[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.445
    Leuk Bevonden:
    5.000
    Wanneer de certificering rond is van MS.

    @Wahlberg: Kijk eens op Battlelog, daar zie je of je de mappack bezit.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vietnam vind ik nog steeds echt geweldig. Hele nieuwe MP mode met eigen wapens/mappen/voertuigen etc voor de prijs waar je bij andere games alleen een paar mappen voor krijgt

    meer van dat!
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.445
    Leuk Bevonden:
    5.000
    True! Ook al heb ik niet heel veel Vietnam gespeeld (had hem uitgeleend net nadat ik ze had gekocht :emo:), maar een erg vette expansion, mooie sfeer ook!
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [yt]Xij49b1iiYo[/yt]
    De Valparaiso map uit BC2 vond ik ook altijd erg vet, hopelijk ooit daar ook nog een multiplayer map van want een Jungle map mist nog wel in BF3.
     
  5. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik krijg een beetje heimwee eerlijk gezegd. Hoewel dat stuk erna in dat houten dorpje soms stomvervelend was. Maar de verscheidenheid aan maps en settings was BC2 een stuk beter. Dat is een ding wat zeker is.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Komt vanzelf wel weer, Karkand is al een goed begin :)

    Dan misschien nog inderdaad wat jungle mappen erbij en het begint er alweer aardig op te lijken.

    Ik zou Harvest day ook wel weer terug willen , vind ik van de BC mappen 1 van de betere
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Waar op battlelog moet ik dan kijken :eek:
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.445
    Leuk Bevonden:
    5.000
    Hehe vet, die grote toren bij Caspian Border valt nu ook bij het einde van het potje :D (PC versie)
     
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Als ik met rush bij het verdedigende team zit en ik zit achter de spawn van de aanvallers
    [IK - SPAWN - OBJECTIVE]
    zie dit alsof het op de map is

    en ik ga iedereen spotte als ze spawne hoelang blijven ze dat zichtbaar op de kaaart voor andere? tot ze dood gaan of maar een bepaald aantal seconde?
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zolang ze in iemands line of sight zijn
     
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    dus niet persee in het zicht van de spotter?
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij niet , al breng je me nou wel aan het twijfelen.
     
  13. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb me net aangemeld bij die battlelog.
    Echter als ik mijn stats wil bekijken blijft die maar laden op de site zelf.
    Nog mensen die dit hebben ?
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Nein.. (Chrome)

    wat is jullie score/min?

    @Delphiki Okee Thanks anuway, en als iemand het zekere antwoord weet .. ;)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    517

    En na vandaag 3 potjes gespeeld te hebben waarvan 2 verloren is mijn skill weer met ruim 150 punten gestegen naar 372 :+ Ik snap echt geen kut van dat systeem
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Oh das dan best hoog tov mij.. 171 :+
    maar moet wel zeggen dat ik nog nooit BF heb gespeeld, wel CoD maar niet door mijn score denken dat ik als een Codd'er speel, maar het was gewoon in het begin even wennen (heb ook nog maar 10uur gespeeld) de laatste paar potjes gaan steeds beter meestal wel in de top 3 met punten halen van mijn team

    er is zeker geen manier om deze score allemaal te resetten? zonder ander live account of is het mogelijk om een save oid te verwijderen?
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    pff, ik ben geen goeie chopper pilot, maar uiteindelijk net pas die (fire from the sky) co-op uitgespeeld. Elke keer trof ik een slechte pilot. Elke keer net voor de laatste "wave" ging ik dood, of al eerder door slechte piloot. Vandaag had ik een keer de mazzel dat ik mocht vliegen. En ik vloog eigenlijk met gemak rond.

    Nu zit ik weer vast bij die derde co-op want elke keer die teammates snappen niet dat als ik dood ga dat ik revive nodig heb om verder te kunnen. Zonde... Misschien iemand die keertje met mij ff mijn resterende co-op missies mee kan spelen ?!
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee maar je moet er ook niet teveel naar kijken. Gewoon hard werken voor je team, veel je support acties doen en dan komen die punten vanzelf.
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ik die gameplay footage zie dan wil ik deze game echt graag spelen, alleen zo weinig tijd. Wordt dus een kerstvakantie game. Die gameplay is echt 'shit is going down, were in a friggin war'. Cod ben ik echt zo zat, ik ga lekker BF3 in de vakantie spelen. Krijg je bij de normale versies ook de mappacks gratis of alleen bij de limited versie?
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Alleen bij de limited edition. Maar zo limited is die niet, die moet je nog wel ergens kunnen vinden
     

Deel Deze Pagina