1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, ik wist dat ie aangekondigd was inderdaad! Alleen die gaan mn ouders niet voor me betalen :)
     
  2. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee uhh mijn ouders betalen zowieso niks meer voor me, ik moet werken, nee zwoegen, voor alles wat ik koop 8)

    Zou het niet een beetje raar zijn als je ouders zo waren: oh kijk eens Koos, ik heb wat voor je gekocht! Een nieuwe telefoon!
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Zeker raar, want ik heet Maarten..
     
  4. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dan blijkbaar zo verwend want mijn moeder zei notabene tegen me: "Vind je dit niet iets?" Nouja ik vond het wel mooi natuurlijk :)
     
  5. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    dude, lolbroek aan zeker?
     
  6. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    /Edit: laat maar, kzag t al
     
  7. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    omfg!!

    De Motorola V3 staat gewoon ff bij Kijkshop.nl en bij de Belcompany(misschien bij wel meer winkels) te koop voor

    199,95

    inlc. 15 € beltegoed 8)

    Nou zit er aanemelijk zo'n kut Orange logo erop, maar dat is verwijderbaar.
     
  8. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij zat winkels ook voor 179,99 :)
     
  9. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag jij me vertellen welke?
     
  10. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij tele 2 kun je em gratis krijgen bij 2 jarig 10euro per maand abonnement

    das weliswaar 40 euro meer, maar je krijgt er dan wel 240 euro beltegoed bij :). ik zit iig nog steeds te twijfelen welke versie van de htc wizard ik wil kopen. (je hebt er iets van 7 meen ik). Ik vind trouwens dat pocket pc/ smartphones veel nuttiger zijn dan java telefoons, zeker nu er in de nabije toekomst op elke straathoek een wifi paal komt te staan.
     
  11. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of de SE K300i ook met telfort prepaid te koop is?
    ik heb hem al wel gezien bij vodafone en orange, maar die netwerken wil ik niet.
     
  12. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijkshop dacht ik :) En heb hem ook gezien bij een grotere telecomwinkel! Edit: V&D heeft (had) m ook
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2005
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb een poosje ff een inval telefoon. Een Sony Ericson J200i i.c.m. KPN abbonement. (Die goedkope telefoon is omdat mijn eigen wordt gerepareed, en ik nog een paar maanden moet doen met mijn abbonement)

    Maar ik heb dus een probleempje. Namelijk het bereik ! Ik heb bijna nergens goed bereik meer. Ik woon in omgeving Utrecht. (Hier ga ik ook naar school etc)

    Maar weet iemand misschien of er werkzaamheden zijn bij KPN ? (Of aan atennes in mijn omgeving)

    Of is soms mijn mobiel gaar ? En moet ik misschien terug gaan naar de winkel, want hij heeft het wel goed gedaan :eek:
     
  14. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je even de consumentensite moeten opzoeken...
     
  15. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag!!! Ik heb dus een nieuwe RAZR v3...daar zit bluetooth op ...maar is het wel mogelijk bestanden te verzenden via bluetooth!!

    OMG als dat niet kan gvd dan baal ik echt! Ik kan alleen verzenden in een bericht, dus MMS(staat ook lekker duidelijk aangegeven btw)!!

    Iemand??

    p.s. de v3 is geen kut-toestel hoor :+
     
  16. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk kan dat. Op een bestand de menuopties tevoorschijn toveren en dan kopieren doen. Dan kan je kiezen dat je hem via BT wilt kopieren.
     
  17. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn daar was ik echt nooit achter gekomen thanks *)
     
  18. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok nu is er weer iets namelijk

    ik wil .jar of .jad applicaties installeren op m'n motorola (javagames) maar met synchroniseren van PC naar mobiel lukt het niet, en als het zou lukken, is het mogelijk die te installeren?? Want ik dacht dat deze Motorola niet echt een smartphone was zoals mijn oude Nokia 7610...

    En wie weet waar dat programma te vinden is waarmee je het intern geheugen kunt vergroten?

    /edit
    ohja enne hoe kan ik skins installeren op m'n V3?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2005
  19. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de meegeleverde software synchroniseer je hem zo. Jar en Jad is me overigens nog niet gelukt! En voor die laatste 2 even lekker googlen. Eitje. Mooie HALO2 skin gezien!
     
  20. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een I-Mate SP3i. Oftewel Qtek 8020 oftewel T-Mobile SDA.

    Nu heb ik sinds net pocket internet totaal van T-Mobile maar ik krijg geen verbinding met het internet.
    De klantenservice helpt alleen de contracthouder ivm de privacywet en mn technischblinde moeder snapt niks van die kan die instellingen niet aanpassen naar aanwijzingen van de klantenservice.

    Iemand hier die het weet?
    Ik heb het al geprobeerd met de t-zones instellingen voor de SDA. Die aanwijzingen kunnen wel, maar werken nogsteeds niet.

    Op de website van T-Mobile kan ik verder ook niks vinden over het verbinden met internet. Het gaat overigens gewoon via GPRS.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina