1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat clubs in Engeland zouden Frank willen hebben. Alleen de topclubs waren al bezet, en iemand met Frank's reputatie gaat natuurlijk geen club buiten de traditionele top 4 trainen. Waarom ie niet bij Milan zit is mij dan weer wel een raadsel...

    Heeft niets met haten te maken. Ik vind het gewoon vreemd dat Rijkaard naar Turkije verkast als ie eerst zegt dat ie het liefst in een grote competitie wilt gaan trainen. Turkije schat ik niet veel hoger in dan Nederland; wat presteren Fenerbahce, Besiktas en Galatasaray Europees? Eigenlijk niets.
     
  2. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat als El Hamdaoui of Dembele weggaat, hij toch wel een goede vervanger is. Oke hij is wel wat prijzig, maar je weet je wel verzekerd van kwaliteit.

    Die deal voor Strootman zou ook wel goed zijn. ze hebben nu weer die hele kliek bij elkaar he: Donk, Waterman, Agustien. Dat schijnt vorig seizoen fout te zijn gegaan.

    :eek:
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Dan halen ze Donk terug en laten ze Moreno, in potentie 10 stappen verder dan Donk ooit was imo, vertrekken voor 8 miljoen.

    Apart
     
  4. eagle50

    eagle50 FIFAPRO

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou er was juist veel topclubs die een vacature hadden zoals bayern munchen,milan,chelsea,Real madrid,Villareal,AJAX!


    Waaruit gezien schat je turkije niet hoog in ? Kijk laatste 10 jaar is turkije in een explosiegroei gekomen dat zie ik niet in nederland. Ik vind juist dat nederland nu aan het dalen is. Je moet het niet zien als smoes maar turkije mag maar een beperkt aantal buitenlanders hebben dat maakt het extra moeilijk in turkije om een europees succes te hebben.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    De top van Turkije vind ik de laatste tijd beter dan die van Nederland. Kijk naar wat Fenerbahce vorig jaar(2007/2008 ) in de CL deed. Van Inter gewonnen, PSV met 3-0 ingemaakt, Porto verslagen en 1x van Chelsea gewonnen.. Kijk ook naar de spelers die ze daar hebben, spelers als Roberto Carlos en Guiza(toentertijds gewilde speler) willen daar gewoon heen.

    Ze hebben volgensmij ook meer geld te besteden dan Nederland omdat ze schulden mogen hebben. Bovendien hebben ze ook het klimaat mee, men gaat liever in het warme Turkije spelen dan in het koude Nederland.

    Naast de topclubs in Turkije(Fenerbahce, Galatasaray, Besiktas, Sivasspor) vind ik de competitie alleen niet zo sterk.
     
  6. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.690
    Leuk Bevonden:
    569
    R.I.P.
     
  7. eagle50

    eagle50 FIFAPRO

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in ! er zijn 4 clubs die vechten voor de titel (fenerbahce,besiktas,galatasaray,trabzonspor) en 3 clubs die top 4 moeilijk maakt en die clubs zijn elke jaar een ander en de rest speelt gewoon voor een ticket naar europa via intertoto ofso. Maar toch was er deze jaar een ander beeld zelfs degredatiekandidaten wonnen van topclubs.
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Fener = €€ = goede transfers.
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie de logica totaal niet8)

    Hoe zit het trouwens met de geruchten rondom Dembele?
     
  10. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Als het waar is mogen ze die Brands en Koeman afschieten van mij. Ze willen zeker weer naar de eerste divisie.
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.690
    Leuk Bevonden:
    569
    Net de documentatie gekeken over Nico Rhijnders dood. Ik wist er serieus niets van af. Nu ik het gezien heb, ben ik toch best ontroerd om eerlijk te zijn. Het gevoel was precies hetzelfde als bij de dood van o.a. Feher en Puerta. Echt een heel gek gevoel!
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Was vooral verbaasd over dat de weduwe nog steeds door de broer verweten wordt er niet bij te zijn geweest toen Nico die nacht een hartstilstand kreeg en stierf. 'Je bent zijn vrouw in goede maar zeker ook in slechte tijden, ze had er moeten zijn toen die nacht.' Toch wel erg als je dan hoort dat Nico nooit oud was geworden door de hartziekte die hij had, en zijn vrouw dat pas nu te weten komt. Ze had er dus helemaal niks aan kunnen veranderen, maar de familie denkt daar toch anders over.
     
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    [yt]m4fGmdEHC04[/yt]

    Nog een mooi filmpje gevonden. Wat een held.

    Die quote ook:

    ''Ik wil wel weg, maar eerst kampioen worden''

    Dat doet pijn.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2009
  14. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nu met kakà, gaat hij nu weg of niet ?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Verbeek naar Heracles, is een goede zet van Heracles een perfecte trainer voor zo club.
    En Vermaelen naar Arsenal. Beetje vreemde club vind ik dat voor hem, had hem eerder naar Duitsland ofzo verwacht waar die hard moet werken maar nu moet die het allemaal mooi oplossen en inschuiven. Vind het wel jammer dat die weg is.
     
  16. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Oke, who the fuck is Cor Pot?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Assistent manager van Advocaat bij Zenit dacht ik.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.818
    Idioten bij Arsenal. Ze hebben al niet veel om te besteden en dan gebruiken ze 13 Miljoen ( Was het toch ? ) voor fucking Vermaelen. Jezus :'-( Begrijp me niet verkeerd, Vermaelen is een goede gozer. Maar ik vraag me af of Arsenal echt wat aan hem heeft, en dan ook nog 13 Miljoen betalen. :emo:
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Volgens mij had Wenger 13 of 14 miljoen te besteden had dit seizoen dus zo'n beetje hun hele transferbudget gaat naar vermaelen!
    Vind het jammer dat hij weggaat. Speelde dit seizoen goed, en bovendien erg constant.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.575
    Ik snap er ook niks van.. Ze wilde ervaring! Nou, dan past Thomas daar niet echt tussen :p.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina