1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

  1. Arsenal FC

    17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

    13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

    4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

    49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

    0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

    10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

    2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

    10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    pfff:9..het is dat ik er daar nog niet inkom anders stond ie daar ook al hoor, trouwens wel een grappig bericht op psv.netwerk.to:

     
  2. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0


    het zou toch wat zijn als psv van nec verliest en ajax wint :lol:
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jah idd:) 35.000 stille boeren:D
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Laat maar weer eens zien wat voor supporters je hebt in Nijmegen...
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht vier plaatsen toch? Barcelona, Real, Sevilla en Valencia?

    Of was Sevilla alleen maar Uefa Cup?
     
  6. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee er zijn inderdaad 4 plaatsen al is er een voorronde CL want sevilla werd in de achste finales uitgeschakeld in de CL door fenerbahce met strafschopen.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het eigenlijk wel gebeuren. PSV zal nerveus zijn en de vorm van NEC de laatste 9 wedstrijden is iig briljant. Maar ja dat Ajax van Heerenveen wint, dat is weer een ander verhaal. :+
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    PSV moet zich niet te groot gaan voelen bij NEC, NEC die de laatste weken goed bezig zijn kunnen zomaar 1 of zelfs 3 punten bij PSV pakken. Maar ja, ik zie Ajax dan wel weer niet van Heerenveen winnen :+
     
  9. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant denk ik dat Ajax keihard onderuit gaat in Heerenveen omdat ik denk dat ze het vertrouwen totaal kwijt zijn en weer wat dom gaan lopen aankutten in het veld. Aan de andere kant denk ik dat ze door nonchalant te spelen eindelijk ingezien hebben dat de glorie van vroeger er simpelweg niet meer is en om kampioen te worden je elke wedstrijd alles moet geven.

    Ik denk het eerste maar hoop het laatste.
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het zou me niks verbazen als Ajax zonder die druk makkelijk wint in Heerenveen. Zou wel weer typisch zijn voor dat stelletje slampampers...

    Las trouwens dat de scout van PSV niet erg onder de indruk is van Fiorentina. Ik hoop werkelijk dat ze keihard op hun bek gaan (ja, het is goed voor het NL voetbal, maar ik gun het ze momenteel gewoon niet).
     
  11. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg he? Ajax al 4 jaar geen landskampioen? :lol: :emo:
    Hopelijk wint Ajax dit seizoen een keer die play-offs niet. Dat zou wel goed zijn voor het Nederlands voetbal :cool:
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Typisch PSV-gedrag om het meteen weer in vergelijking met Ajax te trekken :emo:

    Voor de duidelijkheid; het ging me voornamelijk om dit bericht:

    PSV-scout niet angstig voor Fiorentina
    Geschreven op woensdag, 26 maart om 13:10

    Fiorentina wordt door enkelen gezien als kanshebber voor de UEFA Cup-titel, maar Klaas van Baalen denkt daar heel anders over. De scout van PSV bekeek de aankomende tegenstander van de Brabanders uitvoerig en concludeerde dat PSV niets hoeft te vrezen. Van Baalen ziet voldoende mogelijkheden voor PSV om de halve finales te bereiken. "Ik denk dat de kans vijftig procent is", aldus de scout tegenover Sportweek. “Ik heb respect voor Fiorentina, ze staan niet voor niks vierde in de Serie A, maar er is geen enkele reden om bang te zijn voor ze. Ik zie zeker mogelijkheden."

    De aanwezigheid van Christian Vieri maakte Van Baalen allerminst angstig. “Vieri is net Kluivert", concludeerde Van Baalen. "Hij kan niet meer lopen, na een uur is het op. Bovendien is hij te zwaar. Nee, Vieri maakte op mij geen fitte indruk. Hij speelt nog steeds, maar is zeker niet meer de spits van een paar jaar geleden.”

    PSV speelt op donderdag 3 april eerst een uitwedstrijd tegen Fiorentina. Een week later staat de return in Eindhoven op het programma.


