1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

  1. Arsenal FC

    17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

    13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

    4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

    49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

    0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

    10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

    2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

    10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heitinga weg gaat is niet een hele grote verassing maar uiteindelijk wel erig jammer maar dat colin een contract krijgt wel. Dat is toch wel een grote mis koop.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Held! En ik gun het hem. _O_

    Het schijnt dat Colin op aanraden van v.Basten is opgeroepen voor een nieuw contract..
     
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    amen, een van de spelers die echt hart voor de club heeft. Wens hem dan ook veel succes.
     
  4. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Duidelijk een van de enige Ajacieden met een top instelling, maar waarom hij zo nodig moet vertrekken snap ik niet. En Van Basten met al zijn voetbalinzicht|:- Ik hoop maar dat we niet degraderen volgend seizoen.
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij is voor zichzelf gewoon toe aan een volgende stap en dat snap ik volkomen. Hij speelt 16 jaar lang bij ajax. Hij is natuurlijk ook lekker gemaakt door de verhalen van sneijder;)
     
  6. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    @dragonmaster zal wel niet, tenminste als ze zo slecht gaan spelen als AZ lukt het wel.
     
  7. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar je hebt ook clubs waar spelers gewoon blijven voor hun leven omdat ze van de club houden, zoals Totti en Raul bijvoorbeeld. En het is natuurlijk zo dat Ajax al een aantal jaar in een dip zit, maar dan moet je je club dan toch uithelpen? maargoed alle lof en respect voor Johnny verder hoor:thumbs:
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Sorry, maar ik denk niet dat je real madrid en as roma kan vergelijken met ajax. In de spaanse en italiaanse competitie spelen zoveel goede teams. In nederland is dat gewoon niet zo.
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik gun het Johnnie van harte. Neemt niet weg dat ik het wel erg deprimerend nieuws vind. Wat een geweldenaar.

    Maar ik hoor nu dat Colin een contractverlenging heeft gekregen? Wat is dat voor achterlijke bullcrap! Ik denk dat elke blinde wel ziet dat hij absoluut het niveau niet aankon. Hij kon niet eens het niveau, met alle respect, van NAC Breda aan! Zijn ze nu helemaal achterlijk geworden bij mijn cluppie?
     
  10. tomkaman

    tomkaman Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk toch Manchester United de CL wint zei hebben momenteel het beste team.
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Mooie avatar ;)
     
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Real en Roma zijn zowat de top op sportief gezien. Als je bij Ajax zou blijven is de kans dat je een champions league wint klein. En de italiaanse en spaanse competitie zijn ook beter op sportief gebied. Dus zoals iemand anders al zei je kan dat totaal niet vergelijken.
     
  13. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb echt zin in Manchester United vs. AS Roma. Hopelijk stampt United Roma weer de grond in zoals vorig jaar.

    En alle lof voor Johnny. Pure 100% Ajacied. Als iedereen bij Ajax zoveel belevenis in z'n spel toonde als hij keer op keer, was Ajax onhoudbaar...imo, natuurlijk.
     
  14. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Manchester is op dezelfde dag als Arsenal of niet? Dan hoop ik toch echt dat ze Arsenal-Liverpool uit gaan zenden en als ik eerlijk ben (Kuyt, v Persie, Babel) denk ik ook dat dat gaat gebeuren..
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ben ik de enige die raar vind dat Jonny naar Atletico gaat??? Ik bedoel dat is toch ook gewoon een net niet club. Ik had wel verwaht dat hij naar een beter club zou gaan.

    Ik baal er ontzettend van dat die weg is. Echt een zwaar gemis. M'n dag was meteen verneukt.

    Kom ik thuis lees ik dat Colin voor 2 jaar bijtekent. Is 1 apil vervroegd dit jaar????
     
  16. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Atletico is wel degelijk een stapje omhoog. Ze staan momenteel 4de in Spanje en hebben een rijke geschiedenis. Ik snap alleen niet dat ie voor het schamelijke bedrag van 10 miljoen is verkocht. Het is echt een schijntje voor een speler van John's kwaliteiten. Wederom klote verkoopbeleid @ AFC Ajax!

    Mja, dat heeft dus alles te maken met het contract en die vaste gelimiteerde afkoopsom van dus 10 miljoen...

    Haha, ik kwam vannacht op werk, en zowat eerste wat ik hoorde op de radio was dat Heitinga had getekend bij Atletico Madrid. Heb de rest van de dag beetje rot om me heen gekeken.


    Colin zelf was zelfs verrast. Kun je nagaan hoe ie denkt over z'n eigen kunnen. Belachelijk deze onzin. Waarom luisteren ze bij Ajax niet gewoon naar de plannen van Cruijff. 't Is toch duidelijk dat Ajax het in zijn gouden jaren altijd van de eigen jeugd heeft moeten hebben. Het is gewoon ronduit achterlijk dat ze blijven voor-borduren op de (mis)ingeslagen weg. Een goed berichtje omtrent jonge talenten dat ik dan wel had gelezen vanavond:

    http://www.vi.nl/NieuwsItem/AjaxLegtZestien-EnZeventienjarigenVast.htm
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja het verbaasde mij eerst ook dat het 'maar' Atheltico is. Maar ej, hij zal er wel altijd spelen en speelt in Spanje straks tegen Barca en Real. Athletico staat 4e, dus heel slecht doen ze het niet. Misschien CL volgend jaar? Ik weet alleen niet hoe het met CL plaatsen geregeld is in Spanje. Anders toch op zijn minst Eufa Cup met een beter team dan Ajax, dus meer kansen.

    Ergens zit in die punten toch wel wat waarom Heitinga voor Athletico heeft gekozen. Met als belangrijkste is denk ik de speelminuten. Die zal hij zeker krijgen met zijn kwaliteiten in een van de mooiste competities van Europa ,bij een toch gewoon goed elftal van een club met redelijke historie!

    Ja, inderdaad dat contract. Wel jammer, maarja misschien was hij anders gratis weggelopen als hij dat contract niet had getekend zonder die transfersom.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  18. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    [​IMG]
    Uitkaarten waren al uitverkocht dus toch nog aan een thuiskaart kunnen komen:), wel langs 'harde kern' nec:cool:...


    nu we toch bezig zijn kan ik hier ook wel ff mee patsen:9, als enige club in Nederland.

    [​IMG]
    wel k duur die kaarten:emo:
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    terecht dat je het niet in het pats topic hebt staan, ik zou me schamen als ik die dingen in huis had
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Je hebt gelijk voor Jonny zitten er een hoop pluspunten aan. En als hij voor een club als Real had gekozen had hij idd niet alle minuten gemaakt. Ik gun het hem van harte hoor echt. Het is en topper met een Ajax hart. En idd zonder die clausule was hij al eerder gratis weggegaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina