1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste stuur voor de (originele) Xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snez, 2 apr 2024.

?

Welke is best?

  1. Joytech Williams F1

    0 stem(men)
    0,0%
  2. Madcatz MC2 universal

    0 stem(men)
    0,0%
  3. Thrustmaster 360 Modena Force GT

    0 stem(men)
    0,0%
  1. snez

    snez New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoals de titel aangeeft ik ben op zoek naar de beste stuur voor de originele Xbox, informatie over de sturen is erg lastig te vinden en het lijkt erop dat het haast nooit in onderwerp kwam. Ik zoek met name naar de gene met de beste Force Feedback. Dit zijn de enige die wat veel belovend lijken:

    Joytech Williams F1
    Madcatz MC2 universal
    Thrustmaster 360 Modena Force GT

    Heeft iemand hier ervaringen met één van deze?
     
    lwn vindt dit leuk.
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.730
    Alle 3 de stuurtjes hebben voor hedendaagse begrippen echt compleet waardeloze Force Feedback. Om je een idee te geven: ze zitten zo rond de 1 a 1,5 Nm aan draaimoment. Tegenwoordig kun je ze kopen met 25 Nm, zeker 15x sterker dus. In 2005 was Logitech king of the hill met hun G25/G27 reeks, maar dat is tegenwoordig de bodem van de markt.

    Kies vooral degene die er het leukst uit ziet zou ik zeggen. Het is allemaal speelgoed.
     
    Tyrant en Jorrie vinden dit leuk.
  3. snez

    snez New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke, hoe zit het met de andere dingen, de mogelijkheden in opzicht van sturen (hoeveel graden de stuur gedraait kan worden naar een kant), hoe sensitief het kan worden ingesteld etc...
     

Deel Deze Pagina