1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bearshare Probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vinelli, 3 jan 2007.

  1. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een nieuw topic over je MP3's of je geluidskaart of je stereo en heeft niets met het download-programma te maken...
     
  2. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    duidelijk ;)
     
  3. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dat Bearshare nu maar weinig muziek vind:eek:

    Bij die oude versie had ik daar nooit problemen mee, daar vond ik bijna alles mee. Maar met die nieuwe versie is 't echt klote.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  4. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, ik weet niet wat ze met die update wilde bereiken. Bearshare was eerst een egt goed programma...

    probleem opgelost, wave stond niet goed ;). Maar weet iemand hoe ik via limewire Itunes kan gebruiken?
     
  5. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan volgens mij niet.
     
  6. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je precies doen met Limeware en Itunes?
     
  7. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarschijnlijk wanneer hij op een nummer klikt in Limewire dat die afgespeeld word in Itunes.
     
  8. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat er nog zoveel mensen bearshare gebruiken, ik vind het echt een schandalig programma. Als je het opstart loopt mn pc bijna vast, en als het loopt is de rest van mn pc bijna onbruikbaar. Verder krijg je ook nog spyware via de internet explorer pop-ups die tevoorschijn komen als je het opstart en je krijgt bij bijna elke zoekopdracht allemaal vage slechte resultaten. Maar wat nog wel het ergste is, is dat je het programma niet eens veilig kan afsluiten. De boodschap of je echt wel zeker weet dat je het wil afsluiten verandert namelijk steeds, je moet telkens weer goed opletten of je niet gewoon op OK klikt terwijl er staat dat je je hele C schijf wilt delen8) Ook al klik je dat niet aan, bij mij gaat hij toch om de 2 keer dat je het opstart al mijn bestanden op C in een gedeelde map zetten|:-
     
  9. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    :emo:

    /Mod Draag iets bij aan een discussie, of post gewoon niet.-Arjan

    Beste Arjan,

    Dat doe ik toch. Het is toch om te huilen wat die programma's allemaal doen.

    De vriendelijke groetjes _0/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2007
  10. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Wave stond niet goed?
     
  11. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, iets met mn geluidsboxen.

    Maar kan je dus egt niet via itunes afspelen?
     
  12. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Limewere doet het ook voor geen meter, ik krijg helemaal geen zoekresulaten =(
     
  13. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik bearshare ook, en ik vond dit ook een goed programma, maar met die nieuwe zijn er wel dingen weggehaald helaas, je kunt nu niet meer fotos downen enz en inderdaad zijn de zoekresultaten gering.

    wat is een beter download programma, iemand een aarader?
     
  14. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zou ik ook wel een willen weten, en kom niet met Limewere8)
     
  15. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft dr echt niemand een beter programma?

    Ik dacht zelf aan het downloaden m.b.v nieuwsgroepen. Ik heb daar echter totaal geen ervaring mee, weet iemand van jullie of dit ook geschikt is voor het downloaden van losse nummers (en of het graties is:+ )
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Instellingen misschien? Daar staat gewoon erbij of je die melding wilt ja of te nee, en welke map je wilt voor je gedownloade bestanden.

    Bearshare, Limewire, ik heb er allemaal nooit problemen mee gehad.

    Nieuwsgroepen kun je proberen. Newsleecher is wel een goed programma daarvoor, binsearch.info kun je vanalles op vinden. Bestandjes van binsearch openen met Newsleecher en downloaden maar. Je hebt wel de server van je internet provider nodig (of je betaald voor een). Hier voor meer informatie en alle uitleg die je nodig hebt: http://www.binaries4all.nl
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  17. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwsgroepen zijn eigenlijk alleen goed voor hele cd's. En dan moet je alsnog een provider hebben die nieuwsgroepen volledig ondersteund (lang leve Tiscali|:- )

    Verder zou je gewoon torrents kunnen gaan gebruiken. Als je een hele cd download kan je zo selecteren welke nummers je wilt hebben, maar dit is wel onhandig.

    Ik hou het gewoon bij Limewire.*)
     
  18. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, nieuwsgroepen is dus niet zo'n succes.

    Is er dan echt geen ander programma dan Limewere??? (want limewere werkt momenteel ook voor geen meter bij mij:{ )
     
  19. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    limewire, bearshare, morpheus, kazaa, shareaza, eMule, eDonkey, Imesh

    Allemaal P2P programma's. Om mar over het pakketje spyware dat je meekrijgt met al die P2P zooi maar te zwijgen.
     
  20. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Imesh heb ik nog nooit van gehoord, mischien moet ik die dan straks maar eens instaleren:)

    Enja, die spyware blijf je toch houden, daar kun je niks aan doen. Of heb je goeie alternatieven??? (dus programma's die niet P2P zijn en gischikt zijn voor het downloaden van losse nummers)
     

Deel Deze Pagina