1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Kzal t proberen.

    Nog iets: de phone komt uit Engeland. Kan ik mn Nederlandse simkaart van telfort gewoon gebruiken?
     
  2. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    In principe wel, het is een tri (of quadband) telefoon. Dat betekent dat je hem over de hele wereld kunt gebruiken. De firmware zal wel niet nederlands zijn dan!
     
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Wat dus inhoud dat?

    En is dat niet te upgraden naar Nederlands dan?
     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Overduidelijk van de vrachtwagen gevallen :)
     
  5. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Orange heeft een geweldige nieuwe foon uitgebracht _O_ :

    Orange SPV M3000
    [​IMG]
    De M3000 is de nieuwste telg uit de Smartphone spv reeks van orange en is een branded versie van de HTC Wizard, die ook verkijgbaar is als: I-mate K-JAM, Qtek 9100, T-mobile Vario, Vodafone VDA Compact II, O2 XDA Mini S, Dopod 838, Cingular 8100 & 8125.
    De HTC Wizard is een geweldig apparaat wat de Telefoon en de Pocket PC met elkaar combineert uitgerust met de modernste specificaties. Hieronder een kleine overzicht van wat de telefoon allemaal kan:

    Specificaties:
    • Formaat: 108 x 58 x 23,5 (LXBxD in millimeter)
    • Gewicht: 150 Gram
    • Systeem: Windows Mobile 5 (2005), Pocket PC Edition
    • Uitvoeringen: Antraciet met Zilver (zie afbeelding)
    • Processor: TI OMAP850 200Mhz Dual Core(!)
    • Geheugen: 128MB Rom, 64MB Ram
    • Geheugen: Uitbreidbaar tot 2GB met miniSD Kaart
    • Scherm: LCD Touchscreen, 320x240 Pixels, 65K, 2.8inch
    • Camera: CMOS, 1.3MP (2.1MP Interpolated)
    Input/Output:
    • Mini USB v1.1
    • Audio 2.5mm jack
    • 5D navigatie pad, softkeys, hotkeys etc.
    • Uitschuifbaar QWERTY(!) toestenbord met backlight.
    • touchscreen functionaliteiten
    • Speakers: Geintegreerd, Stereo.
    • Oproepsignaal: MIDI,WAV, MP3, WMA & Trilfuntie.
    Connectiviteit:
    • GSM Quadband (850/900/1800/1900)
    • GPRS Class 10
    • EDGE Class B
    • Bluetooth Class 2
    • Infrarood (IrDa)
    • Wi-Fi/W-Lan 802.11B/G
    Voeding:
    • Batterij: 1250 mAh Li-ion batterij
    • Laadtijd: <2 uur
    • Spreektijd: 270 minuten
    • Stanbytijd: 200 uur
    Voorgeinstalleerde Software
    • Microsoft Outlook
    • Word Mobile
    • Excel Mobile
    • Internet Explorer
    • Windows Media Player
    • Pocket MSN
    • Active SYnc
    • Comm Manger
    • Clear Vlue PDF
    • File Explorer
    • SIM Manager
    • Pictures & Videos
    • Modem Link
    • Calculator
    • Java Games
    • Download Agent
    • Midlet Manger
    • Terminal Services Client
    • Voice SpeedDial
    • ZIP
    Meegeleverd word:
    • Reislader (220V)
    • Batterij
    • Stereoheadset met microfoon
    • Draagtas
    • Stylus (2x)
    • Mini USB Cable
    • CD-ROM met handleiding en software
    • Handleiding
    • 512 MB MiniSD Kaart
    Prijzen: (alleen de betaalbare)
    • Orange Free €32.50, 1 Jaar, € 154,95
    • Orange Free €42.50/62.50/82.50, 1 Jaar, € 104,95
    • Orange Free €22.50, 2 jaar, € 114,95
    • Orange Free €32.50, 2 jaar, € 59,95
    • Orange Free €42.50, 2 jaar, € 39,95
    • Orange Free €62.50/82.50, 2 jaar, € 29,95
     
  6. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh, volgens mij bedoel je "een Orange stickertje op een HTC telefoon geplakt". ;)
     
  7. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat bedoel ik :D , maar desalniettemin vind ik dat dat HTC dingetje een hoop kan, iets om aan te schaffen met kerst :)
     
  8. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Niet eens, boel bleek fake te zijn. Maat van me had het geld al overgemaakt :{
     
  9. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonde, maar ja, het was wel te verwachten :)

    Even een vraagje:

    Ik krijg binnenkort mijn abonnement, maar vanaf wanneer gaat de provider mijn maandelijkse kosten afschrijven? Ik bedoel eigenlijk te zeggen: Hoe weet de provider wanneer ik mijn abonnement ga gebruiken? Als het via de sim gaat, kan ik toch gewoon het kaartje doorknippen en de tel houden? Lijkt me niet, maar hoe dan?
     
  10. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Vanaf de dag dat je het abbo afsluit? Of je er nou mee belt of niet. :)
     
  11. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb mijn abbo 2 maanden geleden besteld, dus dat klopt niet :) (Krijg de tel dus 1 dezer dagen)
     
  12. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb voor mijn K750i games in zip bestanden gedownt, ik moet ze echter als .jar bestanden op mijn phone zetten. Als ik de bestanden unzip vind ik geen .jar bestanden? Wat moet ik doen!?
     
