1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm das niet de opvolger van de w800 hoor, gewoon een andere mobiel, en deze telefoon is ook niet echt mobiel meer(formaat)
     
  2. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    foutje
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  3. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    dat steekt me dus zo he, op elk forum hoor je dat het een koelkast is -_-.

    Dat is zo ovedreven, neem de kleine mobiel, doe er aan alle kanten een paar millimeter bij en je hebt deze mobiel. het lijkt tegenwoordig wel of alles zo klein moet zijn dat je het niet eens meer fatsoenlijk vast kan houden voor het goed is, ongeacht de functies.

    Edit:/ Ter vergelijking
    De W900: 109 x 24 x 49 mm
    De K750i: 100 x 21 x 46 mm. Dat betekend dat deze 'koelkast' niet eens 1 cm langer is dan een mobiel van een formaat waar niemand over klaag, en maar liefst 3 mm breder en 3 mm dieper -_-.
    En dan heb ik het nog niet over het feit dat het scherm van de w900 320 x 280 pixels is en die van de K750i slechts 176 x 220
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  4. Mauriz

    Mauriz Active Member

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Je had het misschien beter kunnen afzeggen, dit is misschien zo'n instinker dat ze je abbonement stilzwijgend met een half jaar/jaar verlengen. Ik zou in ieder geval zeer snel bellen, als je je abbo wilt stopzetten.
     
  5. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    De afmetingen die jij noemt zijn wanneer deze telefoon dicht is, en 1cm vind ik op een mobieltje nogal wat uitmaken, maarja ik ben blij met mn d600, dus je zal mij niet horen zeuren ;)
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    had er laatst al iets over gelezen, ziet er wel sexy uit, maar ik ben tevreden met m'n w800i.. veeel kleiner O-)
     
  7. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar ja, maar als je een lijst maakt met contactpersonen en een lijst met favoriete internet adressen heb je dat toetsenbordje alleen nog nodig om sms'jes te typen ;).

    Maar ik twijfel eerlijk gezegd ook nog steeds tussen deze en de w800. Toch vanwege het formaat maar vooral vanwege de prijs :p
    En er zijn nog geen goede providers die umts dekking hebben, bij vodafone bijv. betaal je bijna alle umts diensten bovenop je umts abbo.
     
  8. Blue Bunny

    Blue Bunny Bink

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk er ook over om de samsung d600 te halen.. Vraagje: wat voor abbo heb je? en, waar heb je hem gehaald?
     
  9. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m bij belcompany gekocht, maar dat was tijdens de actie dat ze 10jaar bestonden:
    10 maanden 16€ en 2 maanden €26 + 69€ bijbetalen, in totaal dus redelijk goedkoop in vergelijking met andere aanbieding die toen liepen

    edit:
    hij is nu 10 euro per maand 2jaar lang bij gsm.nl
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2005
  10. Blue Bunny

    Blue Bunny Bink

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    oke

    Dan nog een laatste vraag: hoe zit het met de mp3 speler? goede kwaliteit? hoeveel mb? tot hoever uitbreidbaar?

    Ik zit namelijk met het probleem dat ik een mp3 speler en een nieuwe telefoon nodig heb. Als je elke dag anderhalf uur op de fiets zit is een muziekje wel erg lekker natuurlijk.. (ik dacht aan de Iriver H10)

    maarrrr mobiel bereikbaar zijn is natuurlijk ook belangrijk. Ik zit nu nog met mn oude nokia 3310 die op sterven na dood is.

    Wat een moeilijke beslissingen in het leven :+
    Tenzij je veel geld hebt ;)
     
  11. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al twee keer geprobeerd om online een telefoon te bestellen bij tele2. Elke keer gegevens ingevuld en de telefoon moet binnen 3 weken komen. Na 6 weken nog steeds niks gezien en dat twee keer. hebben meer mensen hier ervaringen mee?
     
  12. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is alles prima gegaan. Bel ook al vast met tele2. Super mensen!
     
  13. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Is dat nou echt zo goedkoop? Is smsen dan ook goedkoop of wat?
     
  14. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ze geven nu al 360's bij telefoon abbos weg :eek: wel core pakket maar toch, ik ga in februari een ander abbonoment nemen en k probeer er dan ook een 46 bij te krijgen !
     
  15. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel tussen de Motorola E770, de Sony Ericsson V600i en de V800. Ik weet dat de V800 de nieuwste is, maar is het ook de beste? Of is een van deze andere een beter alternatief? De V600i heeft ook FM radio.. lijkt me wel handig of is het een nutteloze feature?
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  16. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Mp3 speler heb ik nog niet uitgebreid getest met oordopjes, maar vond t redelijk klinken voor standaard oordopjes. door de speakers klinkt het goed voor een telefoon. De telefoon heeft intern geloof ik iets meer dan 80mb geheugen, en is uitbreidbaar d.m.v microsd/t-flash geheugen kaartjes. Er zit geen limiet aan de grootte van die geheugen kaartjes. De grootste op dit moment verkrijgbaar is 512mb, en 1gig komt binnekort, en groter dat duurt weer ff maar dat zal ook wel komen.
    Ik hoop je zo geholpen te hebben
     
  17. Blue Bunny

    Blue Bunny Bink

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaa, dankje!
     
  18. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    alsjeblieft, en laat t ff weten als je de telefoon hebt gehaald, wat je ervan vind etc!
     
  19. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Kan via marktplaats een w800i krijgen voor €200,-. Er zit alleen geen bonnetje bij omdat ie rechtstreeks uit de fabriek komt ofzo :confused:. Hij meent dat ik wel gewoon europese garantie heb bij Sony Ericsson. Klopt dat of is dit een bullshit verhaal?
     
  20. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    kan je dat niet checken ofzo dat je ff met de klantenservice belt en dat je dan gegevens moet doorgeven en dat zij dan zeggen of ie legaal is of niet
    ??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina