1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Donald is een jaar geblesseerd geweest, heeft zich ook nog niet echt goed kunnen bewijzen. Ik zou hem gewoon een kans geven of verhuren.
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Klopt afgelopen seizoen is hij geblesseerd geweest. Maar dat was al z'n 3e jaar in Ajax 1. En hij heeft maar 3 duels gespeeld in die 2 seizoenen dat hij wel kon spelen. Als hij echt een groot talent was, dan had hij echt wel meer duels gespeeld. Daarbij komt ook nog eens dat hij dik betaald krijgt omdat het een speler van buiten de EU is.
     
  3. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Donald is gewoon in Nederland geboren hoor
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Je hebt helemaal gelijk! Dacht dat hij uit Zuid-Afrika kwam;)
    Hoe ik daar dan bij kom weet ik ook niet helemaalO-)
     
  5. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg me af of iemand iets concreets weet van de kwestie kakà, naar welke ploeg gaat hij nu of gaat hij helemaal nergens naar toe ?
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet me een beetje denken aan een mindere versie van Maduro. Traag en lomp. En dan doel ik op 'balletje breed' Maduro van Ajax, ik weet niet hoe Maduro nu speelt bij Valencia(schijnt het best goed te doen daar).
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    bij Milan zeggen ze dat hij OF naar Real Madrid gaat OF gewoon bij Milan blijft, andere opties schijnt kaka zelf niet te overwegen.

    zelf zouden ze hem liever houden natuurlijk maar een bod in de orde van 70.000.000 kunnen ze natuurlijk niet negeren.

    Maandag schijnt er uitsluitsel te komen dan gaat Milan met Kakarond de tafel en gaat hij zijn keuze duidelijk maken.
     
  8. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Tuurlijk wel als je in de Winterstop een bod van 140.000.000 kan negeren kan je 70.000.000 ook negeren
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is wat ze nu zeggen bij Milan,... is idd wel raar

    Misschien speelt t mee dat Kaka zelf niet naar Man City wou? Of misschien was dat bod van 140.000.000 wel niet zo concreet als het leek in de media?
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wtf, waarom? :{
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    140 miljoen, kom op hé :emo: Wat denk je zelf?

    Kaká wilde niet naar City, Milan wilde wel verkopen, net zoals ze nu de beslissing aan Kaká laten (vrij logisch, want die moet ook nog altijd willen). Dat ze geld nodig hebben is duidelijk, ze hebben een schuld van 60 miljoen, en ik heb het donkerbruine vermoeden dat ze hem dit keer nog harder pushen om te vertrekken. Bovendien schijnt Kaká naast Milan alleen voor Madrid te willen spelen, en verder nergens. Is ook wel wat aantrekkelijker dan City.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.818
    Meh, op mij moet je niet letten. Ik heb die gozer niet echt vaak gezien. Weet wel dat ik hem aardig goed zag spelen vlak voordat hij geblesseerd raakte. Misschien toch maar niet verkopen nee.

    Sno moet wel weg, daar ben je het wel mee eens ? :+
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    I couldn't agree more :+
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Misschien zelfs geld meegeven aan die club. man man man wat een drama die gast.

    Nera gecharmeerd van Donald dan?
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat is ook drie keer niks. Ach ik ga er mooi niet naar toe. Ben er helemaal op uitgekeken. Geen sfeer, kutklappertjes, saai voetbal, tweede elftallen en een half leeg stadion.... Opdoeken die handel en gewoon één groot oefenduel voor eigen publiek organiseren tegen de ultieme wereldtop (Barcelona, Real Madrid of United ofzo)
     
  16. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Sunderland? Wtf is dat voor armoe dan?
     
  17. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Steekt nogal af tegenover de gebruikelijke uitnodigingen voor Arsenal, Manchester United en Liverpool:+
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het vorig jaar nog wel leuk tegen Arsenal. Helaas toch nog 3-2 verloren toen. Was wel een redelijke sfeer al kon die niet op tegen de sfeer bij Ajax-Marseille.

    Wel gaar dat Ajax nu dit soort teams uitnodigt. Ach ja, misschien wint Ajax het toernooi dan weer eens, zou ook eens leuk zijn. :+
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Was vorig jaar bij Ajax-Inter. Naja ik vond het allemaal drie keer niks. Toen het net bestond was het nog leuk. Ben naar de edities van 2000, 2001, 2004, 2007 en de vorige geweest, en elk jaar werd het minder.
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Moratti is met z'n privéjet in Barcelona bij Laporta voor naar het schijnt een ruil tussen Eto'o+smak geld en Ibra. Tussendoor schijnt Moratti nog even aan Mourinho hebben gevraagd of hij instemt, en hij zou ja hebben gezegd onder de voorwaarde dat hij Deco en Carvalho mag halen (Felipe Melo van Fiorentina is al zo goed als onderweg).

    Here goes everything.

    Kaká => Madrid
    Ibra => Barça

    :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina