1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bearshare Probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vinelli, 3 jan 2007.

  1. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    dude, als er iets troep mee binnenhaalt is het kazaa wel, man wat is dat een *** programma.

    veel zooi mee gehad
     
  2. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik beiden, meestal bearshare maar limewire vind hier vaak losse mp3'tjes en download ze veel sneller. Voor torrents gebruik ik Azareus, nieuwsgroepen kan ik niet. Werkt allemaal goed:)
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    IMesh is bagger qua spyware. Je bent gelijk wat wheaterstation's, pop uppende advertenties en als het meezit heb je ook nog wat rootkits te pakken! Je kan er daarintegen wel losse nummers mee downloaden. Dus als je spyware geen probleem vind is 't een aanrader. De meeste mensen hechten vaak wel waarde aan een snelle computer waarbij er geen spyware programma's meeladen bij het opstarten. Of hechten waarde aan hun persoonlijke gegevens zoals creditcard nummers, adressen, telefoonnummers etc.

    Spyware is makkelijk te voorkomen alleen het hangt ervan af hoe je je prioriteiten stelt. Morpheus zou ik je dan eerder aanraden dan Imesh, ik noemde maar zomaar wat peer to peer programma's.

    Dat je geen zoekresultaten krijgt bij bijvoorbeeld Limewire ligt waarschijnlijk aan jouw connectie (Mocht je wat populairdere muziek zoeken). Onderin bij limewire staat een balkje met je connectie. Als dit rood blijft is je verbinding gewoon kut. Dan bedoel ik dus op de verbinding van jouw pc met de andere pc van degene die upload. Limewire is zegmaar de makelaar in het verhaal die de verkoper bij de koper brengt of andersom ;). Het kan zijn dat je of een firewall hebt draaien, of een gebruiker in een bepaald netwerk bent? Of het zou ook mogelijk zijn dat er bepaalde poorten worden geblokkeerd (Já ook bij limewire). Of dat er in je router/hub een firewall zit ingebouwd die eerst moeten worden ingeschakeld. Allemaal mogelijkheden.

    Zelf download ik via Limewire, Torrents en Nieuwsgroepen. Limewire alleen voor losse muziek nummers. Torrents voor uploads die op dat moment niet op nieuwsgroepen staan. Eigenlijk download ik op limewire en torrents hetgeen dat ik op Nieuwsgroepen niet kan vinden.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  4. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik krijg altijd deze melding:

    Deze melding krijg ik elke keer. En dat van die firewall wat in die melding staat gaat niet op, want die heb ik uitstaan.

    Bearshare doet het overings wel.

    Foutje:+

    ipv me vorige post te editten drukte ik per ongeluk op Quote.

    Maja, ik wou dus zeggen dat ik Imesh toch maar niet geinstaleerd heb;)
     
  5. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    kazaa is idd ZWAAR waardeloos ;)
     
  6. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Limewere doet het gelukkig weer \o/
     

Deel Deze Pagina