  13. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel .jad?
     
  14. Aeighdan

    Aeighdan eej-den

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die een W800i hebben :

    Heeft een van jullie een alternatief voor het Disc2Phone programma? Want imo schiet dat programma te kort:+
     
  15. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Vivi O: Gewoon de SE PC suite?

    En Voytec: Nee... geen .jad
     
  16. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me het volgende af:

    Ik heb sinds kort zo'n Razr (onding, maar toch stiekum wel leuk). Ik dacht, laat ik eens een zoekactie uitvoeren naar wat mp3 ringtones. Alsof je naar free pron zoekt, wat een achterlijke websites kom je tegen. Allemaal pretendeert men gratis te zijn, in werkelijk schuilt overal wel een vorm van betalen achter.

    En waarom? Het is een fekkin' mp3tje van 100kb...hoe kan het dat hier voor betaald moet worden?

    Maargoed, de vraag: weet iemand een betrouwbare site, waar je gewoon echt gratis een mp3 ringtone kan downloaden? (realtone?)

    Thanks
     
  17. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Met makkelijkst is om even een programmaatje te zoeken waarmee je zelf in je mp3'tjes kan snijden :)
     
  18. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een tijdje de Samsung E760, lekker foontje bevalt prima, met een hi €20 abo. Nu heb ik even een vraagje, hoe zit het nou precies met die facturen? Ik heb de eerst 2 op verschillende data gekregen (dus niet 17 okt en 17 nov maar 23 okt en 17 oid), gaat dit nog veranderen of is het bij Hi zo dat je steeds op een andere dag van de maand je factuurdatum hebt?
     
  19. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Motorola V3 is ook binnen. Ik heb er al uitgebreid mee gespeeld en ik moet zeggen, het is een goed toestel. Het toestel voelt robuust aan, en de scharnier is goed stevig. Het design is denk ik het allergrootste pluspunt: Hij is zó plat! En ik moet zeggen (heb het laatste jaar 7 telefoons gehad) dat ik nog niet zo'n fijn toetsenbord gehad heb. Het sms'en gaat ongelooflijk snel. Het is trouwens mijn eerste Motorola, en ik heb totaal geen moeite met het menu ofzo. Het scherm is super. Helaas is de telefoon wel iets aan de brede kant, maar ja, ik heb ook een smartphone gehad en die was nog breder. Het kan ook niet anders met zo'n 2.2" scherm. Dan de functies: Het geheugen is klein, dat moet gezegd worden. Toch is het genoeg om veel mp3 ringtones en een stuk of 5 mp3'tjes. Heel jammer van dat geheugen, maar de speaker daarentegen is écht goed! De speaker van mijn voorgaande telefoon, de samsung D500, is hierbij echt een lachertje. Zelfs met het bijgeleverde speakertje. Nouja de camera is prima voor een telefoon. Er zijn beteren, zoals bijvoorbeeld de samsung D500. Filmen kan deze V3 ook niet; zonde. Aan de andere kant, ik heb de D500 2 maanden gehad, en ik heb 1 keer een filmpje gemaakt. Ook een plus van motorola is toch wel dat ze het toestel zo compleet leveren. Ik heb het dan met name over de bijgeleverde datakabel en software. Werkt gelijk super! Ook vrij uniek, is dat de telefoon ook oplaadt via de mini-usb ingang. Op je adapter zit een soort kopje waarmee je het toestel via het stopcontact op kunt laden. Aangezien ik hier altijd wel een mini-usb kabeltje heb liggen, plug ik hem gewoon even in en dan laadt hij gewoon op! Super dus. Jammer vind ik dat de achtergronden van het in- en externe scherm altijd aan elkaar gekoppeld zijn; Je kunt maar één achtergrond instellen. Nouja alle verder zijn standaard functies als kalender, calculator en wekker prima in orde.

    Dus ja, ik vind hem erg gaaf. Het is een prima toestel van Motorola, maar het had mijns inziens een echt perfecte telefoon kunnen zijn. Daarmee bedoel ik dat Motorola eigenlijk wel wat functies had mogen toevoegen. Toch zijn de functies die het toestel heeft, dik in orde!

    Hmm als ik nog iets vergeet zet ik het er wel bij :)
     
  20. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste kerel

    kijk eens wat ik voor jou heb gevonden?


    De Motorola V3i
    1,23 Megapixel camera , uitbreidbaar geheugen, 64/128/256 MB ingebouwd.


    [​IMG]

    van www.tweakers.net :
    Motorola heeft vier nieuwe 'Razr'-telefoons aangekondigd, waaronder de V3i die voorzien is van Apples iTunes-software. De telefoon zal naar verwachting voor het einde van het jaar verkrijgbaar zijn, wellicht net op tijd om als kerstpresentje dienst te kunnen doen. Het apparaat volgt Motorola's Rokr op, de eerste iTunes-telefoon, die slechts matige verkoopcijfers liet zien. Met de platte Razr hoopt Motorola het verlies goed te maken; in het algemeen verkopen Motorola's Razr-telefoons namelijk vrij goed. Naast een iTunes-model is er ook een model beschikbaar dat gebruikmaakt van Motorola's eigen Digital Audio Music Player.

    geil ding al zeg ik het zelf 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina