1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] internet delen/ Internet Connection Sharing / ICS

Discussie in 'Games' gestart door Da BjOrN, 15 mrt 2003.

  1. sjef van dienst

    sjef van dienst nuvolari

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok sorry misverstandje ..

    Eindelijk gaizka, dus sygate werkt nu naar behoren?
     
  2. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    euhh, wie heeft het over sygate?
    heb besloten hem direct op mijn xbox aan te sluiten, hij detecteer nu alles perfect, morgen ff anwb cc aanvragen en dan kan de pret beginnen!:9
     
  3. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand mij vertellen wat de snelheid is met Live als je op deze manier verbinding maakt ?

    Ik maak nu gewoon met een directe kabelmodem-->xbox manier verbinding en krijg volgende week pas mn salaris:)(+terug gave belastingcentjes hehehee)

    Maar speelt het net zo vlot als een directe verbinding of is hyet stukken langzamer enz enz.

    Alvast thx mensen
     
  4. twist

    twist Guest

    Ligt er aan wat voor Provider/service je gebruikt.
    Als jou verbinding zich aan de eisen van xbox live voldoet (upload van 128kb en download van 512) Dan werkt het prima met ICS als je maar niet te veel bandbreedte met andere apparatuur verbruikt ;)
     
  5. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ligt eraan wat voor verbinding je hebt, maarre dan moet je vriendin niet gaan internetten:eek:
     
  6. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    hehe bedankt mensen.
    Het zou dus eventueel wel kunnen,maar ik ga geen moeite doen als die pc niet tegelijk gebruikt kan worden.
    Ik wacht dus wel ff met een crosskabeltje kopen tot ik mn centjes krijg zodat ik een routertje ken halen.

    He heel erg bedankt he en rustig aan daarro.

    Ciao
     
  7. Assimarakis

    Assimarakis Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een usb modem van planet en kom ook niet verder dan dns not resolved, als ik nu dus sygate instaleer op mijn pc , moet ik dan client of server aanvinken...??
    Ik heb windows XP trouwens....

    Ik ga bijna met pc's en x-boxen gooien ben al een hele dag bezig en de helpdesk van x-box kan me ook niet helpen (spreken trouwens alleen engels en aangezien mijn engels best ok is maar ik geen computer engels kan).
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2003
  8. sjef van dienst

    sjef van dienst nuvolari

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    server aanvinken dacht ik. verder op je xbox alles op auto laten staan.
    En ics in windows AF-vinken!

    succes
     
  9. sjef van dienst

    sjef van dienst nuvolari

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    oja bij de helpdesk kom je logisch niet verder want sygate is geen microsoft produkt, kennen ze niet.
     
  10. Assimarakis

    Assimarakis Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op mijn werk en ben pas weer morgen thuis dan ga ik gelijk aan de slag, weet iemand of er trouwens een draadloze oplossing is voor die internet share optie, ik heb namelijk een paar maanden geleden al mijn kabels netjes weggewerkt in gootjes maar die cros cable past niet door die gootjes, dus als ik ga spelen dan moet ik ff die kabel door het huis laten lopen.
    Als er dus een niet te dure draadloze oplossing zou zijn lijkt me dat wel top.....
     
  11. Da BjOrN

    Da BjOrN Active Member

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee volgens mij kan je geen draadloze verbinding hebben van je xbox naar pc maar is de over-crosskabel zelf te dik of is dat de aansluiting die eraan zit want als het de aansluiting is dan kan je die er toch ook afhalen en in de gootjes leggen en er daarna weer opzetten.

    Een andere oplossing kan ook zijn dat je de gootjes groter maakt.
     
  12. Assimarakis

    Assimarakis Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    gootjes groter kan ook maar dat is iets waar ik momenteel echt geen zin in heb, hij moet namelijk door een gootje door een diepe kast naar boven dan moet hij van de ene kant v/d kamer naar de andere langs de plintjes maar moet ook langs 1 deur, heb vloerbedekking....... een kut klus dus, dan maar ff uitrollen en aansluiten is steeds 1 minuut werk.....
     
  13. Da BjOrN

    Da BjOrN Active Member

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan zou ik ook ervoor kiezen om het snoer uitterollen omdat het anders zeker omdat je vloerbedekking hebt teveel werk kost.
     
  14. sjef van dienst

    sjef van dienst nuvolari

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    er is volgens xbox.com wel een draadloze oplossing, wordt alleen niet ondersteunt door msoft.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    klopt en het werkt ook .. ehm kom ff niet op de naam van de xbw lid welke dit voorelkaar heeft.

    het gaat om een linksys wireless router... maar je hebt dan wel een bridge nodig om je xbox te connecten

    New! Your Xbox Can Go Wireless!

    Connect To The Internet for Xbox Live!

    [​IMG]

    Xbox Live is an online gaming service that lets you play certain Xbox games over your broadband Internet connection. With the Linksys Wireless Ethernet Bridge, you can play your Xbox games in the family room, even if your cable or DSL modem is in an office! Gamers use one account and one name with all Xbox Live-enabled games, making it easy to find friends and change games You will also need to purchase Microsoft®'s Xbox Live Starter Kit (sold separately).


    The steps below will allow an Xbox console to play Xbox Live games wirelessly over a broadband internet connection using the Linksys WET11 & a Linksys BEFW11S4 Wireless Router.

    1. Make sure you have installed the Xbox Live Starter Kit (sold separately).

    2. Connect the WET11 to your PC with the provided network cable. Make sure the switch on the WET11 (labeled X - ||) is in the X position.

    3. Connect the power cable to the WET11's power port.

    4. Insert the Setup Wizard CD into your CD-ROM drive.

    5. The CD should automatically run the WET11 Setup Wizard.

    6. The first screen will be the Welcome screen. Click the Setup button to continue.

    7. The next screen will show the types of networks on which the WET11 will operate. Click the Next button to continue.

    8. Select the appropriate WET11 from the next screen, which will display all WET11s in your network, and click the Next button.

    9. Enter your Password in the following screen.

    10. Select your type of wireless network on the next screen and click the Next button.

    11. On the next screen, enter your network's SSID, select the channel upon which your network is broadcasting its data, and assign the WET11 a "Bridge Name". The SSID and channel have default values of "linksys" and Channel 6. The Bridge Name is how your network will identify the WET11. Click Next to continue.

    NOTE: All points in your wireless network must have the same SSID.

    12. Your choice on the next screen will depend upon whether your network uses a DHCP server to assign IP Addresses or not.


    If your network uses a DHCP server, select Automatically Obtain an IP Address (DHCP) and click the Next button. If your network does not use a DHCP server, select Set IP Configuration Manually and enter an IP Address, Subnet Mask, and Gateway appropriate for the WET11. Then, click the Next button.




    okay had toch niets te doen dus zocht het ff op ;)
     
  16. masterape

    masterape Guest

    [Centraal]Netwerkkaarten

    Nou ik heb nog steeds problemen met live ik heb hier ook al een thread over van chello. Dus we hebben wat zitten bellen met de customer lijn. E hun zeiden dat het probleem waarschijnlijk bij ons aan onze netwerkkaart lag. Eerst was er een kapot maar deze is vervangen maar toen deed hij het nog niet. Want deze netwerkkaart ging niet samen met live. Kan dit kloppen?We gaan binnenkort 2 andere netwerkkaarten testen.

    mzzls Pieter
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Re: [Centraal]Netwerkkaarten

    het lijkt me sterk ... het kan ook aan de utp kabel liggen .. wat voor foutmelding krijg je als je live wilt gaan?
     
  18. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ook een probleem met xbox live, als ik mijn xbox direct op de modem aansluit werkt het perfect.
    Maar ik wil mijn xbox boven hebben, daarom gebruik ik andere kabel als ik live ga.
    dan plug ik dus die ene kabel uit mijn modem en doe ik die andere erin.
    maar wat blijkt, met die kabel kan ik niet op live.
    hij geeft dan aan dat hij geen kabels herkent.

    ik had gedacht dat het niet uitmaakte welke kabel ik er tussen zou leggen...

    heeft er iemand een oplossing? mischien een splittertje ertussen ofzo?
     
  19. Assimarakis

    Assimarakis Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt dat wireless ook met ics internet sharing....????
     
  20. masterape

    masterape Guest

    Re: Re: [Centraal]Netwerkkaarten

    No DNS servers were found.
     

Deel Deze Pagina