1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Creditcard (Rabocard/Mastercard/Visa)

Discussie in 'Games' gestart door MrLaurens, 12 mrt 2003.

  1. *JeMaDo*

    *JeMaDo* BOEH!!!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er vandaag éém besteld, nog twee weken wachten en dan kan ik eindelijk die starterskit uitpakken!
     
  2. MaiKeL7eNS

    MaiKeL7eNS XBOX tha BEST

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je de pincode van de cc ook nodig? of heeft een cc helemaal geen pincode en is dat gelul van mijn vader?
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Nee die heb je niet nodig. Zoals Celtic-X al zei, naast cc-nummer moet je je expiration date en owner gegevens invullen. That's it.
    Een cc heeft wel een pincode, maar die wordt eigenlijk alleen gebruikt als je hem gebruikt om geld op te nemen bij de geldautomaat.

    Tip: doe dat laatste niet, want het kost je klauwen vol geld.
     
  4. MaiKeL7eNS

    MaiKeL7eNS XBOX tha BEST

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin het te begrijpen, maar eigenlijk hoef ik dus pas iets met de cc te betalen na een jaar, als het jaarabonnement is afgelopen ofniet? En als ik begin met Live moet ik ff de gegevens invoeren
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    In principe kun je gewoon een jaar lang op Live spelen zonder dat je daarvoor iets met je cc hoeft te betalen, tenzij je besluit speciale content te downloaden. Die worden soms gratis aangeboden, soms moet je er echter ook voor betalen. Dit gebeurt dan met je cc.
     
  6. MaiKeL7eNS

    MaiKeL7eNS XBOX tha BEST

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je dan een cc van iemand anders gebruikt, kun je dus zonder pincode ofzo geld van hem gebruiken, bv door die contents te downloaden
     
  7. *JeMaDo*

    *JeMaDo* BOEH!!!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij snapt 't ;)
     
  8. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, misschien dat ik mijn pa nog overgehaald krijgt voor zo'n E-go card zoniet dan wacht ik tot mijn broer in mei 18 wordt en dan bestel ik op zijn naam een studentencc...

    Als dat kan tenminste; mijn broer heeft ze giri bij de Postbank en voorderest niets van de Rabo...zou je dan wel een studentencard aan kunnen vragen?


    edit: nee balu, dan moet ik geloof ik eerst nog een aparte rekening voor hem openen...aaaargh!!!
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2003
  9. dukesofheeries

    dukesofheeries THINK TWICE

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al mensen waarvan de CC niet geaccepteerd wordt??? of niet geldig is of iets in die richting?????
     
  10. dukesofheeries

    dukesofheeries THINK TWICE

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke CC heeft je pa???
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Tenzij de persoon ervoor zorgt dat je geen Premium Content mag downloaden ... en zijn haar Credit Card gegevens beschermt met een wachtwoord... ook moet je als je deze gevens wilt veranderen de laatste 4 cijfers van je crecit card invoeren ... (een extra bescherming voor jonge kinderen)
     
  12. icarus

    icarus Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn eigenlijk de eisen voor een credit card? Het gaat er bij mij maar moeilijk in dat studenten wél een credit card kunnen krijgen, en mensen met bv. een uitkering of laag inkomen niet..
     
  13. *JeMaDo*

    *JeMaDo* BOEH!!!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan er vanuit dat studenten later veel geld gaan verdienen. Verder is het denk ik ook wel mogelijk om met een uitkering een CC aan te schaffen. Ik geloof dat je al met een inkomen van 630 Euro p/m een CC kunt aanvragen.
    Je mag naast dat inkomen dan niet teveel openstaande rekeningen hebben zoals leningen.
     
  14. sjef van dienst

    sjef van dienst nuvolari

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je de cc nog wijzigen in het xlive-account?
    of alleen via de helpdesk?
    of weer een nieuwe kit kopen?
     
  15. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zou je die gewoon kunnen wijzigen, maar ook hier heb je de laaste vier getallen nodig van je cc-nummer.
     
  16. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hey toen ik gister een account aan het maken was moest ik mijn credit card nummer geven met expiration date, hij verloopt in januari maar word daarna weer verlengd, word ik in januari nu afgesloten? want ik heb gezegd dat ie in januari afloopt...
     
  17. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ej ik heb een vraagje
    als ik een creditcard gebruik merkt de eigenaar er dan wat van? Zodat hij er geen last van heeft?
     
  18. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je niks download wat geld kost zal hij (je vader) er niks van merken.

    denk ik
     
  19. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    laten we het hopen.. Ga het morgen proberen:D
    en je hebt goed gegokt:)
     
  20. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, na een jaar wordt nml automatisch het nieuwe abonnementsgeld van de kaart afgeboekt.
     

Deel Deze Pagina