De 'Dirty or damaged disc' thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 23 nov 2004.

  1. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox heeft die kuren ook, af en toe wil ie dingen gewoon niet laden echt zo irritant is dat, dan zegt ie dat ie durty or damaged is, mijn box zit niet meer in de garantie dus ik kan hem wel opsturen maar dat kost 150 euro dus ik ben gek,

    wat ook vaak helpt is je xbox net een beetje te kantelen dus iets bij de voorpootjes te zetten dat ie schuin staat, dan doet ie het ook wel vaker
     
  2. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn net helemaal gelukkig Conker: Live & Reloaded gekocht in de uitverkoop. Nou laat dat laden maar zitten dus. Bij het opstarten hoor je de drive gewoon toeren maken omdat hij problemen met lezen heeft. En daarna bij het laadscherm steeds een screen met dirty disc error. Grrrr. Heb m'n DVD drive al eens vervangen (van Philips naar Thompson) en wordt een beetje dure kwestie anders. Helaas draait ie (nog) niet op de Xbox 360. Tenzij iemand een briljante oplossing heeft ga ik hem maandag maar proberen terug te geven.
     
  3. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broertjes Xbox had er sinds gister morgen ook last van(zijn xbox komt uit januari vorig jaar). Gister avond heb ik dus de klantenservice gebeld, hele aardige man aan de telefoon. Hij zei dat je de laatst gesavede samegame moest deleten van je hard disk, en dan je ene laatste, op twee na laatste, etc. Nou nadat mijn broertje zijn Dead Or Alive savegame had gedelete, probeerde hij nog een keer Halo 2 te starten, en hij deed het gewoon. Dus mensen die ook last hebben van een dirty disc error, delete even je laatst gesave game en dan kan het zijn dat hij het weer doet..
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.476
    Leuk Bevonden:
    17.601
    Mijn Oblivion spacete em helemaal. Elke keer maar zeiken dat die disk unredable is. Nou, die 360 kan de pot op van mij. TES4 doet het wel bij me vriend namelijk. Dus MS gebeld. 360 wordt WEER gerepareerd [2e x]... Kansloos..
     
  5. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten nog steeds echt wel fouten in de 360 he er is bijna niemand die hem nog niet heeft moeten laten repareren, echt erg
     
  6. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is gelul, er zijn genoeg mensen die hem vanaf de launch probleemloos hebben. Van die mensen hoor je alleen niets. Ik heb hem al sinds 2 december, zonder problemen.
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds 2 Dec 05 en geen probleemen.
    Op geen één CD zitten krasjes, en de 360 werkt gewoon hoe hij moet werken.

    Het ligt er ook aan hoe je met je 360 om gaat.
     
  8. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox I verandert van plaats van buro naar salon en ik steek hem aan en kspeelde fifa 06, da werkte perfect en bij het tweede spelletje liep hij vast toen er gescoord werd en dan sloot ik de xbox af en terug aan en toen stond er: 'disc may be damaged or dirty' heb es disc voorzichtig gekuist met doekje en de lader ook, toen ik hem dan aanstak werd het lichtje ipv groen, rood en stond er: 'xbox requires service' in 10 talen.
    Wat nu gedaan? hij toont dit niet meer maar het spel loopt nu altijd vast.
    zou dit komen van te veranderen van plaats?
    en ik hoor hier dat het 150 euro kost om hem op te sturen naar MS als je geen garantie meer hebt, heb hem vroeger (toen er ook vaak stond disc may be damaged or dity) es naar game mania gebracht en die hebben hem opgestuurd naar MS en toen zat er nieuwe lezer in en werkte ie terug perfect maar dat was week voor dat hij uit garantie was :confused: en dat is nu zo'n jaar geleden dus heb ik geen garantie meer.
     

Deel Deze Pagina