De 'Dirty or damaged disc' thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 23 nov 2004.

  1. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij hebt het alleen maar bij een level in halo en verder nergens in dat spel? Normaal hoor ik altijd dat ie na 5 min ofzo niet kan lezen, maar bij alleen maar 1 bepaald level had ik nog niet gehoord... vreemd.
     
  2. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ook een launch Xbox, half jaartje geleden begonnen de problemen met Links terwijl andere spellen het wel gewoon deden.
    Werd steeds erger, was soms een kwartier bezig om op te starten.
    Totdat ook dvd's problemen begonnen te geven, het schijnt aan de dubbellaags dvd's en spellen te liggen dat ze met de oude drive niet meer werken.
    Heb 2 maanden geleden een nieuwe Xbox gekocht en het probleem was verholpen.
    Live acount en de meeste saved games gewoon overgezet met een memorycard en alles was weer bij het oude, alleen 150 euro lichter.
     
  3. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch vreemd dat ik het dan maar bij 1 spel heb (pgr2) terwijl ik gewoon ninja gaiden, halo2, fable en al die andere nieuwe spellen gewoon kan spelen. Ik heb mijn xbox namelijk ook vanaf de launch...
     
  4. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens kleine verbetering, ik heb 2 levels die het maar af en toe doen. Ik vind het ook heel vreemd.
     
  5. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Morrowind, mijn eerste game die ik echt speelde, liep wel vaak vast. Nu had ik dat wel eens met Fable. Geeft ie aan dat de disc niet goed is enzo. Na 10f 2 keer opniew proberen doet ie het wel. Ik vind het ook zo vervelend dat ik geen CD-r kan afspelen en op mijn soundtrack zetten. Kameraad van mij kan dat weer wel.
     
  6. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat ligt gewoon aan het type dvd-drive. De samsung schijnt dat wel te kunnen en de philips en thompson niet. Cd-rw leest ie trouwens wel goed bij mijn thompson maargoed, weer on topic.
     
  7. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Maar een 2e Xbox rijker.... wat heb je daarmee gedaan?
     
  8. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook vaak last van dirty disc. zelfs bij de nieuwste spellen.
    ik moet de disc er meestal iets van 3 keer indoen, en als hij dan opstart, loopt hij ook nog vaak vast. :mad:
    kan iemand mij vertellen:
    of het helpt om een nieuwe dvd-drive erin te zetten.
    of het makkelijk is om te doen.
    en hoe duur zo'n drive is (het liefst een dvd-drive waarmee ik CD-r en DVD-R(W) kan afspelen???
    alvast bedankt
     
  9. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    niet cross-posten. Zet je vraag gewoon in 1 thread en wacht daar op antwoord.

    Om even antwoord te geven: ja, het zal waarschijnlijk helpen. ja, het is makkelijk te doen. Volgens mij kun je op een duitse site voor ongeveer 65 euro een nieuwe dvd speler kopen.
     
  10. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    OK bedankt
    en ik zal niet meer crossposten sorry.
     
  11. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt hier nog, denk erover om hem uit elkaar te halen en er dan een soort van kunstwerk voor aan de muur te gaan maken.
    Moet ik wel eerst in een creatieve bui zien te geraken. ;)
     
  12. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou de kappen carbonite-grijs kunnen spuiten en dan op een centrale plek in je huis hangen. Net zoals jabba the hut met han solo heeft gedaan ;)
     
  13. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje: Mijn xbox doet soms wel eens raar want hij kan vaak geen dvd's afspelen en ik krijg soms een melding dat de cd beschadigd is. Ik ben dus van plan de helpdesk te bellen maar heb je het bonnetje van de xbox nodig om je xbox door microsoft te laten repareren?
     
  14. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Het bonnetje is je bewijs van garantie, dus ik denk van wel.
     
  15. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt zwaar klote (als het zo is) want ik heb dat bonnetje niet bewaard
     
  16. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand met zekerheid zeggen dat je een bonnetje nodig hebt want mijn garantie loopt binnenkort af
     
  17. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij niks meer dan logisch dat je het bonnetje nodig hebt, dat is eigenlijk altijd zo wanneer je iets laat repareren, inruilt, enz. Dus ik kan eigenlijk wel zeggen dat je een bonnetje nodig hebt om je xbox te laten repareren.
     
  18. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook een keer zoiets gehad, dat je twee nieuwe spellen kreeg van M.S als je een launch Xbox had.
    Had toen het bonnetje al weggegooid, maar ben toen teruggegaan naar de winkel waar ik hem gekocht had, en na een beetje slijmen met de vrouwelijke chef maakte ze alsnog een nieuw bonnetje.
    Moet je wel rond sluitingstijd komen anders kunnen ze de datum van de kassa niet terugzetten.
    Werd trouwens nog erg gezellig met haar :eek:

    @Stealthviper, goed denkwerk _O_
     
  19. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou de details maar voor je :+
    Dit is inderdaad wel een goed idee (bijna net zo goed als mijn carbonite xbox idee :9 ) Misschien dat je met een beetje slijmwerk wel aan een bonnetje kan komen...
     
  20. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de helpdesk van MS opgebeld en je hebt gewoon helemaal geen bonnetje nodig!! Dus mijn xbox wordt gelukkig gerepareerd!
     

Deel Deze Pagina