1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja pff daar gaat het juist om , .jar en .jad ...:eek: synchro was echt schijteenvoudig met deze telefoon, gewoon aansluiten en hij herkent hem zo! Nog eens wat anders dan met Nokia...

    enne...ik heb heus wel gegoogled maar ik heb niks gevonden....daarom vraag ik het hier want ik wist dat mensen hier 'n v3 hadden..
     
  2. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is altijd een heikel punt bij Motorola's. Heb zelf een E398 waarvan de software nagenoeg gelijk is, en ik doe het altijd via BT. Via de datakabel is het me niet gelukt. Moet via MIDway oid? Snap het niet echt.
     
  3. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Sync is bij jou wel gelukt maar niet .jar en .jad bestanden begrijp ik hieruit? wtf is midway ooit :eek:
     
  4. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik installeerde de meegeleverde 'mobile phonetools' en had hem binnen een 1 minuut gesynchroniseerd met datakabel. Jar en Jad is mij helaas nog neit gelukt.
     
  5. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee en dat is zwaar kut :mad: slaat nergens op! Was V3 maar een smartphone ...
     
  6. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een 7610 is toch ook helemaal geen slechte telefoon? En jongens, die V3i is vandaag gelaunched! Geweldig lijkt hij me!
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Probleem met verbinden PC<-->Motorola V550.
    Ik heb de software (mobile phone tools v3.2:cool: en een bluetooth stick. Het verbinden lukt niet. Zodra ik het progje open krijg ik eerst de vraag wat ik wil gebruiken als verbinding; Bluetooth, USB Cable of Infrared. Ik kies dus voor Bluetooth en krijg deze melding;
    [​IMG]Wat is er mis? Want met de software die ik meegekregen heb van de Bluetooth-stick kan ik wel foto's, video's en audio van mijn foon afhalen dus het werkt wel, maar alleen niet met de software van Motorola.
    Als ik dan op Install the Bluetooth USB PC Adapter Now klik, zegt ie direct dat ie klaar is met installeren en dat ik opnieuw moet opstarten. Doe ik nadat ie klaar is met opstarten weer opnieuw het progje openen is er niks verandert en krijg ik weer die melding.
    Als ik dan op Use another Bluetooth Adapter installedklik krijg ik dit;
    [​IMG]
    Ik klik op Finish, dan gaat ie zoeken voor modem:confused:;
    [​IMG]
    Vervolgens vraagt ie;
    Do you want to manually install your phone with mobile phone tools? Yes
    Vervolgens krijg ik een wizard met dat ik een modem moet selecteren;
    [​IMG]
    Maar ik heb helemaal geen modem.:confused: Ik heb een bluetooth stick!

    Wat doe ik fout? Of wat moet ik anders instellen?
     
  8. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil je niet helemaal ontmoedigen, maar met de VXXX serie heb ik Motorola Mobile Phone Tools nooit aan de praat gekregen via bluetooth.
     
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik stop er ook mee, die Bluetooth-stick gaat terug naar Media Markt. Ik zag in Duitsland bij de Media Markt een USB Cable van Motorola voor V525 en nog een hoop versies. Past die dan ook op V550, of moet die persé vermeldt worden, aangezien die twee niet echt verschillen van elkaar.
     
  10. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet denk ik wel vermeld worden :) Check anders even op plaatjes naar de uitgang van de V525! Als hij hetzelfde is past hij, denk ik. Klinkt logisch, maar ja, dat is het ook.
     
  11. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij werkt elke Motorola datakabel op elke Motorola telefoon :). En de V525 en V550 zijn fysiek bijna helemaal identiek, dus dat past wel.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2006
  12. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hey even een vraagje... ik wil de motorola v3I bestellen bij star telecom.nl... maar is dat een betrouwbare zaak vraag ik me af. iemand ervaringen?
     
  13. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    mmm, kreeg net deze sms:
    "Service melding van KPN. Voor dit mobiele nr staan nog 1 of meerdere nota's open. Fax vandaag het betaalbewijs naar 050-5518988 om afsluiting te voorkomen."

    is dit echt? of is het een klojo die mijn rekening gegevens wil hebben?? het geld wordt namelijk elke maand automatisch afgeschreven en heb meer dan genoeg geld op me rekening..
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    denk je dat de kpn zo'n sms zou sturen? nee die zouden het via een aangetekende brief opsturen als er echt een paar nota's open stonden lijkt mij
     
  15. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd... of bel kpn eerst ff
     
  16. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    heb contact gehad met kpn en de maand december was idd niet afgeschreven.. Waarom weet ik ook niet.. maarja..
    Vind het allemaal vaag.. ten eerste krijg ik een smsje.. verder helemaal geen bericht, terwijl het geld begin december al afgescheven moest worden.. ten 2de moet ik hun nu faxen... waar de poep haal ik een fax apparaat vandaan??
     
  17. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    omg lol bij je vader op het werk / bij de apotheek of stuur het op de post..
     
  18. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik wil mijn SE K750i updaten naar 008, ben ik echter al mijn instellingen zoals sms'jes en telefooncontacten kwijt? Gezien deze op het interne geheugen staan?
     
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    alsof je ook echt moet faxen.. wie heeft er nou een fax :confused:

    edit: het is volgens mij trouwens onzin dat het zo moet. Als je echt nog moet betalen zou ik wel een toegestuurd nota eisen.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  20. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    k, ben zojuist naar de bank geweest.. hier heb ik het geld (23.13euro) over gemaakt, en een officieel betalingsbewijs gekregen.. En wat koste me dit? 31.13 euro.. fucking hell..

    I.p.v. dat ze me het gewoon met internet bankieren laten overmaken (is gratis, ze hebben het geld binnen en dag, en ik hoef niet me bed uit..)
    Ik betaal nu 8 euro meer, ben een hele dag kwijt, en heb een hekel aan kpn gekregen..
    Fiets nu naar me oma omdat zij de enige persoon is die ik ken met een fax (35minuten fietsen...)

    sdlgjdgshkjdsvfsdyusd
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina