1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

  1. Arsenal FC

    17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

    13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

    4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

    49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

    0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

    10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

    2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

    10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Zal vast wel op te lossen zijn met een enkel steun. Anders had hij wel anders gereageerd denk ik. Dan was het wel erger geweest.
     
  2. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    stekelenburg speelt niet mee tegen psv:mad:...

    staat op vi.nl
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Hoe vinden jullie de nieuwe thuis tenue van het Nederlandse Elftal ?

    [​IMG]
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    lijkt me ong hetzelfde als het vorige shirt,
    ze doen het gewoon om de spelers en het volk er meer in te laten geloven (en om geld in de kassa te krijgen natuurlijk)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het was vetter geweest als ze dit idee hadden uitgevoerd :D:

    EK-shirt Oranje [​IMG]

    Ze hadden geheid de voorpagina’s gesierd van alle grote Europese kranten. De mannen van coach Marco van Basten. Zonder ook maar één wedstrijd te winnen op het EK deze zomer. Als het aan Maaike Gottschal had gelegen. Als de Amsterdamse modeontwerpster het nieuwe tenue van het Nederlands elftal had mogen ontwerpen.


    [​IMG]

    De 34-jarige Gottschal houdt wel van vernieuwing. En van voetbal. Ze tekende in 2004 voor het project Oranjehemden met als centrale vraag ‘Hoe veranderde het shirt van het Nederlands elftal door de jaren heen’. Haar idee van vernieuwing? Verkleurende tenues.

    Een voetbalshirtje dat van kleur verandert naarmate de lichaamstemperatuur van de speler stijgt. Een wit truitje met een beetje oranje erin als het Wilhelmus klinkt. Om te veranderen in een feloranje shirt als de laatste penalty genomen moet worden. „Dan kun je als toeschouwer zien hoe een speler een wedstrijd beleeft. Hoe spannend het is. Technisch kan het al. Het gaat ver, dat begrijp ik. Zeker in de voetbalwereld die redelijk ouderwets is. Maar als je echt vernieuwend wil zijn, moet je lef hebben.”


    Revolutionair is het zojuist vrijgegeven nieuwe EK-tenue dat het grote Oranje deze zomer in de Alpen zal dragen zeker niet. Klassiek, noemt Gottschal het. „Het mag wel wat gedurfder.”

    Kledingsponsor Nike borduurt vooral voort op de ingeslagen weg van de afgelopen jaren. De retro-look is niet meer, maar erg groot zijn de verschillen met de shirts van het WK in Duitsland niet. De kraag is verdwenen en heeft plaats gemaakt voor een V-hals. Verder zit het shirt strakker door de zogenaamde dynamic fit, een nieuwe pasvorm van het Amerikaanse kledingmerk. Het blauw van de sokken is ingeruild voor nassaublauw, dezelfde tint als het nieuwe uitshirt dat vorig jaar al werd gepresenteerd. Een kleur die nauw is verbonden met het Koninklijk Huis.

    Gottschal geeft het nieuwe tenue een ruime voldoende: „Ik vind de kleurencombinatie oranje, wit en blauw heel mooi. Oranje wordt vaak gezien als een lelijke kleur, maar je moet het juist als een voordeel zien omdat er bijna geen enkel land is dat ook oranje draagt.”
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Denk wel dat Yildirim een dubbel paspoort had toen hij debuteerde voor Oranje. Zowel Nederlands als Turks. Als Gomes echt voor Oranje wilt uitkomen, dan mag hij pas in 2009 een Nederlands paspoort aanvragen, en dan is het nog überhaupt de vraag of de integratieprocedure kan lukken.

    Wat is dit nou weer voor een gare vergelijking? Ja ik ben er ook van overtuigd dat Gomes beter Nederlands spreekt dan Fransesco Totti. En N'Kufo heeft ook geen aspiraties om voor Oranje te spelen, hij speelt voor Zwitserland. Hij kan overigens prima Frans spreken.

    Maar hoe goed Gomes is, ik zie veel liever een Stekelenburg, een Velthuizen of een Waterman v.d Sar opvolgen.
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Huh? Volgens mij mag Yildirim daarom juist niet meer uitkomen voor Turkije.
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    35 miljoen.. dat doet Ajax dan toch wel ff goed.. maar ja ik heb liever natuurlijk de kampioensschaal dan veel geld waar spelers zoals Colin en Delorge van worden gehaald.
     
  9. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, als van Basten met z'n volle verstand dat geld kan uitgeven kan er wel wat moois komen zou ik zeggen. Inderdaad geen mensen meer voor de breedte, maar echt goede aankopen. Maar daar hebben we het wel vaker over..

    Afellay doet zeker niet mee trouwens vanavond, staat op VI. Toch jammer eigenlijk dat door die staking nu Gabri, Stekelenburg, de Jong en Afellay niet aan zo'n topper mee kunnen doen. Maar voor Ajax is het natuurlijk wel lekker.. Ik heb er zin in vanavond, 1-2!
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Volgens mij mocht van basten het bedrag uitgeven dat was verdiend aan de verkoop van babel en sneijder. Ik neem aan dat van basten dit wel met enig verstand gaat uitgeven.
     
  11. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 'm echt de bomb gewoon. Heb 'm meteen besteld. Wel prijzig tho...
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net even gekeken naar het bescheiden programma van Arsenal komende weken..

    za 22/3 Chelsea Arsenal Premier League
    za 29/3 Bolton Wanderers Arsenal Premier League
    wo 2/4 Arsenal Liverpool Champions League
    za 5/4 Arsenal Liverpool Premier League
    di 8/4 Liverpool Arsenal Champions League
    za 12/4 Manchester United Arsenal Premier League

    Echt niet normaal, hier draait het gewoon het hele seizoen om.. Hopen dat ze het goed doorkomen en natuurlijk dat van Persie weer op het goede moment z'n wedstrijdritme te pakken heeft :)
     
  13. Veno Xavier

    Veno Xavier Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    3 keer liverpool achter elkaar, pfffff....
     
  14. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Scheeld een hoop scouting werk :D
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Alles of niets, de dood of de gladiolen. Om maar een maar cliché's op tafel te proppen.

    Ik vrees het ergste voor Arsenal. Ik heb ze hoog zitten, sinds Bergkamp ken ik veel sympathie voor de club, heb zelfs een match gezien op Highbury, maar sommige dingen kan je wel hopen maar realistisch gezien zie je het gebeuren dat ze zowel de Champions League als de Premiership uit handen geven.
     
  16. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Arsenal heeft niks om uit handen te geven omdat ze niks hebben. Ik zie ze nou niet 1-2-3 kampioen worden nu Man. United 3 punten los staat. Dat ze nog tegen Chelsea, Liverpool en datzelfde United moeten is ook niet echt een voordeel.

    Glory, glory Man. United.
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou zo maar eens kunnen dat Manchester United de titel pakt én de CL. Ik zie het wel gebeuren.
     
  18. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, helaas..

    Even wat anders, is het programma van de play-offs van de Eredivisie eigenlijk al bekend? Data?
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Geen idee. Ik heb zelfs geen idee wat alles waar recht op geeft. Vorige twee edities waren de eerste vijf al sowieso zeker van Europees, maar dat lag aan de bekerfinale. En nu zowel Feyenoord (kleine kans) als Roda JC (grote kans) zomaar uit de eerste vijf kan vallen. Moeilijke wiskunde ook.

    Gewoon afschaffen!
     
  20. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina