De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, en hij is al 27 jaar, van een talentje kun je niet echt meer spreken. Ik weet dan ook niet goed wat ik van dit bericht moet denken. Als hij niet al te veel geld kost dan is het het proberen waard. Toch heb ik wat andere namen in mijn achterhoofd die ook haalbaar zijn (alleen een stukje duurder) en die ik veel liever naar Barcelona zie komen. Arshavin moet zich ook nog gaan bewijzen in Spanje. Beter steken ze dat geld in het aantrekken van Silva ofzo. Die is jonger, bewezen in Spanje en gewoon geweldig goed.
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    eindelijk het hoofdstuk gomes afgesloten
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Komt Lee nog richting Eindhoven?
     
  4. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    kut zooi, kut beleidt daar bij PSV.

    PSV moest meer vragen omdat die klote Lemic weer geld wil zien! Verpest heel dat PSV dat kut bestuur:mad:!! Volgens mij was de deal 10 mljn+Lee. Vind ik opzich niet zo'n hele slechte maar 9 mljn is veelste weinig voor Gomes!! Echt weer typisch PSV om topspelers voor zo'n pis bedrag te verkopen, zo haal je nooit toppers binnen!!
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.823
    Hehe ongelofelijk vervelend voor alle PSV'ers vind ik eerlijk. Die weten namelijk overduidelijk dat Gomes een hele grote is voor PSV.

    Spurs doen het dan wel weer lekker, Gomes op goal en Modric en Dos Santos in de middenveld. :)
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/

    Laten we bidden dat ze geen goede vervanger krijgen! wordt het weer leuk :+
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    3-0!!!!
    \o/
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wrong topic plx. :+

    Leuk voor Gomes dat hij naar Tottenham gaat! Ik had hem overigens wel liever zien spelen in Milaan.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat in de Telegraaf, zal wel een 1+1=2 gevalletje zijn. Aissati komt uit Utrecht+ Van Hanegem= Utrecht. Alleen de link tussen Pieters en PSV zie ik niet. Ja, alleen dat Lee niet meer komt.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Aldus Vi.nl
     
  11. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Snap dit niet, echt niet. Die Aissati wordt minstens zo goed als Afellay maar heeft nog helemaal niks kunnen bewijzen door die K trainers die er tot nu toe zijn gekomen. Die Pieters ken ik ook niet alleen dat die bij jong oranje speelt maar zie toch echt liever Lee komen dan dat broekie. Zal wel weer hetzelfde k*t jaar worden als vorig jaar!


    haha, wanneer halen ze eens haalbare spelers? en de bron maakt niet uit want Ajax roept 10x per week dat ze een speler bij een topclub willen losweken..
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik ook een kutjaar waar ik een grote schaal in m'n handen gedrukt krijg?
     
  13. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    en dan bedoel ik vooral op voetballend gebied. Heb zo'n 8 wedstrijden van PSV bezocht:
    PSV-Moskou 2-1: ze wonnen en speelde nog redelijk leuk, was voor mij al gelijk de leukste wedstrijd van het seizoen die ik had gezien.

    PSV-Fener 0-0: Veel spectakel maar weinig doelpunten, ging er ook wel mee door.

    PSV-Inter 0-1: Was gewoon een klote wedstrijd, PSV speelde niet vrijuit en het leek wel alsof ze al wisten dat ze zeker UEFA CUP speelde.

    PSV-Helsingborg: wonnen met 2-0 ofzo wel een leuke wedstrijd maar alle dp vielen al in de 1e helft en zat meer wat te praten dan dat ik die wedstrijd keek en wedstrijd werd geboycot door harde kern vanwege hoge prijs dus niet veel sfeer.

    PSV-Fiorentina 0-3: of 0-2 maar baalde ontzettend dat ik niet naar Tottenham was gegaan en weer 50 euro verneukt voor zo'n klote wedstrijd.

    Ben verder nog naar Roda en Nec uit geweest en beide ook belabberde wedstrijden en thuis de kampioenswedstrijd met Twente was ook 3x niks. In totaal 400 euro uitgegeven voor een seizoen waarvan ik 1 of 2 leuke wedstrijden heb gezien! Doe ik de volgende keer toch wel anders.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Treinabbonementje Enschede dan maar he?
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ajax, Feyenoord en misschien ADO uit. Dat zijn tenminste leuke sfeer wedstrijden;). bij Roda zaten alleen maar van die domme moffen en bij NEC zat ik in het thuisvak tussen de harde kern:x..en europees koop ik denk ik wel nog alles, ligt aan de aankopen dit seizoen.
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wees blij; volgens mij heb je de enige twee leuke wedstrijden van PSV gezien... :{

    'Ajax roept'? Volgens mij roept Ajax helemaal niks... Lekkere beeldvorming weer.
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen we ook weer afstrepen.. ik begin steeds minder vertrouwen te hebben in nieuwe aankopen van Ajax. Sulejmani komt ook niet meer dat duurt nu gewoon te lang... Aimar wilde niet, Benayoun niet en het bod op Henrique is afgewezen. :{
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Omg nam je dat dan echt serieus van Aimar en Benayoun? :+
    Als ik dat soort namen al zie dan weet ik al genoeg, komt toch niet.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja blijkbaar moet ik mijn beeld van het imago van Ajax nog wat verlagen 8)
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, namen komen niet. Of een type Luque, een naam die afgedankt wordt. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina