsNe3nE[/yt]
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Vannacht geeft Kaká een persconferentie (2 uur geloof ik). Dan maakt ie bekend dat ie naar Madrid gaat.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.575
    Voor die 70 miljoen? En een salaris van 12 miljoen right?
    Is die zeker een van de best betaalde voetballers ooit.
     
  17. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ibra krijgt er 14 geloof ik...
     
  18. eagle50

    eagle50 FIFAPRO

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    kaka is naar madrid het is al officieel bekend gemaakt !
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.818
    Voor 65 Miljoen. Als of ze het geld maar even uit hun achterzak te voorschijn halen.
    Kaka is dus duurder dan Zidane. Gaat echt hard te laatste jaren qua bedragen.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2009
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Momenteel verdient Ibrahimovic het meest (qua standaard salaris) met een standaard salaris van 12miljoen. Dus exclusief premie's en sponsor shit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina