1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Xbox Live Marketplace

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Martini, 30 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind toch al vaag wrm je 2100 punten voor €25,- krijgt geef gewoon 2500punten ofzo dat klinkt beter!
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    zo juist de online op live wat een ervaring zeg trailers downloaden gamekings enz.. onvoorstelbaar wat zit dit goed in elkaar!
     
  3. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij open...

    maar dat downloaden is niet leuk meer zooooo traaaaaaaaag...
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik hoorde van een klasgenoot dat hij Fifa Demo had gedownload. Zijn account staat op USA. Ik heb dat thuis ook geprobeerd om een account te maken en dan dat ik dan in USA woon maar ik zie die demo nergens staan :confused:. liegt hij of is het wel dat het echt zo is
     
  5. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ja ik hoorde ook dat soms regio gebonden is dat zal wel erg vet zijn! Je netpassport moet ook dan op usa staan he!
    Ga van de week wel is proberen!

    EDIT: Bedenk me net van hoe kan je die games afspelen als ze NTSC zijn?
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  6. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een simpele kabelverbinding maar et downloaden van de demo van Kameo ging in ongeveer 40 min. Waar ik wel last van had is dat de dwnld steeds werd onderbroken, daarna kon ik wel weer hervatten maar weet iemand of er misschien een insteling gewijzigd moet worden want et natuurlijk best vervelend.
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Moet je naar system gaan en dan ergens 'sreensaver' uitschakelen. Die gaat namelijk elke 10 min aan waardoor de download onderbroken word.
     
  8. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    De screensaver belemmerd niet het downloaden van een file...integendeel...het gaat zelfs gewoon verder.
     
  9. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat weet ik... Maar ik kwam er achter dat mijn (ik heb trouwens een combi: modem/router/firewall) Firewall alles nog tegenhield, dus daar hebt ik even een rule aangemaakt dat de 3 poorten vrij verkeer hadden, en toen mijn firewall weer aangezet, en nu staat mijn NAT op open..

    Dat MAC adressen veranderen begin ik niet aan daarvoor hangen er teveel pc's en nu 3 xboxen aan mijn thuisnetwerk...
     
  10. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je iets hebt gedownload waarvoor je betaalt hebt, kun je dat dan weer gewoon downloaden zonder daarvoor te hoeven betalen als je het bijvoorbeeld hebt verwijderd?
     
  11. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, iemand hier had een vervangende xbox gekregen en kon gewoon z'n betaalde content weer downloaden.
     
  12. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    op de zelfde xbox met de zelfde HDD wel jah, als je op een andere xbox zit met je GT, of een andere HDD gebruikt kan dat niet... dan moet je gewoon weer betalen.
     
  13. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    ^^^...Nope...eenmaal content gedownload word dit gekoppeld aan je gamertag.,...niet aan je XBox of HD.
    Oftewel kun je het na verwijderen of kwijtraken gewoon weer voor niets downloaden.
     
  14. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    nee. bel microsoft maar en vraag het maar.

    tegen mij zeiden ze dat je het op een andere xbox gewoon weer moest betalen.

    dit omdat het dan wel heel makkelijk was geweest om gratis content te krijgen he?

    we hebben het toen de maps van halo 2gereleased werden nog uitgeprobeerd, ik met mijn GT downloaden en betalen, en dan met mijn GT op een ander xbox van een vriend van me nog een keer proberen, mooi niet dus gewoon nog een keer betalen, is eigenlijk ook wel een beetje logisch als je ervan uitgaat dat iedereen maar 1 xbox heeft, en anders meteen tegen betaling van een deel van het begrag zijn GT bij iedereen uit de buurt op zijn xbox zet...

    1 x betalen en dan een paar keer downloaden kan dus alleen maar op (bij de 360 HDD) console..
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Op de oude xbbox kan dat niet ... met de xbox 360 kan dat wel ... dus de ms helpdesk is niet skilled ... of je hebt het verkeerd gevraagd (Maar goed ik denk dat er een spraak verschil was omdat dit een xbox 360 thread is) ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  16. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    HOe kan je je net account dan veranderen naar USA? Geen idee waar dat moet??
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan niet ... je kan wel een nieuw account aan maken en dan alles goed zetten ... ik ga vanavond een paar dingen testen
     
  18. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel, bij je settings tab, run initial setup.....

    (weet niet precies hoe het heet maar ik heb met mijn xbox al ik 4 verschillende landen gewoond...)

    maar gezien ik eigenlijk nog weinig met de 360 spellen op live heb gezeten in matchmaking, weet ik niet of ik het wel chill vindt om nederland als locale te hebben, alleen maar nederlanders.... is niet goed voor het behoudt van mijn engels...
     
  19. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Was idd ten tijde van de halo 2release, maar dat waar ook ja, je kan allen als je eigenaar bent van de content op je xbox erbij komen, klopt ja...

    als mijn zus een account zou maken kan ze niet bij mijn downloads, ed....
     
  20. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien wat meer Engelse vrienden op doen...;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina