1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] internet delen/ Internet Connection Sharing / ICS

Discussie in 'Games' gestart door Da BjOrN, 15 mrt 2003.

  1. Assimarakis

    Assimarakis Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu sygate geinstaleerd moet alleen nog ff kijken of hij werkt, maar ik blijk nu een trial versie te hebben. Is er ook een ggewone "free version"???
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nope dat is een router
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Re: Re: Re: [Centraal]Netwerkkaarten

    had je een firewall draaien (zie andere post)
     
  4. masterape

    masterape Guest

    We hebben er wel een maar die stond toen niet aan.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    lukt het wel met een directe connectie?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
     
  7. whoehaha

    whoehaha Wazupa

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 15 apr 2003
  8. General Chaos

    General Chaos I'm Back!

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooit gehoort van ALLE VRIJGEVEN en ALLEN VERNIEUWEN?
     
  9. General Chaos

    General Chaos I'm Back!

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- Hij zegt CABLES NOT CONNECTED! Ik heb ze 3 keer nagekeken!
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dan heb je een normale utp kabel gebruikt ipv een cross cable
     
  11. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    we hebben bij ons thuis dit weekend een nieuwe pc gekregen en hebben we meteen een netwerk aangelegd. de oude pc is naar mijn broer gegaan en de xbox staat op mijn kamer en de nieuwe gewoon beneden. alle 3 aangesloten op de router. de 2 pc's doen het echt perfect met internet. alleen sinds ik de xbox op de router heb aangesloten doet ie er erg lang over om de dns server te vinden, maar hij vind hem wel.

    voordat we het netwerk hadden had ik de xbox rechtstreeks op de modem aangesloten en toen deed ie het perfect.

    maar nu doet ie er erg lang over om de dns server dus te vinden.
    en als ik bijvoorbeeld moto GP ga doen dan krijgt ie me ingelogd en hij vind ook games bij optimatch.

    maar als ik een game aanklik en ik kom erin lig ik er gemiddeld na 30 seconden weer uit. ik krijg dan het bericht: "Lost connection to this game" of iets dergelijks, en af en toe krijg ik bij het zoeken naar een game ook het bericht dat er iets fout is gegaan bij het zoeken. als ik net ingelogd heb doet ie het 30 seconden goed en daarna gaat allen erg sloom. en kan ik maar 30 sec. in een game zitten. weet iemand wat ik hieraan kan doen?

    we hebben 1 pc 500 mhz windows 98 op de router aangesloten, 1 pc 2,66 mhz met windows XP op de router aangesloten en mijn xbox dus. en het is een router met 4 poorten en 100mbps.

    en dus ik had mijn xbox eerst rechtstreeks aan de modem hangen, en nu de we een netwerk hebben doet xbox live het niet goed meer, nu dacht ik mischien als ik hem weer rechtstreeks op de modem aansluit. en daar doet ie ook sloom met de dns, wat het ook moge zijn, is er iets in te stellen aan de modem?? want eerst deed ie het wel goed en nu nietmeer.


    alvast bedankt.
     
  12. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    1: Je zit in de verkeerde thread. Deze thread gaat over Internet Delen, en jij schrijft over router problemen. Even met je trubbels verkassen naar de juiste centrale thread.

    2: Het standaard invulformulier is er niet voor niets. Vul dat formulier in als je problemen hebt. Hoe kan iemand jou nou helpen als jij niet meer kwijt wil dan "onze router is er een met 4 aansluitingen"?
     
  13. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje ik heb xbox live nog nei maar wel al aangesloten in het menu kan hij de dns server nie vinden
     
  14. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het is me helemaal gelukt moest me firewall veranderen nu doet hij het gelukkig wel
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2003
  15. masterape

    masterape Guest

    Nee
     
  16. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    killabee: Te lange kabel misschien? Zo kort mogelijk houden, het liefst onder de 25 meter.
     
  17. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    maakt niet uit, kan maximaal 100 meter
     
  18. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    GAST :mad: , als ik dat nou zeg! Volgens de specificaties van utp cat5 kan je idd maximaal 100meter. Maar om zeker te zijn dat XboxLive goed werkt, MOET je hem zo kort mogelijk houden. 50 meter kabel werkt bijvoorbeeld al niet goed, dit is uit eigen ervaring.
     
  19. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is hij vijftien meter lang maar als ik een mooi netwerk heb met router dus andere kabel die wordt wel langer denk wel veel meer
     
  20. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit met een groot probleem, een tijd geleden kon het niet opgelost worden in het XS4ALL en xbox live Forum, en nu - lange tijd later - ga ik het hier proberen.

    Als ik naar dat config scherm ga dan loopt hij de eerste 3 punten succesvol af, maar de 4e laat hij niets zien.

    Dus:

    Cables Connected - prima
    IP confimed - prima
    DNS resolved - ook prima

    Dan springt hij gelijk over naar een volgend scherm en slaat hij het bolletje"Xbox Live not found" over, wat je wel ziet als er geen kabel in de xbox zit. Er staan dan namelijk 4 bolletjes.
    Maar hij gaat gewoon door.

    In het volgende scherm gaat hij xbox live proberen te updaten, maar het buisje loopt niet vol. En na een tijdje komt de volgende error message:

    "Xbox Live is not responding.
    Please try again later."

    De vorige keer dat dit was zei men tegen mij dat ik te weinig MTU had met mijn speedtouch USB modem. Maar volgens XBM is het MTU probleem al opgelost, dus weet iemand anders een oorzaak?

    Bij voorbaat dank...

    Robje

    A: Abonnement
    1: Naam provider
    XS4ALL
    2: Soort abonnement (naam, type) Basic (768 x 128)
    3: Kabel, ADSL, of anders? ADSL
    4: Up- en downloadsnelheid snel genoeg? Ja

    B: Hardware
    1: Modem merk en type
    Alcatel Speedtouch
    2: USB modem? (Ja/Nee) Ja
    3: Router Ja/Nee (en evt merk/type) Nee
    4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?) Ja, windows XP home edition in het Nederlands
    5: Direct Connection Ja/Nee Nee
    6: Crossover kabels in gebruik? Ja
    7: Hub in gebruik? Nee

    C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt;
    1: TCP/IP adress, netmask, gateway
    ???
    2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)? ???

    D: Xbox Settings
    1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien?
    Ja
    2: Dashboard versie? Weet niet, XBOX live erop gekregen via UC, heb nog geen Starterkit dus... (kan het hieraan liggen?)
    3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test? Hij kan Xbox live niet vinden, dat is pas na de test, als hij probeert te updaten...
    4: Wat is de exacte foutmelding? Xbox Live is not responding. Please try again later.
    5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes? Kan niet... Ben daar al voorbij...
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2003

Deel Deze Pagina