    Daar spreekt toch enige arrogante en minachtig uit. Daarom hoop ik dat Fiorentina ze vermorzelt. Met alle mazzel die ze gehad hebben moeten ze niet boven hun stand gaan leven.


    Overigens vind ik het feit dat PSV'ers werkelijk alles vergelijken met Ajax een kenmerk van pure frustratie, die blijkbaar ook nog hoogtij viert als ze zelf al jaren de beste van NL zijn. Jullie zijn altijd maar bezig met terugpakken, zo lijkt het. Ach ja, eens calimero, altijd calimero. Jullie begrijpen -al dan niet onbewust- zelf blijkbaar ook maar al te goed dat er nog steeds een lange weg te gaan is voordat jullie je mogen meten met Ajax.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11


    heb ff quotes toegevoegd omdat het leek dat het in het bericht stond:eek: voor mij iig
     
  14. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Typisch Ajax-gedrag om PSV Europees succes te misgunnen, de kwaliteit van een beter team typeren als geluk en altijd het verleden erbij te pakken :emo:
    Echt. Van alle supporters is het 9 van de 10 keer een Ajax supporter die hoopt dat PSV verliest in een Europees duel.
    Als je ziet hoe Ajax de afgelopen 2 jaar het Europees gewoon vern:xkt heeft en dan voornamelijk die CL ticket, dan hoop ik dat ze in de play-offs er meteen uit liggen en een ander team het een keer mag proberen. En zeker als je ziet hoe Ajax er volgend jaar weer op achteruit gaat met verkopen van Heitinga en zeer waarschijnlijk Huntelaar.
    Misschien een idee om de play-offs voor voorronde CL net voor een nieuw seizoen te spelen?

    "De scout van PSV bekeek de aankomende tegenstander van de Brabanders uitvoerig en concludeerde dat PSV niets hoeft te vrezen." Is natuurlijk overdreven, maar Van Baalen heeft dat ook niet letterlijk gezegd. Dat maakt de media ervan. Voor de rest is hij gewoon realistisch. Er is geen enkele reden om bang te zijn voor Fiorentina.

    Zelf ben je wel arrogant en minachtend bezig. Maar dat zul je als Ajacied zelf ook wel beseffen.
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat een gelul zeg. Ik heb in de voorgaande rondes en in de Champions League (zoals altijd) gewoon aangegeven dat ik hoop dat PSV wint. Dat hoop ik ook altijd, maar sinds het kampioenschap binnen is en ze met de grootst mogelijk mazzel Tottenham hebben uitgeschakeld begint de arrogantie ineens de kop op te steken. Het heeft er helemaal geen ene reet mee te maken dat ik voor Ajax ben, ik stoor me er gewoon aan dat men zichzelf begint te oveschatten daar (iets waar wij altijd van beschuldigd worden) terwijl ze week in week uit afbraak voetbal spelen.

    PSV speelt nu tegen een Italiaanse ploeg die ik ontzettend sympathiek vind en de PSV'ers om mij heen zijn nou niet bepaald netjes met het omgaan van hun dubieus verkregen weelde. Als ik dan ook nog zoiets lees als de quote van de heer Van Baalen (je hebt hem gesproken??) heb ik heel snel partij gekozen, ook al heeft het Nederlandse voetbal de UEFA-puntjes harder nodig dan de Italiaanse ploegen.

    Het is gewoon vervelend om te moeten constateren dat waarvan Ajacieden worden beschuldigd, PSV'ers net zoals hard schuldig zijn (arrogant doen als ze bovenaan staan, denigrerend over de rivalen en jezelf overschatten).


    Drogba Tells Team-Mates He’s Signing For Inter

    Chelsea hitman Didier Drogba has told club team-mates that he will be signing for Inter in the summer, according to the Corriere dello Sport.

    Drogba is certain to quit Stamford Bridge at the end of the season, as he wants a new challenge abroad, and the only question mark up until now is where he will end up.

    Only four teams have a realistic chance of luring the Ivorian; Milan, Inter, Real Madrid and Barcelona.

    According to the Corriere, as well as a number of other sources in Italy, Drogba has told his Chelsea team-mates that he will in fact be signing for Inter.

    The 30-year-old has agreed to the move as he wants to link up once again with Jose Mourinho, who is looking highly likely to replace Roberto Mancini as coach in the summer.

    A transfer fee of €23m will be enough to take Drogba from West London to San Siro, where the ex-Marseille man will form a terrifying-looking forward partnership with Zlatan Ibrahimovic.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  16. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet het denk ik wat genuanceerder zien. Als je kijkt naar hetgeen wat zeker waar is en wordt geciteerd van die scout, valt die arrogantie wel mee. Namelijk het zinnetje 'PSV heeft 50% kans om te winnen'. Dat vind ik eigenlijk totaal niet arrogant hoor. De rest is gewoon een verhaaltje er omheen denk ik. Het 'vuugt' in ieder geval niet en het spreekt elkaar tegen. Beetje raar bericht in ieder geval.
     
  17. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    O ja, want PSV heeft zo'n geweldig voetballend team|:- Geef nou eens toe dat het voetbal van PSV ook niet om aan te zien is! Ajax speelt ook vaak als een slappe zak, maar Ajacieden geven dat toe. PSV'ers vinden zichzelf helemaal geweldig omdat ze veel winnen, maar de manier waarop hoor je vervolgens niks over. En PSV is een rivaal van Ajax dus ik snap niet waarom je op Europees niveau nou ineens wel voor ze zou moeten zijn:confused:en ik heb het hier wel over PSV'ers maar natuurlijk zijn er ook Psv supporters die gewoon kritiek op hun eigen club hebben en waarmee normaal te praten valt, maar in mijn omgeving zijn ze een minderheid.
     
  18. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Feit blijft dat de punten nog altijd toegekend worden aan degene die wint. Niet aan de gene die o zo mooi voetbalt.
    Dan waren zowel PSV als Ajax een middenmotor.
    PSV heeft de laatste jaren heel wat UEFA puntjes bijelkaar gesprokkeld. Waardoor andere clubs straks ook eens zichzelf op een hoger podium kunnen testen.
    Maar goed ergens begrijp ik ook wel dat het frustrerend is dat PSV al (BIJNA)4 keer op een rij kampioen geworden zijn.
    Die reacties als calimero kan ik alleen maar om lachen: De enige overeenkomst is dat we wel altijd aan het einde van de competitie de schaal boven ons hoofd hebben.
    Niets mooier als gefrustreerde Ajax supporters die nog op de successen van vroeger leven.
    Degene die aan het einde van het seizoen de meeste punten heeft is gewoon terecht kampioen.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  19. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee natuurlijk, nooit kritiek geven op PSV, hou je oogkleppen maar fijn op. Ook wel zwak dat laatste zinnetje om proberen te stoken, wij weten dat we kut spelen, geven dat toe en hopen dat deze slechte periode van onze club snel weer voorbij is. Ja jullie zijn waarschijnlijk weer kampioen, maar de manier waarop...wees er vooral trots op.
    O ja, het is "Niets mooier DAN gefrustreerde Ajax supporters"
     
  20. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Verplaats jullie nu eens in ons. Wat zou jullie reactie zijn als jullie nu 7 punten bovenaan stonden?
    Dan moest de helft van de wereld horen hoe geweldig AJAX wel niet is.
    Maar goed AJAXieden en PSV'ers zullen nooit vrienden van elkaar worden.
    En dat kan mij eigenlijk ook geen zak schelen.
    Kritiek heb ik genoeg op PSV alleen hoef ik die niet overal te laten horen omdat ik ACHTER mijn club sta.
    Ook ik heb me geergerd aan sommige wedstrijden. Alleen hou ik dat lekker voor mijzelf en mede-supporters.
    Dat ik wel kritiek geef op Ajax komt gewoon omdat ik ze het daglicht niet in de ogen gun.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina