1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 18 nov 2008.

  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zie het in ieder geval niet staan, 1680x1050 met balken is ook niet alles, vind het op sich niet zo erg, maar wel als ik er bij nadenk dat ik dus eigenlijk deze 22" heb gekocht om van die dingen af te zijn, en nu krijg ik ze juist..
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ach ja, er zijn ondertussen ook monitoren met 16 : 9 verhouding te koop dus dan heb je weer geen zwarte balken, maar als je aan het gamen ben zie je het toch niet.
     
  3. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    TFT monitoren

    Hey,

    Ik heb op dit moment het idee om een xbox360 te kopen. Het probleem is dat ik op dit moment alleen een PC hier heb staan met een TFT 19" Plug 'n Play beeldscherm(geen idee wat het verder voor soort is). Deze heeft maar 1 kabel ingang(waarschijnlijk VGA). Daarom denk ik dat er ook een nieuwe monitor bij moet. ik hep wat gegoogled en ben bij deze blijven hangen. Ik zou alleen wel een second opinion willen hebben...

    http://www.otto.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Otto-OttoNL-Site/nl_NL/-/EUR/ONL_DisplayProductInformation-ArticleNo;sid=JAIN5e7FUElB5qfkuzYLjYLPwFOorfZE_QeGIv4jDZO67MdUkwuGIv4jX1Ph2g==?ls=0&ArticleNo=36387572

    Is een nieuwe monitor in jullie ogen ook nodig?
    Is dit dan een goede voor een nieuwe Xbox360

    PS: het liefst antwworden in nijntjetaal, ik ben niet zo thuis in vaktaal(alhoewel het geen kwaad kan wat te leren) :D
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Prachtige monitor. echter veels te duur. Voor 30 euro minder heb je hier dezelfde maar dan 22 inch.

    Echter het is niet per se nodig een nieuw beeldscherm te kopen. Je zou gewoon een verlengkabel aan je monitor kunnen hangen, en dan telkens van kabel wisselen wanneer je wilt xboxen en computeren, ik neem aan dat je dan wel snapt wat ik bedoel ;)

    Bij die T220 is dat nog makkelijker, je sluit je PC aan via de dvi aansluiting, en de xbox via een vga aansluiting, en dan kan je met 1 knopje op de monitor zo wisselen tussen xbox en computer, zo heb ik het zelf ook :)
     
  5. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Danku voor de snelle reactie,

    Ik dacht na een half uurtje dat dit wel een mooi prijsje was. maar een grotere voor minder geld sla ik niet af.
    Om iedere keer achter mijn PC te kruipen om kabels te verwisselen doe ik liever niet.

    Mr is die Samtung 22" wel HD? ik dacht namelijk dat dat wel bijna een must was bij een xbox360?

    En omdat ik liever niet bij internetwinkels koop(ik wil ZIEN wat ik koop, en het liefst ook direct meenemen) is deze ook goed?(die kost ook nog wat minder)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja, hij heeft dezelfde mogelijkheden in ieder geval. Of ie precies even goed is kan ik niet zeggen, maar hij komt in ieder geval goed in de buurt, voor een hoop minder geld.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  8. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een samsung 226bw en een xbox 360 deze is aangesloten met een vga kabel, nu is de vraag hoe moet ik dan bijvoorbeeld de logitech z5500 erop aansluiten en, kan ik dan ook nog mijn ipod touch met apple dock erop aan sluiten? mvg roy!
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je een VGA kabel heb met zo'n digitale optische geluidskabel erbij kan je 'm zo in je Z-5500 drukken.. De Z-5500 kan 6 audioapparaten tegelijk bedienen dus je ipod vast ook nog wel dan..
     
  10. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    zal eens kijken thanks
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb de startpost geupdate, de tekst in de handleiding van de microsoft kabel heb ik erbij gedaan en staat in het deel "Installeren & Instellingen".

    Even een vraagje: hebben mensen met IE7 ook dat de alle tekst is gecentreerd? Ik gebruik firefox en bij mij staat het wel gewoon normaal..
     
  12. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooie update van de startpost.
    Maar ik heb mss nog een ideetje: waarom voeg je niet wat monitors toe in de startpost die geschikt zouden zijn voor de 360? Dus een paar goede monitors voor weinig en veel geld met alle specs die nodig zijn (bv 1:1 pixelmapping etc) . Van de BenQ g2400w tot de HP .... die jij hebt.
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Is ook nog een idee ja, zijn we van dat gezeur ook meteen af: *welke moet ik kopen?*
     
  14. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ja :)
     
  15. nicolay

    nicolay Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb vandaag de VGA AV kabel aangeschaft om de xbox 360 aan te sluiten op mijn monitor alleen het lukte niet helemaal. Ik heb wel beeld alleen problemen met het geluid.
    Ik heb de 2 audio kabels in de Tulp naar 3,5mm male jack adapter geplugged. Deze tulp vervolgens in de microfoon ingang van mijn 2.1 speakers geplugged alleen heb ik geen geluid dat eruit komt.
    Ik heb de Logitech Speakerset S220 speciaal voor de xbox aangeschaft maar begin nu te twijfelen of hij het wel hoort te doen of niet.
    http://www.salland.eu/newfiles/product/03/58/35820.jpg (plaatje)
    De speakerset heeft trouwens 2 audiokabels die eruit komen (groen en roze).

    Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
    Alvast bedankt!
     
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Misschien helpt het om hem niet in de microfoon ingang te doen maar gewoon de audio in 8)
     
  17. nicolay

    nicolay Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten 2 ingangen in, 1 is de koptelefoon en de ander de microfoon en heb het al in beide geprobeerd maar zonder succes
     
  18. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey, die nieuwe 1680x1050 ondersteuning is wel lekker. Jammer van de zwarte balken, maar het ziet er zichtbaar beter uit.

    Edit: Ik speel nu dus op net geen Full HD. Is het het waard om een 24" scherm aan te schaffen om dan op Full HD te gamen? En voor films, maakt dit veel uit? Of is het verschil niet zo groot?

    Ik heb niet zo'n zin om weer €300,- uit te trekken voor een nieuwe scherm. Dan zou ik die andere moeten veropen (HP w2207), daar doe ik dan toch niks mee. Weet iemand of je zo'n scherm makkelijkt kwijt kunt?
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2008
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nah dat zou je niet merken hoor, 1680x1050 is goed genoeg, en om nou €300 uit te geven voor een betere monitor lijkt me een onnodige uitgave en zonde van je geld.

    Hmm waarom zit er uberhaupt een mic-in in die boxset? Wat heb je daar aan? :+
    Heb je geen computer in de buurt van je Xbox? Dan kan je gewoon doen wat in de startpost staat...
    Zit er anders geen versterkerregelaar op die boxen voor die mic-in ingang? Dan zou het daar aan moeten liggen..
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2008
  20. nicolay

    nicolay Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb mijn computer erbij staan ja maar daar zit een 5.1 boxenset en volgens mij moet ik dan elke keer als ik tussen de xbox en computer switch het geluid stekkertje om wisselen of heb ik dat nou verkeerd?

    Ik heb hier nu 3 boxensets staan maar met alle drie lukt het niet echt..ik ga nog even verder proberen
     

Deel Deze Pagina