1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

  1. Arsenal FC

    17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

    13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

    4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

    49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

    0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

    10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

    2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

    10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    :xdat zou een 4-3-3 moeten worden bij real met robben links van nistelrooy midden en ronaldo rechts, raul als centrale aanvallende middenvelder rechts en sneyder links.
    maarja dat zal een droom zijn, robben wordt gewoon een bankzitter

    edit://
    sorry vergeten dat ik hierboven een post had
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was echt een mooie! Weinig kans dat we dat nog een keer zullen meemaken :+
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    inderdaad, met die vrije trap van witschge vlak voor tijd:) als je bij youtube amsterdam tournament intypt zie je alleen dat van der sar die strafschop van huntelaar(?) stopte 2 jaar terug..
     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hadden de eigenaren van Man Utd gezegd, dat ze hem liever op de tribune zetten in plaats van verkopen.
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, maar dat was in 2002 en 2003. Heel lang geleden dus:)

    Maarja in het begin was het Amsterdam Tournament nog wel leuk, maar de laatste keren dat ik er was, was het echt totaal geen zak aan. Het toernooi is helemaal doodgebloed. En komen ze wéér met Arsenal en Internazionale op de proppen. Die heb ik nu wel genoeg gezien.

    Veel dagjespubliek, geen fanatisme, de ''sterren'' die ballen een beetje maar laten geen mooie dingen zien. Nee, ik ben er echt op uitgekeken.
     
  6. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    kom op mensen. er mogen wel wat meer voorspellingen gedaan worden in de vi ek poule!
     
  7. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn hier trouwens nog mensen die naar de afschijds westrijd van jaap stam gaan?
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    when and against who?
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    26 juli geloof ik ,tussen Ajax en een team vol sterren waar Jaap Stam mee gespeeld heeft.
     
  10. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Op vrijdag 8 en zaterdag 9 augustus vindt voor de tiende keer het Amsterdam Tournament plaats. Voor dat toernooi wist het enkele grote namen te strikken. Zo treden Arsenal, Inter en Sevilla aan, de sterkste bezetting ooit klinkt het.

    De eerste dag ontmoeten Inter en Sevilla elkaar, gevolgd door Ajax - Arsenal. Op zaterdag speelt Arsenal tegen Sevilla en treft Ajax de Italiaanse kampioen van trainer José Mourinho.

    Klinkt goed die teams:) Lijkt me meteen een mooie test om te zien hoe Ajax aan het seizoen begint.
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat wisten we al vriend8)

    Zoals gezegd, Amsterdam Tournament is gewoon ruk. Heb me vorige keer echt doodverveeld daarzo. Vooral sponsorfeestje. Dat iedereen zo'n AZ-klappertje kreeg was voor mij echt de druppel. En alweer Arsenal? Jezus, die komt zowat elk jaar. Inter is er ook al een paar keer geweest en van Sevilla krijg ik ook niet echt een harde.
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    En met deze zin gaan we naar een nieuw deeltje toe. Dat je hier kan vinden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina