1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan ik een motorola V620 updaten? Ik heb wel 2 software files gevonden maar ik heb geen idee wat ik er mee moet doen...
     
  2. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet doen :p. Je hebt er kennelijk (nog) niet zo veel verstand van en dan moet je er gewoon niet aan beginnen. Kan je wel vertellen dat je Motorola PST nog hebt ;). Zoek even een tutorial voordat je met flashen begint. Verdiep je er goed in, en zorg ervoor dat je weet wat je doet.
     
  3. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al hoe je java games op je Motorola kunt krijgen???
     
  4. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb zitten twijfelen tussen de RAZR en de D600 van Samsung voor een abbonement van 2 jaar, maar ik weet bijna zeker dat het de D600 wordt... Ik ben alleen niet zo thuis in het hele abbonement-gebeuren, dus misschien is dit een hele domme vraag; Soms zie ik bijvoorbeeld een abbonement van 2 jaar met 100 belminuten per maand. Dan druk ik op specificaties en dan staat er zoiets: 'Belminuten binnen de bundel; 0.07 euro'. Je hoeft toch niet te betalen voor de belminuten die in je bundel zitten? Toch alleen als je over de, in dit geval, limiet van 100 belminuten heen gaat? Help me, voordat ik iets ga afsluiten :)

    Iemand nog ervaringen met deze telefoon trouwens? Nog andere tips & trucs, ik hoor het graag... :)
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ik krijg de samsung e760

    kan je veel smsjes daarop beware? ik heb nu een motorola c350 en die is stront irritant....je kan maar 8 smsjes bewaren |:-
     
  6. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
  7. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    D600 is een goeie keus, in ieder geval een stuk beter als de Razr. Liever nog neem je de K750i ;)
    Maargoed, die 100 minuten x 0,07 = 7,- tegoed per maand is dat, waar dan waarschijnlijk nog sms-kosten bijkomen. Te hopen is dat je als je over je bundel heengaat de prijs per minuut niet omhoog stijgt, maar hetzelfde tarief blijft.
    Veel plezier met je phone!
     
  8. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik zit te twijfelen tussen Samsung D600 en sony ericson W900i hebben jullie mischien advies?
     
  9. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    hola, mij telefoon:cool:
     
  10. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dus je hoeft niet te betalen voor die 100 minuten? Ok :)
    De K750i vind ik niet mooi trouwens...

    Iemand al bekend met de D800? Die kwam ik opeens tegen onder het zoeken... Is het nou echt een opvolger? Hij heeft een mindere camera maar hij is wel goed plat...
     
  11. harm_ltc

    harm_ltc Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een D600 met t-mobile flex 20 abo..
    maar ff een vraagje over de tel zelf...is er echt geen mogelijkheid een puntkomma ( ; ) te typen in een sms bericht??
     
  12. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
  13. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast als je een tering mooie telefoon wilt maar met verouderde mogelijkheden zit je uitstekend bij de V3. De camera is van VGA grootte maar wel van goede kwaliteit. Ook is het beeldscherm zeker niet ondermaats qua tegenwoordige maatstaven. Geen andere telefoon is zo plat...maar als je de top of the top, creme de la creme wilt met alle mogelijkheden die er tegenwoordig te krijgen zijn in een telefoon neem de de D600. Deze is wel een stuk dikker(imo tevens veel lelijker) en zwaarder ook.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2006
  14. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is # ingedrukt houden, dan verschijnt er een soort menuutje daar kun je met je pijltjes omhoog/omlaag en de cijfertoetsen de ; vinden.
    Zo werkt het bij mij, heb een e760 maar als het goed is werkt het hetzelfde
     
  15. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Killaz Op de tel zelf kun je 200 smsjes bewaren, en dan komen er nog smsjes op je sim bij

    /edit woops sorry voor dubbelpost
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je in je SMS zit. Druk dan op de toets waar je kunt kiezen tussen Alfabet of T9. Je krijgt dan op een gegeven moment een menutje waar je kunt kiezen tussen verschillende tekens. Daar zit de ; ook tussen! :)

    Zo is het in ieder geval bij mijn D500..en bij de D600 is het als het goed is gewoon hetzelfde!
     
  17. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    kan inderdaad ook :D
     
  18. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand een goedkoop abbonnement waarmee ik kan gprs'en en 60 of 100 belminuten ofzo
     
  19. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  20. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey allemaal
    Ik zit nu te denken om de Sony Ericson W550I aan te schaffen. Deze telefoon heeft vele opties en niet iedereen heeft hem en dat vind ik wel belangrijk...
    Maar nu mn vraag, zal die draaischijf niet te snel kapot gaan, ik weet niet of dat wel sterk genoeg is.
    Bij de demos zie je hem er egt brak bij zitten, alsof hij nu nog met een kater aan het bijkomen is van een avondje stappen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina