[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    "Een speler als v bommel stuur je niet naar huis vind je het gek dat hij minder in oranje speelt."? Wat een logica. Hij speelt slechter in oranje doordat hij naar huis is gestuurd? Hij is juist naar huis gestuurd vanwege zijn slechte spel, niet andersom. Dat van Vlaar slaat ook helemaal nergens op. De wedstrijden die hij voor AZ gespeeld heeft deed hij heel erg goed, vond het vreemd dat van Basten Melchiot erin zette ipv Vlaar of Bouhlarouz. Vlaar is natuurlijk ook niet voor jan lul geselecteerd in bijvoorbeeld het elftal onder de 20. Die jongen speelt gewoon erg goed. Bouma vind ik terecht naar huis gestuurd. Die gast is echt een labiele kracht imo. Hij heeft tijden dat hij goed verdedigd, maar soms heeft hij van die rare acties die nergens voor nodig zijn.

    EDIT: Typo
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2005
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ohw dan heb ik het verkeerd gelezen, maar idd, dat is eigenlijk wel logisch ;)

    van dat ingooien word dan idd lastig..
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Hoewel hij volgens de geruchten te duur is voor Liverpool, ziet Dirk Kuijt een overgang naar de Champions League-winnaar helemaal zitten. Tegenover de website Skysports zei hij namelijk: 'Liverpool heeft contact opgenomen met Feyenoord, maar nog geen bod uitgebracht. Zelf zou ik dolgraag naar Liverpool willen. Het is een geweldige club, waar ik hoop voor te kunnen spelen.'
     
  4. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie gaan er WK onder 20 wedstrijden checken? Ik wel denk ik.
     
  5. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    niet in real life, maar achter d etv vandaan wel
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Heb net op de Radio gehoord dat Liverpool toch deel mag nemen aan de Champions League volgend jaar.Ze hebben een regel gewijzigd en nu is de titelverdediger automatisch geplaatst.

    Wel mooi voor Liverpool maar ik denk niet dat ze volgend jaar kans hebben om de CL weer te winnen.Na 2 "mindere" ploegen verwacht ik volgend jaar dat er wel een van de echte topploegen de Cl wint :)
     
  7. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Lindenbergh naar ajax voor 2 miljoen. Vind ik toch wel veel geld.
    En nu wil Blind nog een linkerverdediger. Na maxwell en vermealen wil blind nog een linkerback om zijn 3 man op 1 plaats te voltooien . OID.
     
  8. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha :cool: Ajax heeft dus gewoon op elke plek 3 spelers die er kunnen voetballen.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Alleen is Maxwell voorlopig uitgeschakeld en het nog maar de vraag is hoe snl hij zijn oude niveau weer kan halen. 2miljoen voor Lindenbergh vind ik niet echt veel hoor. De vraagprijs lag eerst veel hoger!!!
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Jongens lees net dit op vi.nl: Kluivert-transfer Valencia op losse schroeven

    10/6/2005 13:55

    Patrick Kluivert is vrijdagochtend niet door de medische keuring bij Valencia gekomen. De presentatie van de Amsterdamse spits, die voor vrijdagmiddag stond gepland, is om die reden afgeblazen.
    Kluivert arriveerde donderdag in de Spaanse stad, waar hij vrijdagmorgen zou worden gekeurd om vervolgens op vrijdagmiddag te worden voorgesteld aan de media. Op die keuring ging het echter mis. Eén van de knieën van de 28-jarige aanvaller was daarbij het probleem.

    Later deze vrijdag zullen extra tests en keuring worden uitgevoerd. Komt Kluivert daar andermaal niet met goed gevolg doorheen, dan wordt de overgang van de spits, die deze zomer diende te vertrekken bij Newcastle United, hoogst onzeker.

    Valencia liet ondertussen al weten dat het, in het geval de knie een onoverkomenlijk probleem blijkt, juridisch wegen zal proberen te vinden om de verbintenis van de aanvaller te ontbinden.

    Dit is zeker minder voor patje. Wist trouwens helemaal niet dat hij problemen met zijn knie had!!!
     
  11. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ik las ut ook, lekker voor hem
    srry maar op een of andere manier heb ik een hekel aan hem
     
  12. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Denk dat niemand het wist:)
     
  13. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel zonde.
    Kom je een keer bij een topclub als Valencia zit je knie in de weg.
     
  14. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    kluivert vind ik echt een waardeloos figuur. Hij kan wel voetballen, daar niet van, maar ik heb het idee dat hij zich nauwelijks inzet. Doet hij z'n uiterste best, dan speelt ie ineens de sterren van de hemel. Blij dattie niet meer bij 't NL-elftal zit. Jmmr voor em van valencia (als 't niet doorgaat dan he) maar ik zal er geen traan om laten.
     
  15. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    benin - australie 1-1

    als nederland dus wint van japan staat het meteen eerste in de poule
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    O O O wat een geweldige wedstrijd.
    Ned 21- is echt een goed team 8).
    Wij winnen het WK!!!!
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    echt he volgens mij gaan we nu oosten met alle wk enzo

    ook oranje heb grote kans in duitsland volgend jaar

    dit team speelt ook goed onder 20
     
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Die quincy is echt een fantastische speler. Prachtig hoe hij speelt.
     
  19. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ongeloofelijk. Ik vind het echt leuk om naar te kijken dit jong oranje
     
  20. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    dit team is zelf beter dan het huidige oranje:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina